Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helena Koivu valittanut oikeuteen Mikko Koivun Kakskerran omistajuudesta

Vierailija
03.06.2026 |

Ja taasen menhän perse edellä puuhun ja pää edellä alas.

https://www.is.fi/viihde/art-2000012053651.html

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkallinen talonmies voidaan laittaa hoitamaan ties mitä asioita ja aiheuttaa_tahallaan_melua. Siitä taas on valvontakamerakuvaa kun Mikko ja talonmies käyvät tutkimassa saunamökkiä ja Helenan tavaroita. Valehtelevat siinä että patterivalot on ulkona paloriski. 

Mutta onko teillä älyvajailla autisteilla muuta elämää kuin tutkia muiden tekemisiä?

Eipä ollut patterivalot vaan jatkojohtoviritelmä jonka pelastuslaitos totesi vaaralliseksi. 

Hyvin näköjään Helenan valehtelu uponnut suhun. 

Vierailija
42/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenahan oli virittänyt jatkojohdolla ulos siihen avoterassille jouluvalot. Selitti vielä, miten Virossa isä aina laittoi tällä lailla, että ihan hyvä tää on.

Hengenvaarallinen viritelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen palsta incel ja tykkään imeä isäni munaa. Joskus se kumminkin oksettaa kun tulee iso lasti suuhun.

Miten voisin päästä eroon munan imemisestä?

Hei, olen palsta incel ja tykkään imeä isäni munaa. Joskus se kumminkin oksettaa kun tulee iso lasti suuhun.

Vierailija
44/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa kunnon lutkailut kuusysissä ja töräytti ripulit mun kasvoille💩😋💩😮🥒💩

Tykkäsinn😋😮

Oi kauhee, en tykäis💩😋😂🤣👍👍

Miehen kanssa kunnon lutkailut kuusysissä ja töräytti ripulit mun kasvoille💩😋💩😮🥒💩

Tykkäsinn😋😮

Tykkäsinn😋😮

Tykkäsinn😋😮

Tykkäsinn😋😮

Tykkäsinn😋😮

Tykkäsinn😋😮

Vierailija
45/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on jollain hätä yrittää saada ketju poistoon. 

Samoin Harry & Meghan -ketju. En tiennytkään että tämä palsta on mielenterveyspotilaiden päivähoitopaikka..

Kuvittelee vissiin että kun ketjun saa poistoon niin faktatkin katoaa. Mutta totuushan ei pala tulessakaan! 

Vierailija
46/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule menemään läpi tuokaan valitus. 

Helena, sä oot niin hävinnyt tän pelin 👍

Helena ei saa riisuttua niitä taistelu- vml sotahaalareitansa. Haarniska se nykyään tuntuu olevan, kypärää myöten hyvä kun silmikon läpi edes näkee mitään, epäselvästi. Onko tullut taistelussa liian monta iskua päähän ettei aivot toimi kunnolla.

Hirveän aggressiivisesti haukutte Helenaa joka on pakotettu näihin rahataistoihin ja pakotettu eroon lapsistansa. Kateutenne ei tee hyvää teille, käytöksennekin on hyvin ala-arvoista, jopa muillekin nöyryyttävän noloa.

Kuka sen on pakottanut taisteluihin? Kuka on pakottanut eroon lapsista? Kateellinen ihmiselle joka on katkeruuden perikuva? Kovin omituisia ajatuksia sulla.

Vierailija
47/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi kun ois tyytynyt siihen avioehdon mukaiseen reiluun miljoonaan ja asuntoon. Olisi jo vuosia voinut elää omaa elämäänsä. 

Vierailija
48/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi voi kun ois tyytynyt siihen avioehdon mukaiseen reiluun miljoonaan ja asuntoon. Olisi jo vuosia voinut elää omaa elämäänsä. 

🙏 Lapsillekin kaikkein paras ratkaisu.  

Vierailija
49/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙏 Lapsillekin kaikkein paras ratkaisu.  

Helenalle ei lasten etu merkitse mitään! Rahaa on vain vailla. 

Vierailija
50/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Mikko saa yksinhuoltajuuden. 

Vierailija
51/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena ei saa kuskattua lapsia edes harkkoihin. 

Vierailija
52/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule menemään läpi tuokaan valitus. 

Helena, sä oot niin hävinnyt tän pelin 👍

Helena ei saa riisuttua niitä taistelu- vml sotahaalareitansa. Haarniska se nykyään tuntuu olevan, kypärää myöten hyvä kun silmikon läpi edes näkee mitään, epäselvästi. Onko tullut taistelussa liian monta iskua päähän ettei aivot toimi kunnolla.

Hirveän aggressiivisesti haukutte Helenaa joka on pakotettu näihin rahataistoihin ja pakotettu eroon lapsistansa. Kateutenne ei tee hyvää teille, käytöksennekin on hyvin ala-arvoista, jopa muillekin nöyryyttävän noloa.

Kuka sen on pakottanut taisteluihin? Kuka on pakottanut eroon lapsista? Kateellinen ihmiselle joka on katkeruuden perikuva? Kovin omituisia ajatuksia sulla.

Juu ja ihan oli Helena itse joka kehotti Mikkoa vetämään taisteluhousut jalkaan ja aloittavansa sotimisen. 

Vierailija
53/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei halua irrottaa otettaan Mikosta.

Vierailija
54/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, taas poistuu asiallisia viestejä joissa faktaa eikä sanaakaan Helenasta ja nuo infantiilit naurettavat ja tylsät törkyviestit saavat jäädä. 

Joo oon tuon harkkakommentin kirjoittanut kolmesti, kaksi edellistä poistettu 😁 Joku luulee että kommenttien poistolla ja spämmäyksellä saisi peiteltyä Helenan sekoiluja. 

Vierailija
55/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenahan oli virittänyt jatkojohdolla ulos siihen avoterassille jouluvalot. Selitti vielä, miten Virossa isä aina laittoi tällä lailla, että ihan hyvä tää on.

Hengenvaarallisen on sitten myös se sinun jatkojohtosi autonlämmittimeen. Vai onko maassa pistorasia ihan turvallisesti kuten asunnon sisällä?

Vierailija
56/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patterivaloja ja ihan jatkojohtoihin kytkettyjä sähkövaloja (HUI) löytyy joka päivä kausivaloina. Tuntuu että ihan kaikki mitä Helena tekee on väärin. Kun syyllinen tiedetään, rikos kyllä keksitään. Oikeutta ei vain voi saada.

Vierailija
57/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengenvaarallisen on sitten myös se sinun jatkojohtosi autonlämmittimeen. Vai onko maassa pistorasia ihan turvallisesti kuten asunnon sisällä?

Ulkokäyttöön on erikseen jatkojohdot.  Jos helena olisi tajunnut hommata sellaisen ei olisi ollut mitään ongelmaa. 

Vierailija
58/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patterivaloja ja ihan jatkojohtoihin kytkettyjä sähkövaloja (HUI) löytyy joka päivä kausivaloina. Tuntuu että ihan kaikki mitä Helena tekee on väärin. Kun syyllinen tiedetään, rikos kyllä keksitään. Oikeutta ei vain voi saada.

Sisäkäyttöön tarkoitettuja valoaarjoja ei saa laittaa ulos.

Vierailija
59/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ei laittanut patterivaloja? 

Vierailija
60/130 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta että Helena ei osaa tehdä yhtikäs mitään. 

Osaahan tuo valehdella, uhriutua ja valittaa paremmin kuin kukaan muu 😆