Ihanaa kun tulee juhannus
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Oletko yrittänyt päästä sinne reumalääkäriin nyt uudelleen? Ihme, jos ei pääse.
Olen. Sanotaan vaan, että oireenmukaista hoitoa. Eli särkyihin särkylääkettä. Suugeeliä kuivaan suuhun ja tippoja silmiin.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokos olette keksinyt mulle työn? Se some kun oli kuulemma huono idea.ap
Voithan sinä sitä tehdä, oma päätöksesi. Täällä nyt vain neuvottiin, miten siinä voi käydä. On se kumma, kun aikuinen ihminen ei ymmärrä.
Kyllä mä ymmärrän. ap
Linnut laulaa niin kauniisti.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan mä muuten erityisaikuinen?ap
Olet loputtoman huomionhakuinen ja itsekeskeskeinen. Jotain on mennyt henkisessä kehityksessä pieleen ja pahasti. Kun on vuosia kirjoitellut aivan jatkuvalla syötöllä kaikkea, mikä ei aina edes pidä paikkaansa, ei voi olla kaikki kohdallaan. Ihan jatkuvaa uhriutumista, eikä mitään muka kykene tekemään. Apuakaan ei muka saa, yhtään mistään.
Onko se ihme jos on mennyt jotain pieleen? Äidilläni oli vähän väliä psykooseja ja isäni oli masentunut ja yritti hirttää itsensä.ap
Sinä elät silti omaa elämääsi, et heidän. Teet omat valintasi, virheineen päivineen. Ota niistä opiksi, äläkä syytä aina jotain muuta. Laiskuus ja saamattomuus ovat kohdallasi myös osa ongelmaa. Ja se, että kaikki pitäisi vain saada. Neuvoja on turha pyytää, jos niitä ei suostu noudattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Linnut laulaa niin kauniisti.ap
Mitä nyt tälläkin kommentilla haet, loppuiko aiheet vai eikö kukaan huomannut sinua sekuntiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan mä muuten erityisaikuinen?ap
Olet loputtoman huomionhakuinen ja itsekeskeskeinen. Jotain on mennyt henkisessä kehityksessä pieleen ja pahasti. Kun on vuosia kirjoitellut aivan jatkuvalla syötöllä kaikkea, mikä ei aina edes pidä paikkaansa, ei voi olla kaikki kohdallaan. Ihan jatkuvaa uhriutumista, eikä mitään muka kykene tekemään. Apuakaan ei muka saa, yhtään mistään.
Onko se ihme jos on mennyt jotain pieleen? Äidilläni oli vähän väliä psykooseja ja isäni oli masentunut ja yritti hirttää itsensä.ap
Sinä elät silti omaa elämääsi, et heidän. Teet omat valintasi, virheineen päivineen. Ota niistä opiksi, äläkä syytä aina jotain muuta. Laiskuus ja saamattomuus ovat kohdallasi myös osa ongelmaa. Ja se, että kaikki pitäisi vain saada. Neuvoja on turha pyytää, jos niitä ei suostu noudattamaan.
En mä kyllä ymmärrä, miksi mua aina laiskuudesta syytetään. Mä olen opiskelujen kanssa tehnyt hirveästi töitä, vaikka en miksikään koskaan valmistunutkaan. Opiskelin kesäisinkin ja olen ottanut tuki, lisäopetusta yms. Ja töitä olen hakenut valtavasti. En mitään ns hienoja töitä, vaan esim ihan tehdas, siivous yms töitä.ap
Tämä jankuttaja on kyllä ns. niin loputon suo, kuin olla ja voi! Vuodesta toiseen.
Ja sitten voipi herkutella köyhäksi mainetettua perunaa. Ja siihen rasvaa. Ja tilliä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten voipi herkutella köyhäksi mainetettua perunaa. Ja siihen rasvaa. Ja tilliä.
Mä teen aina kuppisoosia. Tosin laitan siihen myös tilliä.ap
Juhannus mökillä. Saunomista, ryyppäämistä, kalastusta, grillaamista. Siinäpä se. Minun mökille tulee velljeni ja tyttöystävän kavereita ja minun kaveri.
Haukkumisketjut saa aina olla täällä
Vierailija kirjoitti:
Joko on suunnitelmia?
Kyllä on.
Mukavaahan se on. Ja onneksi jokainen voi päättää, miten juhannusta viettää tai on viettämättä.
Ostitko viiniä? Kerro nyt vähän enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin lähteä juhannuksena vähän kuuntelemaan musiikkia. Ei sen kummempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin lähteä juhannuksena vähän kuuntelemaan musiikkia. Ei sen kummempaa
Oliko tämä ap?
Ketju on saanut virtuaalisen juhannuskokon🔥