Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun tulee juhannus

Vierailija
03.06.2026 |

Odotan sitä kovasti

Kommentit (411)

Vierailija
161/411 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan mä muuten erityisaikuinen?ap

Olet loputtoman huomionhakuinen ja itsekeskeskeinen. Jotain on mennyt henkisessä kehityksessä pieleen ja pahasti. Kun on vuosia kirjoitellut aivan jatkuvalla syötöllä kaikkea, mikä ei aina edes pidä paikkaansa, ei voi olla kaikki kohdallaan. Ihan jatkuvaa uhriutumista, eikä mitään muka kykene tekemään. Apuakaan ei muka saa, yhtään mistään.

Onko se ihme jos on mennyt jotain pieleen? Äidilläni oli vähän väliä psykooseja ja isäni oli masentunut ja yritti hirttää itsensä.ap

Vierailija
162/411 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt päästä sinne reumalääkäriin nyt uudelleen? Ihme, jos ei pääse. 

Olen. Sanotaan vaan, että oireenmukaista hoitoa. Eli särkyihin särkylääkettä. Suugeeliä kuivaan suuhun ja tippoja silmiin.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/411 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokos olette keksinyt mulle työn? Se some kun oli kuulemma huono idea.ap

Voithan sinä sitä tehdä, oma päätöksesi. Täällä nyt vain neuvottiin, miten siinä voi käydä. On se kumma, kun aikuinen ihminen ei ymmärrä.

Kyllä mä ymmärrän. ap

Vierailija
164/411 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnut laulaa niin kauniisti.ap

Vierailija
165/411 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet loputtoman huomionhakuinen ja itsekeskeskeinen. Jotain on mennyt henkisessä kehityksessä pieleen ja pahasti. Kun on vuosia kirjoitellut aivan jatkuvalla syötöllä kaikkea, mikä ei aina edes pidä paikkaansa, ei voi olla kaikki kohdallaan. Ihan jatkuvaa uhriutumista, eikä mitään muka kykene tekemään. Apuakaan ei muka saa, yhtään mistään.

Onko se ihme jos on mennyt jotain pieleen? Äidilläni oli vähän väliä psykooseja ja isäni oli masentunut ja yritti hirttää itsensä.ap

Sinä elät silti omaa elämääsi, et heidän. Teet omat valintasi, virheineen päivineen. Ota niistä opiksi, äläkä syytä aina jotain muuta. Laiskuus ja saamattomuus ovat kohdallasi myös osa ongelmaa. Ja se, että kaikki pitäisi vain saada. Neuvoja on turha pyytää, jos niitä ei suostu noudattamaan.

Vierailija
166/411 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnut laulaa niin kauniisti.ap

Mitä nyt tälläkin kommentilla haet, loppuiko aiheet vai eikö kukaan huomannut sinua sekuntiin?

Vierailija
167/411 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä elät silti omaa elämääsi, et heidän. Teet omat valintasi, virheineen päivineen. Ota niistä opiksi, äläkä syytä aina jotain muuta. Laiskuus ja saamattomuus ovat kohdallasi myös osa ongelmaa. Ja se, että kaikki pitäisi vain saada. Neuvoja on turha pyytää, jos niitä ei suostu noudattamaan.

En mä kyllä ymmärrä, miksi mua aina laiskuudesta syytetään. Mä olen opiskelujen kanssa tehnyt hirveästi töitä, vaikka en miksikään koskaan valmistunutkaan. Opiskelin kesäisinkin ja olen ottanut tuki, lisäopetusta yms. Ja töitä olen hakenut valtavasti. En mitään ns hienoja töitä, vaan esim ihan tehdas, siivous yms töitä.ap

Vierailija
168/411 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jankuttaja on kyllä ns. niin loputon suo, kuin olla ja voi! Vuodesta toiseen.

Vierailija
169/411 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten voipi herkutella köyhäksi mainetettua perunaa. Ja siihen rasvaa. Ja tilliä. 

Vierailija
170/411 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten voipi herkutella köyhäksi mainetettua perunaa. Ja siihen rasvaa. Ja tilliä. 

Mä teen aina kuppisoosia. Tosin laitan siihen myös tilliä.ap

Vierailija
171/411 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannus mökillä. Saunomista, ryyppäämistä, kalastusta, grillaamista. Siinäpä se.  Minun mökille tulee velljeni ja tyttöystävän kavereita ja minun kaveri.

Vierailija
172/411 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooo, kesän lapsi mä oooon!

Vierailija
173/411 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on suunnitelmia?

Vierailija
174/411 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkumisketjut saa aina olla täällä

Vierailija
175/411 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on suunnitelmia?

Kyllä on.

Vierailija
176/411 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaahan se on. Ja onneksi jokainen voi päättää, miten juhannusta viettää tai on viettämättä. 

Vierailija
177/411 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko viiniä? Kerro nyt vähän enemmän! 

Vierailija
178/411 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin lähteä juhannuksena vähän kuuntelemaan musiikkia. Ei sen kummempaa 

Vierailija
179/411 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin lähteä juhannuksena vähän kuuntelemaan musiikkia. Ei sen kummempaa 

Oliko tämä ap?

Vierailija
180/411 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on saanut virtuaalisen juhannuskokon🔥 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi