Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun tulee juhannus

Vierailija
03.06.2026 |

Odotan sitä kovasti

Kommentit (413)

Vierailija
141/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun menee juhannus ja tulee elokuun pimeät illat ja syksy. Odotan sitä kovasti.

Mä en tykkää. Alkaa reumasäryt.ap

Vierailija
142/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun menee juhannus ja tulee elokuun pimeät illat ja syksy. Odotan sitä kovasti.

Mitä reumalääkettä sä käytät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä reumalääkettä sä käytät?

En mitään. En ole päässyt reumalääkärin vastaanotolle vuoden 2007 jälkeen vaikka oireet on pahentuneet. Särkylääkkeitä syön, silmätippoja käytän kun ei ole kyynelnestettä ja suugeeliä, kun ei hampaattomassa suussani ole sylkeä. Sjögrenin syndrooma on diagnosoitu.ap

Vierailija
144/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä odota. Elämä on nyt. Tänään on kaunis päivä. Tästä päivästä voi tulla kesän paras, jos annat sille mahdollisuuden (ja juhannuksena voi perherauha rikkoutua/ sataa kaatamalla/ rahat loppua/ auto tyssähtää tien laitaan). Elä tänään :) Terv täti maalta

Vierailija
145/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä odota. Elämä on nyt. Tänään on kaunis päivä. Tästä päivästä voi tulla kesän paras, jos annat sille mahdollisuuden (ja juhannuksena voi perherauha rikkoutua/ sataa kaatamalla/ rahat loppua/ auto tyssähtää tien laitaan). Elä tänään :) Terv täti maalta

Joo. Ajattelin käydä apteekissa ja kaupassa.ap

Vierailija
146/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään eroa normaaliin arkipäivään. Nukun, syön, selaan nettiä, kuuntelen musiikkia, luen kirjoja ja lehtiä, olen kolme päivää sisätiloissa.

Vierailija
147/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mietin, mitä järkeä on syödä lääkkeitä.ap

Vierailija
148/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, +15 ja räntää sataa. Isäntä aivan päissään ja siinä sitä riidellään sitten 3 päivää.

Vierailija
149/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan todella todella surullinen juhla.

A) Suomalaiset eivät osaa juoda sivistyneesti

B) Aina todella kylmä

C) Keskikesän juhla, eli kääntyy kohti syksyä ja mitään lämpöä ole edes näkyvissä

D) Osalle hyvä syy käyttäytyä kuin idiootit

E) Urpot ei osaa jättää sitä autoa parkkiin kun juoneet

Vierailija
150/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B) Aina todella kylmä

C) Keskikesän juhla, eli kääntyy kohti syksyä ja mitään lämpöä ole edes näkyvissä

Mulla on ollut monenlaisia juhannuksia. Myös juhannuksia täysin selvinpäin. Esim kahtena tai kolmena juhannuksena on oltu mökillä ja lapsella on ollut kaveri siellä. Sitten oli nuoruudessa ja lapsuudessa uskovaisten juhannuksia. Ja on ollut monesti hyvä ja lämmin sää.ap

Vierailija
151/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B) Aina todella kylmä

Ja jos ei ole kylmä vaan lämmin sää niin sitten urpot hukkuu vesistöihin.

Vierailija
152/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin jonnekin yksin. ap

Vierailija
153/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy sellaiset harmaata arkea elävät, jolle kaikki juhlat ovat vain päivä päivien joukossa. Ettekö yhtään osaa nauttia ja ottaa iloa irti elämästä? 
Meillä juhlitaan isosti aina kun on aihetta ja jos ei ole aihetta, voidaan vaikka keksiä sellainen! Iso ystäväporukka juhlii yhdessä uutta vuotta, vappua, juhannusta, rapujuhlia, sadonkorjuujuhlia jne. Kaikki valmistumiset, häät ja pyöreät syntymäpäivät on tottakai juhlittu.

Sampanjaa, viiniä, hyvää ruokaa ja loistavaa seuraa, mitä muuta voisi nyt edessä olevalta juhannukselta toivoa? (No tietysti hyvää ja aurinkoista säätä).

Vierailija
154/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos olette keksinyt mulle työn? Se some kun oli kuulemma huono idea.ap

Vierailija
155/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan mä muuten erityisaikuinen?ap

Vierailija
156/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan mä muuten erityisaikuinen?ap

Olet loputtoman huomionhakuinen ja itsekeskeskeinen. Jotain on mennyt henkisessä kehityksessä pieleen ja pahasti. Kun on vuosia kirjoitellut aivan jatkuvalla syötöllä kaikkea, mikä ei aina edes pidä paikkaansa, ei voi olla kaikki kohdallaan. Ihan jatkuvaa uhriutumista, eikä mitään muka kykene tekemään. Apuakaan ei muka saa, yhtään mistään.

Vierailija
157/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos olette keksinyt mulle työn? Se some kun oli kuulemma huono idea.ap

Voithan sinä sitä tehdä, oma päätöksesi. Täällä nyt vain neuvottiin, miten siinä voi käydä. On se kumma, kun aikuinen ihminen ei ymmärrä.

Vierailija
158/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siinä?

Vierailija
159/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt päästä sinne reumalääkäriin nyt uudelleen? Ihme, jos ei pääse. 

Vierailija
160/413 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy sellaiset harmaata arkea elävät, jolle kaikki juhlat ovat vain päivä päivien joukossa. Ettekö yhtään osaa nauttia ja ottaa iloa irti elämästä? 
Meillä juhlitaan isosti aina kun on aihetta ja jos ei ole aihetta, voidaan vaikka keksiä sellainen! Iso ystäväporukka juhlii yhdessä uutta vuotta, vappua, juhannusta, rapujuhlia, sadonkorjuujuhlia jne. Kaikki valmistumiset, häät ja pyöreät syntymäpäivät on tottakai juhlittu.

Sampanjaa, viiniä, hyvää ruokaa ja loistavaa seuraa, mitä muuta voisi nyt edessä olevalta juhannukselta toivoa? (No tietysti hyvää ja aurinkoista säätä).

Toisilla ei ole perhettä tai yhtäkään ystävää. Mieti sitä ja kiitä onneasi. Ei pahemmin juhlat kiinnosta, hyvä kun jaksaa elää ylipäätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän