Ihanaa kun tulee juhannus
Kommentit (128)
Miten ne Facebookin kommentit, joista et tykännyt kun jotkut olivat arvostelleet sitä adoptio- asiaa tms.? Se, kun kerroit täällä niistä. Luultavasti tubekanavan myötä voi tulla samanlaisia tai jopa ikävämpiä kommentteja. Jos vielä ns. omalla naamalla tekee, niin kommentit voivat olla todella kurjia. Kurjaa, mutta kannattaa tosissaan miettiä ennen aloittamista. Ja jos eivät kommentoi siellä kanavalla, niin sitten täällä ja muualla. Pariskunta Jarno ja Annekin ovat saaneet vaikka mitä niskaansa ja sitten ovat välillä joutuneet puolustelemaan itseään ja jopa sulkemaan kanavansa, kun joku häirikkö piinasi heitä. Ihan vain esimerkkinä, miten joillekin on käynyt. Sen hyvän lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne Facebookin kommentit, joista et tykännyt kun jotkut olivat arvostelleet sitä adoptio- asiaa tms.? Se, kun kerroit täällä niistä. Luultavasti tubekanavan myötä voi tulla samanlaisia tai jopa ikävämpiä kommentteja. Jos vielä ns. omalla naamalla tekee, niin kommentit voivat olla todella kurjia. Kurjaa, mutta kannattaa tosissaan miettiä ennen aloittamista. Ja jos eivät kommentoi siellä kanavalla, niin sitten täällä ja muualla. Pariskunta Jarno ja Annekin ovat saaneet vaikka mitä niskaansa ja sitten ovat välillä joutuneet puolustelemaan itseään ja jopa sulkemaan kanavansa, kun joku häirikkö piinasi heitä. Ihan vain esimerkkinä, miten joillekin on käynyt. Sen hyvän lisäksi.
No en minä tätä nykyistäkään elämääni enää jaksa ja jostain minunkin pitää yrittää tienata.
Miten teini suhtautuu siihen, että äitinsä kertoo hänenkin asioitaan täällä ja jopa niin, että tunnistetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä tätä nykyistäkään elämääni enää jaksa ja jostain minunkin pitää yrittää tienata.
Ajattele lastasi.
Sehän voisit juopotella itsesi pois täältä. Olisi ainakin hauskaa jonkin aikaa. Ehkä.
Valis on vielä pieneltä paikkakunnalta ja tubettaminen tekisi siitä saman tien tunnetun kylähullun. Sillehän nauraisi naapurin nauriitkin ja saisi varmasti muutaman stalkkerinkin peräänsä. Poikaa ja miestä mä siinä kyllä eniten säälisin, viattomia ne on eukon hölmöilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Sehän voisit juopotella itsesi pois täältä. Olisi ainakin hauskaa jonkin aikaa. Ehkä.
Niin se varmaan on tehtävä.
Miksi aina on jotain ihan päättömiä suunnitelmia? Ei ole nimittäin ensimmäinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina on jotain ihan päättömiä suunnitelmia? Ei ole nimittäin ensimmäinen kerta.
Mitä mun pitäisi tehdä? Ei mua kukaan työllistä.
Mitä ihanaa siinä on? En ole ikinä juhlinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taas yllätä ettei kenelläkään ollut mitään oikeaa neuvoa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit miettinyt uramahdollisuuksia silloin kun olit nuorempi, etkä lähtenyt helpon elämän perässä loisimaan miesten nurkkiin. Kuka nyt yli viisikymppistä kouluttamatonta ja täysin ilman mitään työkokemusta olevaa ihmistä palkkaisi? Ei kukaan. Tyydy tilanteeseesi ja elä tukiaisilla jos ukkosi ei sua elätä. Yrittäjäksi susta ei ole, sä olet siihen aivan liian laiska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ollut? Kun yritetään neuvoa, ettet tekisi suurta virhettä, jota myöhemmin katuisit. Sitten olisi taas asia, joka jäisi vaivaamaan vuosiksi kuten jotkut muutkin asiat, joita täälläkin olet kertonut. Joiden vuoksi elämäsi on pilalla. Toki ihan itse päätät, mitä teet mutta hieman realistisempi kannattaisi olla. Ja ajatella tosiaan ainakin sitä lastasi. Tai välejä sisariin, jotka ovat väittämäsi mukaan parantuneet. Miten he suhtautuvat siihen, että olet jo kertonut heidän asioitaan ja nyt tekisit sen vielä omalla naamallasi?
Vastaus nro 114. En pystynyt opiskelemaan. Ei riittänyt järki. Varmaan mun on turha elää.ap
Voi kun olis jo juhannus. Oltaisiin pari viikkoa lähempänä syksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus nro 114. En pystynyt opiskelemaan. Ei riittänyt järki. Varmaan mun on turha elää.ap
Sinunhan piti pärjätä lukuaineissa? Ei silloin voi puhua siitä, etteikö järki riittäisi. Hyvänen aika nyt sentään! Eivät kaikki muutkaan pärjää kaikessa ja silti ovat saaneet opiskeltua. Suurin ongelma taitaa olla niissä sairauksissa, mitä sinulla väittämäsi mukaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunhan piti pärjätä lukuaineissa? Ei silloin voi puhua siitä, etteikö järki riittäisi. Hyvänen aika nyt sentään! Eivät kaikki muutkaan pärjää kaikessa ja silti ovat saaneet opiskeltua. Suurin ongelma taitaa olla niissä sairauksissa, mitä sinulla väittämäsi mukaan on.
Niin pärjään lukuaineissa, mutta pää ei silti riitä ns henkisiin töihin tai sellaiseen ammattiin ja fyysisen työn estää sairaudet. Mutta turhaa tämä elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut mennä vaikka johonkin tehtaaseen kokoonpanolinjalle töihin, vaikka sulta puuttuisi toinen aivopuolisko. Niissäkin hommissa voi tienata ihan mukavasti ja elättää itsensä täysin itsenäisesti.
Eikö kannattaisi loppukesäiset ja syysjuhlat myös juhlia, kuten venetsialaisia, rapujuhlia tai oktoberfestiä?