Ihanaa kun tulee juhannus
Kommentit (758)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko grillaa ja sitten mussutatte yhdessä "terveysruokaa"🤤🤤
Se syö paljon enemmän kuin minä.ap
Hallelujaa! Ja voi myös varmaan todella hyvin.
Ainakin on hoikka.ap
Onhan se palju tai puhallettava poreamme paljon järkevämpi vaihtoehto, kuin esim. ilmalämpöpumppu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko grillaa ja sitten mussutatte yhdessä "terveysruokaa"🤤🤤
Se syö paljon enemmän kuin minä.ap
Hallelujaa! Ja voi myös varmaan todella hyvin.
Ainakin on hoikka.ap
Hoikallakin ihmisellä voi olla esim. kolesterolia tai vaikka just sydänvaivoja. Yleinen harhaluulo, ettei millään voi olla.
Terv. Hoikka, jolla kolesterolia (*sukurasitteena)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se palju tai puhallettava poreamme paljon järkevämpi vaihtoehto, kuin esim. ilmalämpöpumppu!
Miehen mielestä ilmeisesti on. Ei hän kärsi lämmöstä.ap
Joko olet totutellut käyttämään tekareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se palju tai puhallettava poreamme paljon järkevämpi vaihtoehto, kuin esim. ilmalämpöpumppu!
Miehen mielestä ilmeisesti on. Ei hän kärsi lämmöstä.ap
Niin. Koska on hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Joko olet totutellut käyttämään tekareita?
En ole.ap
Jaa, juu; Sehän oli tämä Valiksen ukkokin sellainen, ettei sitä paljon lääkäriin saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se palju tai puhallettava poreamme paljon järkevämpi vaihtoehto, kuin esim. ilmalämpöpumppu!
Miehen mielestä ilmeisesti on. Ei hän kärsi lämmöstä.ap
Niin. Koska on hoikka.
Eli oma vikani.ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa, juu; Sehän oli tämä Valiksen ukkokin sellainen, ettei sitä paljon lääkäriin saa.
On se siellä.monesti käynyt.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se palju tai puhallettava poreamme paljon järkevämpi vaihtoehto, kuin esim. ilmalämpöpumppu!
Miehen mielestä ilmeisesti on. Ei hän kärsi lämmöstä.ap
Niin. Koska on hoikka.
Bullshit! Taas yksi täysin tuulesta temmattu väite. Tai että "hoikat eivät hikoile", "hoikilla ei pahemmin ole nälkä". Kyllä se kuuma tulee, vaikka kenelle. Eräs tuttu väitti joskus, että en hikoillut, koska en tehnyt voimisteluliikkeitä "kunnolla". Itse hän on "yllättäen" lihavampi. En vaan hikoile "vuotamalla", kuten just lihavimmilla on tapana. Hiki toki saattaa tulla lihavilla helpommin ja myös näkyvämmin. Ei silti poista faktaa, etteivätkö hoikat muka hikoilisi lainkaan. Jos ylipäänsä väittää, ettei hikoile "yhtään" niin on kyllä jokin vialla. Hikoilu on tervettä ( toki siihenkin liittyy ylieritystä tms., milloin se ei ole tervettä), se on kehon luontainen viilennysjärjestelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, juu; Sehän oli tämä Valiksen ukkokin sellainen, ettei sitä paljon lääkäriin saa.
On se siellä.monesti käynyt.ap
Silti väitit joskus, ettei sitä saa millään lääkäriin? Mikähän tässäkin on taas totuus🙄
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap nyt alkaa odottaa?
En oikeastaan mitään. Tai ehkä parin päivän mökkilomaa. Molemmilla omat huoneet.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, juu; Sehän oli tämä Valiksen ukkokin sellainen, ettei sitä paljon lääkäriin saa.
On se siellä.monesti käynyt.ap
Silti väitit joskus, ettei sitä saa millään lääkäriin? Mikähän tässäkin on taas totuus🙄
No saa jostain asioista lääkäriin esim aivoveronkiertohäiriöt, polvet, ranteet, selkä yms mutta ei esim testosteronimittaukset.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se palju tai puhallettava poreamme paljon järkevämpi vaihtoehto, kuin esim. ilmalämpöpumppu!
Miehen mielestä ilmeisesti on. Ei hän kärsi lämmöstä.ap
Niin. Koska on hoikka.
Bullshit! Taas yksi täysin tuulesta temmattu väite. Tai että "hoikat eivät hikoile", "hoikilla ei pahemmin ole nälkä". Kyllä se kuuma tulee, vaikka kenelle. Eräs tuttu väitti joskus, että en hikoillut, koska en tehnyt voimisteluliikkeitä "kunnolla". Itse hän on "yllättäen" lihavampi. En vaan hikoile "vuotamalla", kuten just lihavimmilla on tapana. Hiki toki saattaa tulla lihavilla helpommin ja myös näkyvämmin. Ei silti poista faktaa, etteivätkö hoikat muka hikoilisi lainkaan. Jos ylipäänsä väittää, ettei hikoile "yhtään" niin on kyllä jokin vialla. Hikoilu on tervettä ( toki siihenkin liittyy ylieritystä tms., milloin se ei ole tervettä), se on kehon luontainen viilennysjärjestelmä.
Ap on 50 kiloa ylipainoinen.
Vuokramökki on löytynyt? Vaikka olisi oma mökkikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, juu; Sehän oli tämä Valiksen ukkokin sellainen, ettei sitä paljon lääkäriin saa.
On se siellä.monesti käynyt.ap
Silti väitit joskus, ettei sitä saa millään lääkäriin? Mikähän tässäkin on taas totuus🙄
No saa jostain asioista lääkäriin esim aivoveronkiertohäiriöt, polvet, ranteet, selkä yms mutta ei esim testosteronimittaukset.ap
Miksi semmoisia pitäisi mitata?
Ei yksi tuuletin mitään auta. Mies tekee kuten haluaa. ap