Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun tulee juhannus

Vierailija
03.06.2026 |

Odotan sitä kovasti

Kommentit (758)

Vierailija
721/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sydänsairaille ja monisairaille noin yleensä suositella kuumalla ilmalla oleskelua sisätiloissa ja viileässä? Mutta eipä yllätä, ettei Ammattivalittaja noudata näitäkään neuvoja. Kuten esim. lääkärin suosittelemaa laihdutusta, joka myös auttaisi sydänvaivoihin yms. Koska ei vaan "kiinnosta". Sitten valittaa ja uhriutuu, kun voi niin huonosti. No, onhan tällaisia muitakin. Tunnen yhden, joka myös on täysi pässi ja sitten valittaa. Peiliin katsomisen paikka!

Ei meillä ole sisällä viileää. Meillä on tukalan kuumaa.ap

Joko se tuuletin on rikki, minkä mies joskus hankki? Ehkä siellä pitäisi olla useampi sellainen, niin olisi enemmän hyötyä. Tai joku tehokkaampi/ parempi tuuletin.

Ei yksi tuuletin mitään auta. Mies tekee kuten haluaa. ap

Vierailija
722/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko grillaa ja sitten mussutatte yhdessä "terveysruokaa"🤤🤤

Se syö paljon enemmän kuin minä.ap

Hallelujaa! Ja voi myös varmaan todella hyvin.

Ainakin on hoikka.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se palju tai puhallettava poreamme paljon järkevämpi vaihtoehto, kuin esim. ilmalämpöpumppu! 

Vierailija
724/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko grillaa ja sitten mussutatte yhdessä "terveysruokaa"🤤🤤

Se syö paljon enemmän kuin minä.ap

Hallelujaa! Ja voi myös varmaan todella hyvin.

Ainakin on hoikka.ap

Hoikallakin ihmisellä voi olla esim. kolesterolia tai vaikka just sydänvaivoja. Yleinen harhaluulo, ettei millään voi olla.

 

Terv. Hoikka, jolla kolesterolia (*sukurasitteena)

Vierailija
725/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se palju tai puhallettava poreamme paljon järkevämpi vaihtoehto, kuin esim. ilmalämpöpumppu! 

Miehen mielestä ilmeisesti on. Ei hän kärsi lämmöstä.ap

Vierailija
726/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet totutellut käyttämään tekareita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
727/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se palju tai puhallettava poreamme paljon järkevämpi vaihtoehto, kuin esim. ilmalämpöpumppu! 

Miehen mielestä ilmeisesti on. Ei hän kärsi lämmöstä.ap

Niin. Koska on hoikka.

Vierailija
728/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet totutellut käyttämään tekareita?

En ole.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
729/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, juu; Sehän oli tämä Valiksen ukkokin sellainen, ettei sitä paljon lääkäriin saa. 

Vierailija
730/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se palju tai puhallettava poreamme paljon järkevämpi vaihtoehto, kuin esim. ilmalämpöpumppu! 

Miehen mielestä ilmeisesti on. Ei hän kärsi lämmöstä.ap

Niin. Koska on hoikka.

Eli oma vikani.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
731/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, juu; Sehän oli tämä Valiksen ukkokin sellainen, ettei sitä paljon lääkäriin saa. 

On se siellä.monesti käynyt.ap

Vierailija
732/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nysse meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
733/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se palju tai puhallettava poreamme paljon järkevämpi vaihtoehto, kuin esim. ilmalämpöpumppu! 

Miehen mielestä ilmeisesti on. Ei hän kärsi lämmöstä.ap

Niin. Koska on hoikka.

Bullshit! Taas yksi täysin tuulesta temmattu väite. Tai että "hoikat eivät hikoile", "hoikilla ei pahemmin ole nälkä". Kyllä se kuuma tulee, vaikka kenelle. Eräs tuttu väitti joskus, että en hikoillut, koska en tehnyt voimisteluliikkeitä "kunnolla". Itse hän on "yllättäen" lihavampi. En vaan hikoile "vuotamalla", kuten just lihavimmilla on tapana. Hiki toki saattaa tulla lihavilla helpommin ja myös näkyvämmin. Ei silti poista faktaa, etteivätkö hoikat muka hikoilisi lainkaan. Jos ylipäänsä väittää, ettei hikoile "yhtään" niin on kyllä jokin vialla. Hikoilu on tervettä ( toki siihenkin liittyy ylieritystä tms., milloin se ei ole tervettä), se on kehon luontainen viilennysjärjestelmä.

Vierailija
734/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap nyt alkaa odottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
735/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, juu; Sehän oli tämä Valiksen ukkokin sellainen, ettei sitä paljon lääkäriin saa. 

On se siellä.monesti käynyt.ap

Silti väitit joskus, ettei sitä saa millään lääkäriin? Mikähän tässäkin on taas totuus🙄

Vierailija
736/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap nyt alkaa odottaa?

En oikeastaan mitään. Tai ehkä parin päivän mökkilomaa. Molemmilla omat huoneet.ap

Vierailija
737/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, juu; Sehän oli tämä Valiksen ukkokin sellainen, ettei sitä paljon lääkäriin saa. 

On se siellä.monesti käynyt.ap

Silti väitit joskus, ettei sitä saa millään lääkäriin? Mikähän tässäkin on taas totuus🙄

No saa jostain asioista lääkäriin esim aivoveronkiertohäiriöt, polvet, ranteet, selkä yms mutta ei esim testosteronimittaukset.ap

Vierailija
738/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se palju tai puhallettava poreamme paljon järkevämpi vaihtoehto, kuin esim. ilmalämpöpumppu! 

Miehen mielestä ilmeisesti on. Ei hän kärsi lämmöstä.ap

Niin. Koska on hoikka.

Bullshit! Taas yksi täysin tuulesta temmattu väite. Tai että "hoikat eivät hikoile", "hoikilla ei pahemmin ole nälkä". Kyllä se kuuma tulee, vaikka kenelle. Eräs tuttu väitti joskus, että en hikoillut, koska en tehnyt voimisteluliikkeitä "kunnolla". Itse hän on "yllättäen" lihavampi. En vaan hikoile "vuotamalla", kuten just lihavimmilla on tapana. Hiki toki saattaa tulla lihavilla helpommin ja myös näkyvämmin. Ei silti poista faktaa, etteivätkö hoikat muka hikoilisi lainkaan. Jos ylipäänsä väittää, ettei hikoile "yhtään" niin on kyllä jokin vialla. Hikoilu on tervettä ( toki siihenkin liittyy ylieritystä tms., milloin se ei ole tervettä), se on kehon luontainen viilennysjärjestelmä.

Ap on 50 kiloa ylipainoinen.

Vierailija
739/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokramökki on löytynyt? Vaikka olisi oma mökkikin.

Vierailija
740/758 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, juu; Sehän oli tämä Valiksen ukkokin sellainen, ettei sitä paljon lääkäriin saa. 

On se siellä.monesti käynyt.ap

Silti väitit joskus, ettei sitä saa millään lääkäriin? Mikähän tässäkin on taas totuus🙄

No saa jostain asioista lääkäriin esim aivoveronkiertohäiriöt, polvet, ranteet, selkä yms mutta ei esim testosteronimittaukset.ap

Miksi semmoisia pitäisi mitata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi