Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihinpaluu tapahtuu vanhempainvapaan jälkeen liian aikaisin....

Vierailija
02.06.2026 |

tuntuu pahalta tuoreena äitinä :( mutta taloustilanne on huono ja pakko vain mennä töihin

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin vanhempainvapaa kestää sen 10kk, kun toinen luovuttaa ne päivät.

ei kaikki niitä suostu luovuttamaan

No kannattaisiko sitten jättää lapsi tekemättä, jos ei päästä sopuun.

Vierailija
62/67 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla imetys onnistui, vaikka lähdin töihin 6kk vapaan jälkeen. Puolivuotias syö sen verran jo muutakin ruokaa, että pärjää työpäivän ajan ilman maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla imetys onnistui, vaikka lähdin töihin 6kk vapaan jälkeen. Puolivuotias syö sen verran jo muutakin ruokaa, että pärjää työpäivän ajan ilman maitoa.

siinä on aikasin vierotettu lapsu emostaan :(

Vierailija
64/67 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vieroitettu? Imetin luonnollisesti aamulla, iltapäivällä, illalla ja tarvittaessa yölläkin.

Vierailija
65/67 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi saattaa viihtyä ihan hyvin päiväkodissa ja sinäkin saatat sopeutua yllättävän hyvin. Minä olin 6kk vanhempainvapaalla ja mies otti sen jälkeen ohjat. Lapsi meni vuoden ikäisenä päiväkotiin. Päiväkodin aloitus sujui oikein hyvin kun tehtiin se hitaasti ja pehmeästi. Lapsi on nyt 3-vuotias ja viihtyy hoidossa hyvin edelleen. Ikinä ei tiedä miten asiat voivat mennäkin hyvin!

Joo voi ehkä viihtyä, tai sitten ei. Ryhmissä on nykyään n. 30 pientä ja muutama hassu hoitaja jotka nekin vaihtuu jatkuvalla syötöllä. 

T. Vanhempainvapaalla oleva varhaiskasvatuksen opettaja.

Meillä onneksi sattui hyvä päiväkoti. 10 lasta ja neljä aikuista oli pienten ryhmässä. Yksi varhaiskasvatuksen sosionomi, yksi vakaope ja kaksi lastenhoitajaa. Nyttenkin on suht pieni ryhmä isojen puolella ja pätevä henkilökunta. Tosiaankaan kaikkialla ei kyllä näin ole valitettavasti.

Vierailija
66/67 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin vieroitettu? Imetin luonnollisesti aamulla, iltapäivällä, illalla ja tarvittaessa yölläkin.

Alle yksivuotiaan pääasiallinen ravinto on rintamaito, eli lapsesi oli vieroitettu työaikasi ajan. Kai hänellä niinäkin tunteina tuli nälkä. - eri. 

Vierailija
67/67 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle yksivuotiaan pääasiallinen ravinto on rintamaito, eli lapsesi oli vieroitettu työaikasi ajan. Kai hänellä niinäkin tunteina tuli nälkä. - eri. 

Minun mieheni osaa hoitaa vauvaa. Ei kannata lisääntyä kelvottomien surkimusten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan