Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2340)
Tiukka tuomari, ei paljoa keskustele 😆
Ei saanut Messi rankkaria sisään. Löysä veto ja ohi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkapallostudion vaalea naisjuontaja on vissiin oman elämänsä wannabe Daenerys Targaryen.
Shösshöttkshen takia en voi katsoa näitä studiolähetyksiä missä tämä nainen on mukana. Puheviat vaan ei ssshovi televisio- tai radiotyöhön.
Minä katson vain siksi, että Paulus on studiossa.
Messi laittaa aikaa paljon noita rankkuja ohi.
Vierailija kirjoitti:
Messi eeeeeiiii!
HAH!! Rankkarimaalit ovat tylsiä.
todella rumia nämä pinkit homokengät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Messi muutti 13-vuotiaana Espanjaan ja piikitti itseensä kasvuhormonia viiden vuoden ajan.
Ei ole tavatonta joutua pistämään kasvuhormonia jos murrosikä ei ala
Jäivätkö kivekset laskeutumatta?
Maalivahti olisi torjunut joka tapauksessa tuon vedon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Norsunluurannikko on suomennettu Norsunluurannikko? Code d`Ivoire engl.
En osaa ranskaa, mutta veikkaisin että jos suomennat tuon niin tulee norsunluurannikko.
Nimi tulee kai ihan siitä että maan satamista on aikoinaan kuljetettu norsunluita rikkaille "Trofeiksi" eli seinällä esitettäväksi tai jopa johonkin "lääkinnälliseen" tarkoitukseen, ainakin oletetusti.
Maan naapurin Ghanan nimihän oli alunperin "Kultarannikko", ihan samoista kansainvälisen kolonialistisen kaupan syistä, en tiedä itse asiassa mitä tuo nykyinen nimi tarkoittanee. Nykyisin molemmat maat mm.kaakaon suurimpia tuottajia maailmassa.
Seiväsrannikko voisi olla uusi nimi molemmille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Messi muutti 13-vuotiaana Espanjaan ja piikitti itseensä kasvuhormonia viiden vuoden ajan.
Ei ole tavatonta joutua pistämään kasvuhormonia jos murrosikä ei ala
Jäivätkö kivekset laskeutumatta?
Eikös se murrosiän viivästymisestä johdu. Mutta pelitaitoja ei saa piikistä.
ei ole messi enää kuin 20 vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
ei ole messi enää kuin 20 vuotta sitten
Ja miksi pitäisikään olla?
Sabitzer on kuin muskettisoturi.
Messi maanantaikäveleskelyllä.
huutista