Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2580)
Nathan Akén toinen vanhemmista Norsunluurannikolta.
Ois kiva jos tässä ketjussa voisi joskus keskittyä pelin seuraamiseen eikä pelaajien ihonväriin.
Tosi nopeasti nyt saavat onneksi nuo paitsiot ym tarkistettua
Denzel Dumfriesin vanhemmat ovat Arubasta ja Surinamesta.
Varmasti Hollanti ainakin yhden maalin tekee vielä. Aika hyvin Ruotsi pääsi kiinni kuitenkin peliin
Vierailija kirjoitti:
Denzel Dumfriesin vanhemmat ovat Arubasta ja Surinamesta.
Kysykö joku täällä luentoa jonku n**kerin sukupuusta
Quinten Timberin vanhemmat ovat Curacaoasta.
Ai että sylettää tuollaiset pelaajat, jotka tulevat jonkin vihellyksen jälkeen kiinni tuomariin tai ainakin hyvin lähelle. Lapsellista, sellaista ala-astetouhua. Mitä he kuvittelevat tuolla saavuttavansa? Että tuomari murtuu henkisesti ja peruu päätöksensä, kun mä vähän niin kuin silleen käyttäydyn uhkaavasti?
Tosiaan, tuo Hollanti. Kaukana ollaan niistä ajoista jolloin oli kentällä jalkapallotaiteilija Johan Cruyff tai Marco van Basten. Noi pelaajat on jotain geneeristä siirtomaaporukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi nopeasti nyt saavat onneksi nuo paitsiot ym tarkistettua
Joskus on ollut turnauksia joissa tarkistukset kestää ja kestää. Var hinkkaa ja hinkkaa. Nyt pelit on aika soljuvia kun kaikenlaiset ajanpeluut on karsittu pois. Mutta sitten tialle on tuotu mehutauko
Memphis Depayn isä on ghanalainen. Tosin ei ole ollut tekemisissä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Memphis Depayn isä on ghanalainen. Tosin ei ole ollut tekemisissä hänen kanssaan.
Tyypillinen musta faija.
Virgil van Dijkin äiti on monietninen.
https://www.essentiallysports.com/soccer-news-who-are-virgil-van-dijks-…
Vierailija kirjoitti:
Vähän tää jalkapallon paitsiosääntö on typerä ja tää on typerä laji. Miksi tuo ei sais olla maali? Mitataan onko joku ollu 5cm liian edessä niinku sil ois mitään vaikutusta.
Kannattaa lähteä ajattelemaan sitä vaikka niin, että miten jalkapallo muuttuisi, jos paitsiosääntöä ei noudateta, kun ei huvita tai oli vaan ihan vähän tai kun mä en halua.
Tai jos poistettaisiin koko paitsio pois? Siellä seisoisi aina joku hyökkääjä maalivahdin vieressä odottamassa syöttöä, että pääsee puskemaan maalin. Sama kuin jääkiekossa. Se olisi silloin ihan joku muu peli kuin jalkapallo. En tiedä katsoisiko sitä kukaan, olisi se varmaan niin tylsää.
Tuomarin kello värähtää jos pallo ylittää maaliviivan. Mutta ei varmaan paitsioista, se on noilla sivulla juoksevilla varmaan. Puoliautomaattisesti tulee tieto. Liputtavat vain täysin varmat heti.
Ruotsi on itseasiassa ihan hyvä. Toivottavasti saavat sen maalin tehtyä.
Juomatauon jälkeen Ruotsilla oli 8 paikkaa. Ennen sitä 1. Ruotsi osasi käyttää juomatauon, lopputuote jäi puuttumaan.
Mitäpä veikkaatte, luovutaanko näistä juomatauoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tää jalkapallon paitsiosääntö on typerä ja tää on typerä laji. Miksi tuo ei sais olla maali? Mitataan onko joku ollu 5cm liian edessä niinku sil ois mitään vaikutusta.
Kannattaa lähteä ajattelemaan sitä vaikka niin, että miten jalkapallo muuttuisi, jos paitsiosääntöä ei noudateta, kun ei huvita tai oli vaan ihan vähän tai kun mä en halua.
Tai jos poistettaisiin koko paitsio pois? Siellä seisoisi aina joku hyökkääjä maalivahdin vieressä odottamassa syöttöä, että pääsee puskemaan maalin. Sama kuin jääkiekossa. Se olisi silloin ihan joku muu peli kuin jalkapallo. En tiedä katsoisiko sitä kukaan, olisi se varmaan niin tylsää.
Jääkiekko on just siitä järkevämpi laji ku siinä on se paitsioviiva. Miksei sitä voi ottaa jalkapalloon
Crysencio Summervillen vanhemmat ovat afro-surinamilaisia.
Vähän tää jalkapallon paitsiosääntö on typerä ja tää on typerä laji. Miksi tuo ei sais olla maali? Mitataan onko joku ollu 5cm liian edessä niinku sil ois mitään vaikutusta.