Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2580)
Vain kourallinen ruotsalaisia paikalla yleisössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sosioekonominen juttu tää on et pelaajat on kaikki tummaihosia mut fanit katsomos valkoihosia
Gladiaattorit.
Ei yhtään tumnaihosta hollannin kannattajaa tuolla katsomos vaikka koko joukkue niitä. Ne haluaa pelata siinä joukkuees muttei kannattaa sitä.
Jos nyt voisitte lopettaa tuon pa.skanjauhamisen, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vain kourallinen ruotsalaisia paikalla yleisössä.
Nyt miettivät, että kannattiko kiinnittää talo tämän takia.
Mitä veikkaatte, saako Ruotsi maalia aikaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vain kourallinen ruotsalaisia paikalla yleisössä.
Ei tosiaan ole samanlaista futisinnostusta ruotsalaisilla kuin vaikkapa skotlantilaisilla tai norjalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kourallinen ruotsalaisia paikalla yleisössä.
Ei tosiaan ole samanlaista futisinnostusta ruotsalaisilla kuin vaikkapa skotlantilaisilla tai norjalaisilla.
Luulen, että suomalaisia olisi paikalla enemmän
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, saako Ruotsi maalia aikaiseksi?
Voi yhden saada mutta siihen jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kourallinen ruotsalaisia paikalla yleisössä.
Ei tosiaan ole samanlaista futisinnostusta ruotsalaisilla kuin vaikkapa skotlantilaisilla tai norjalaisilla.
Luulen, että suomalaisia olisi paikalla enemmän
Suomalaiset jalkapallofanit on onnettomia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sosioekonominen juttu tää on et pelaajat on kaikki tummaihosia mut fanit katsomos valkoihosia
Gladiaattorit.
Ei yhtään tumnaihosta hollannin kannattajaa tuolla katsomos vaikka koko joukkue niitä. Ne haluaa pelata siinä joukkuees muttei kannattaa sitä.
Tummaihoiset ovat vaan atleettisempia kuin valkoiset. Valkoisten juoksuvoima ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kourallinen ruotsalaisia paikalla yleisössä.
Ei tosiaan ole samanlaista futisinnostusta ruotsalaisilla kuin vaikkapa skotlantilaisilla tai norjalaisilla.
Luulen, että suomalaisia olisi paikalla enemmän
Suomalaiset jalkapallofanit on onnettomia
Kyllähän Huuhkajien Euroihin pääsy oli jo iso juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kourallinen ruotsalaisia paikalla yleisössä.
Ei tosiaan ole samanlaista futisinnostusta ruotsalaisilla kuin vaikkapa skotlantilaisilla tai norjalaisilla.
Ruotsalaiset on juhannuksen vietossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sosioekonominen juttu tää on et pelaajat on kaikki tummaihosia mut fanit katsomos valkoihosia
Gladiaattorit.
Ei yhtään tumnaihosta hollannin kannattajaa tuolla katsomos vaikka koko joukkue niitä. Ne haluaa pelata siinä joukkuees muttei kannattaa sitä.
Tummaihoiset ovat vaan atleettisempia kuin valkoiset. Valkoisten juoksuvoima ei riitä.
Vaikka sitten niin. Mua ei ainakaan kiinnostais kannattaa oman maan joukkuetta jos pelaajat näyttäis kaikki slummien räppäreiltä ja huumediilereiltä.
Kohta meistä jokainen voi näyttää sellaiselta, Kokoomus hoitaa homman himaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sosioekonominen juttu tää on et pelaajat on kaikki tummaihosia mut fanit katsomos valkoihosia
Gladiaattorit.
Ei yhtään tumnaihosta hollannin kannattajaa tuolla katsomos vaikka koko joukkue niitä. Ne haluaa pelata siinä joukkuees muttei kannattaa sitä.
Tummaihoiset ovat vaan atleettisempia kuin valkoiset. Valkoisten juoksuvoima ei riitä.
Vaikka sitten niin. Mua ei ainakaan kiinnostais kannattaa oman maan joukkuetta jos pelaajat näyttäis kaikki slummien räppäreiltä ja huumediilereiltä.
Kohta meistä jokainen voi näyttää sellaiselta, Kokoomus hoitaa homman himaan.
En mä ainakaan ajatellu tehä niinku Michael Jackson mut toisinpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sosioekonominen juttu tää on et pelaajat on kaikki tummaihosia mut fanit katsomos valkoihosia
Gladiaattorit.
Ei yhtään tumnaihosta hollannin kannattajaa tuolla katsomos vaikka koko joukkue niitä. Ne haluaa pelata siinä joukkuees muttei kannattaa sitä.
Tummaihoiset ovat vaan atleettisempia kuin valkoiset. Valkoisten juoksuvoima ei riitä.
Vaikka sitten niin. Mua ei ainakaan kiinnostais kannattaa oman maan joukkuetta jos pelaajat näyttäis kaikki slummien räppäreiltä ja huumediilereiltä.
Kohta meistä jokainen voi näyttää sellaiselta, Kokoomus hoitaa homman himaan.
En mä ainakaan ajatellu tehä niinku Michael Jackson mut toisinpäin
Lököttää ne housut valkoisellakin pojalla
Gravenberchin toinen vanhemmista Surinamesta.
Futiksen seuraajissa paljon rasisteja.
Saatanan persut, painukaa v.ittuun!
Vierailija kirjoitti:
Sitkeästi Ruotsi yrittää
Paitsio. Va fan.
Aika leikitellen käy tuo Hollannin maalinteko, ei ole Ruotsista paljon vastusta.