Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (2580)

Vierailija
1521/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika leikitellen käy tuo Hollannin maalinteko, ei ole Ruotsista paljon vastusta.

Vierailija
1522/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kourallinen ruotsalaisia paikalla yleisössä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sosioekonominen juttu tää on et pelaajat on kaikki tummaihosia mut fanit katsomos valkoihosia

Gladiaattorit.

Ei yhtään tumnaihosta hollannin kannattajaa tuolla katsomos vaikka koko joukkue niitä. Ne haluaa pelata siinä joukkuees muttei kannattaa sitä. 

Jos nyt voisitte lopettaa tuon pa.skanjauhamisen, kiitos.

Vierailija
1524/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kourallinen ruotsalaisia paikalla yleisössä. 

Nyt miettivät, että kannattiko kiinnittää talo tämän takia. 

Vierailija
1525/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte, saako Ruotsi maalia aikaiseksi? 

Vierailija
1526/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kourallinen ruotsalaisia paikalla yleisössä. 

Ei tosiaan ole samanlaista futisinnostusta ruotsalaisilla kuin vaikkapa skotlantilaisilla tai norjalaisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1527/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain kourallinen ruotsalaisia paikalla yleisössä. 

Ei tosiaan ole samanlaista futisinnostusta ruotsalaisilla kuin vaikkapa skotlantilaisilla tai norjalaisilla.

Luulen, että suomalaisia olisi paikalla enemmän 

Vierailija
1528/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte, saako Ruotsi maalia aikaiseksi? 

Voi yhden saada mutta siihen jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1529/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain kourallinen ruotsalaisia paikalla yleisössä. 

Ei tosiaan ole samanlaista futisinnostusta ruotsalaisilla kuin vaikkapa skotlantilaisilla tai norjalaisilla.

Luulen, että suomalaisia olisi paikalla enemmän 

Suomalaiset jalkapallofanit on onnettomia

Vierailija
1530/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sosioekonominen juttu tää on et pelaajat on kaikki tummaihosia mut fanit katsomos valkoihosia

Gladiaattorit.

Ei yhtään tumnaihosta hollannin kannattajaa tuolla katsomos vaikka koko joukkue niitä. Ne haluaa pelata siinä joukkuees muttei kannattaa sitä. 

Tummaihoiset ovat vaan atleettisempia kuin valkoiset. Valkoisten juoksuvoima ei riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1531/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain kourallinen ruotsalaisia paikalla yleisössä. 

Ei tosiaan ole samanlaista futisinnostusta ruotsalaisilla kuin vaikkapa skotlantilaisilla tai norjalaisilla.

Luulen, että suomalaisia olisi paikalla enemmän 

Suomalaiset jalkapallofanit on onnettomia

Kyllähän Huuhkajien Euroihin pääsy oli jo iso juttu

Vierailija
1532/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain kourallinen ruotsalaisia paikalla yleisössä. 

Ei tosiaan ole samanlaista futisinnostusta ruotsalaisilla kuin vaikkapa skotlantilaisilla tai norjalaisilla.

Ruotsalaiset on juhannuksen vietossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1533/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sosioekonominen juttu tää on et pelaajat on kaikki tummaihosia mut fanit katsomos valkoihosia

Gladiaattorit.

Ei yhtään tumnaihosta hollannin kannattajaa tuolla katsomos vaikka koko joukkue niitä. Ne haluaa pelata siinä joukkuees muttei kannattaa sitä. 

Tummaihoiset ovat vaan atleettisempia kuin valkoiset. Valkoisten juoksuvoima ei riitä.

Vaikka sitten niin. Mua ei ainakaan kiinnostais kannattaa oman maan joukkuetta jos pelaajat näyttäis kaikki slummien räppäreiltä ja huumediilereiltä.

Kohta meistä jokainen voi näyttää sellaiselta, Kokoomus hoitaa homman himaan.

Vierailija
1534/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sosioekonominen juttu tää on et pelaajat on kaikki tummaihosia mut fanit katsomos valkoihosia

Gladiaattorit.

Ei yhtään tumnaihosta hollannin kannattajaa tuolla katsomos vaikka koko joukkue niitä. Ne haluaa pelata siinä joukkuees muttei kannattaa sitä. 

Tummaihoiset ovat vaan atleettisempia kuin valkoiset. Valkoisten juoksuvoima ei riitä.

Vaikka sitten niin. Mua ei ainakaan kiinnostais kannattaa oman maan joukkuetta jos pelaajat näyttäis kaikki slummien räppäreiltä ja huumediilereiltä.

Kohta meistä jokainen voi näyttää sellaiselta, Kokoomus hoitaa homman himaan.

En mä ainakaan ajatellu tehä niinku Michael Jackson mut toisinpäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1535/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sosioekonominen juttu tää on et pelaajat on kaikki tummaihosia mut fanit katsomos valkoihosia

Gladiaattorit.

Ei yhtään tumnaihosta hollannin kannattajaa tuolla katsomos vaikka koko joukkue niitä. Ne haluaa pelata siinä joukkuees muttei kannattaa sitä. 

Tummaihoiset ovat vaan atleettisempia kuin valkoiset. Valkoisten juoksuvoima ei riitä.

Vaikka sitten niin. Mua ei ainakaan kiinnostais kannattaa oman maan joukkuetta jos pelaajat näyttäis kaikki slummien räppäreiltä ja huumediilereiltä.

Kohta meistä jokainen voi näyttää sellaiselta, Kokoomus hoitaa homman himaan.

En mä ainakaan ajatellu tehä niinku Michael Jackson mut toisinpäin

Lököttää ne housut valkoisellakin pojalla

Vierailija
1536/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gravenberchin toinen vanhemmista Surinamesta.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ryan_Gravenberch

Vierailija
1537/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Futiksen seuraajissa paljon rasisteja.

Vierailija
1538/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitkeästi Ruotsi yrittää

Vierailija
1539/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan persut, painukaa v.ittuun!

Vierailija
1540/2580 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitkeästi Ruotsi yrittää

Paitsio. Va fan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi