Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2619)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Australia on niin huono, että ihmettelen suuresti miten se on voinut ensimmäisessä ottelussa voittaa Turkin 2-0.
Haiskahti sovitulta peliltä. Australia osaa ihan oikeasti pelata, mutta meno näytti että olisi kielletty yrittämästä. Veikkaan että sama feikki lamaannus tulee muillekin USAn vastustajille. Jos ei lahjomalla, niin uhkailulla.
Australia ei kyllä ole kummoinen jalkapallomaa ja USAn pelaajat olivat todella nopeita. Australialla ei ollut minkäänlaisia keinoja pysäyttää amerikalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skotlanti hävisi Marokolle, oli ehkäpä ihan täysin odotettavissa oleva tulos. Mutta kun Skotlanti sai sen pahimman hermostuksensa pois, alkoi pelikin sujua. Taitaa Skottien pelit loppua Brasilia -pelin jälkeen. Kaksiko menee jatkoon lohkostaan?
Brasilia höykkyytti Haitia, joka kyllä puolusti kohtalaisen hyvin. Pysyivät kurinalaisesti suunnitelmassaan, mutta Brasilia oli vain paljon parempi.
Hyvää jalista oli näissä otteluissa.
Skotlanti jos onnistuu pitämään korkeintaan yhden maalin tappion, menee ilmeisesti jatkoon parhaana lohkokolmosena.
Miten niin parhaana kolmosena?! Parhaimmillaan lohkokolmosella voi olla 6 pistettä. Tuskin paras lohkokolmonen on 3 pisteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skotlanti hävisi Marokolle, oli ehkäpä ihan täysin odotettavissa oleva tulos. Mutta kun Skotlanti sai sen pahimman hermostuksensa pois, alkoi pelikin sujua. Taitaa Skottien pelit loppua Brasilia -pelin jälkeen. Kaksiko menee jatkoon lohkostaan?
Brasilia höykkyytti Haitia, joka kyllä puolusti kohtalaisen hyvin. Pysyivät kurinalaisesti suunnitelmassaan, mutta Brasilia oli vain paljon parempi.
Hyvää jalista oli näissä otteluissa.
Skotlanti jos onnistuu pitämään korkeintaan yhden maalin tappion, menee ilmeisesti jatkoon parhaana lohkokolmosena.
Miten niin parhaana kolmosena?! Parhaimmillaan lohkokolmosella voi olla 6 pistettä. Tuskin paras lohkokolmonen on 3 pisteellä.
Miten ihmeessä kuudella pisteellä olisi lohkon kolmonen missään lohkossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skotlanti hävisi Marokolle, oli ehkäpä ihan täysin odotettavissa oleva tulos. Mutta kun Skotlanti sai sen pahimman hermostuksensa pois, alkoi pelikin sujua. Taitaa Skottien pelit loppua Brasilia -pelin jälkeen. Kaksiko menee jatkoon lohkostaan?
Brasilia höykkyytti Haitia, joka kyllä puolusti kohtalaisen hyvin. Pysyivät kurinalaisesti suunnitelmassaan, mutta Brasilia oli vain paljon parempi.
Hyvää jalista oli näissä otteluissa.
Skotlanti jos onnistuu pitämään korkeintaan yhden maalin tappion, menee ilmeisesti jatkoon parhaana lohkokolmosena.
Miten niin parhaana kolmosena?! Parhaimmillaan lohkokolmosella voi olla 6 pistettä. Tuskin paras lohkokolmonen on 3 pisteellä.
Miten ihmeessä kuudella pisteellä olisi lohkon kolmonen missään lohkossa?
Se edellyttää että lohkon neljäs häviää kaikki pelinsä. 3 muuta voittaa 4:n ja pelaavat toistensa kanssa ristiin voitoilla. Silloin lohkossa on 3 joukkuetta 6:ssa pisteessä. Onhan näin aika ajoin tapahtunutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skotlanti hävisi Marokolle, oli ehkäpä ihan täysin odotettavissa oleva tulos. Mutta kun Skotlanti sai sen pahimman hermostuksensa pois, alkoi pelikin sujua. Taitaa Skottien pelit loppua Brasilia -pelin jälkeen. Kaksiko menee jatkoon lohkostaan?
Brasilia höykkyytti Haitia, joka kyllä puolusti kohtalaisen hyvin. Pysyivät kurinalaisesti suunnitelmassaan, mutta Brasilia oli vain paljon parempi.
Hyvää jalista oli näissä otteluissa.
Skotlanti jos onnistuu pitämään korkeintaan yhden maalin tappion, menee ilmeisesti jatkoon parhaana lohkokolmosena.
Miten niin parhaana kolmosena?! Parhaimmillaan lohkokolmosella voi olla 6 pistettä. Tuskin paras lohkokolmonen on 3 pisteellä.
Miten ihmeessä kuudella pisteellä olisi lohkon kolmonen missään lohkossa?
Se edellyttää että lohkon neljäs häviää kaikki pelinsä. 3 muuta voittaa 4:n ja pelaavat toistensa kanssa ristiin voitoilla. Silloin lohkossa on 3 joukkuetta 6:ssa pisteessä. Onhan näin aika ajoin tapahtunutkin.
Yleensä 4p riittää "varmasti jatkoon", joten 6p kolmonen on epätodennäköinen.
Joko karvakädet ovat varmasti ulkona, vai vieläkö kebabinvääntäjillä on matemaattinen mahdollisuus jatkoon?
Vierailija kirjoitti:
Joko karvakädet ovat varmasti ulkona, vai vieläkö kebabinvääntäjillä on matemaattinen mahdollisuus jatkoon?
Turkki on ulkona, kahden pelin jälkeen 0p
Häjy kamerakulma oli McTominaysta siitä tilanteesta, kun piti tulla se rankkari. Teltta pystyssä ja kuvasivat kyllä tuskallisen pitkään vielä sitä näkyä 😅😬😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skotlanti hävisi Marokolle, oli ehkäpä ihan täysin odotettavissa oleva tulos. Mutta kun Skotlanti sai sen pahimman hermostuksensa pois, alkoi pelikin sujua. Taitaa Skottien pelit loppua Brasilia -pelin jälkeen. Kaksiko menee jatkoon lohkostaan?
Brasilia höykkyytti Haitia, joka kyllä puolusti kohtalaisen hyvin. Pysyivät kurinalaisesti suunnitelmassaan, mutta Brasilia oli vain paljon parempi.
Hyvää jalista oli näissä otteluissa.
Skotlanti jos onnistuu pitämään korkeintaan yhden maalin tappion, menee ilmeisesti jatkoon parhaana lohkokolmosena.
Miten niin parhaana kolmosena?! Parhaimmillaan lohkokolmosella voi olla 6 pistettä. Tuskin paras lohkokolmonen on 3 pisteellä.
Miten ihmeessä kuudella pisteellä olisi lohkon kolmonen missään lohkossa?
Se edellyttää että lohkon neljäs häviää kaikki pelinsä. 3 muuta voittaa 4:n ja pelaavat toistensa kanssa ristiin voitoilla. Silloin lohkossa on 3 joukkuetta 6:ssa pisteessä. Onhan näin aika ajoin tapahtunutkin.
Yleensä 4p riittää "varmasti jatkoon", joten 6p kolmonen on epätodennäköinen.
Lohkokolmosten vertailu oli viimeksi edellisissä USAn kisoissa v.1994 (24 joukkuetta). 1998-2022 oli 32 joukkuetta eikä lohkokolmoset päässeet jatkoon.
4 vuotta sitten yle ei muuta tehny ku öyhötti qatarin ihmisoikeuksista
Toivottavasti Messi - poika saa muutaman pelin pannan vielä siitä nappulat edellä jaloille tulemisesta.
Ei nimen avulla pidä etuja antaa, kun linja muutenkin ankara noista. Ja tuollaisen veteraanin pitäisi hyvää esimerkkiä vieläpä näyttää nuoremmilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko karvakädet ovat varmasti ulkona, vai vieläkö kebabinvääntäjillä on matemaattinen mahdollisuus jatkoon?
Turkki on ulkona, kahden pelin jälkeen 0p
Keskinäiset pelit tosiaan ratkaisee ensisijaisesti. Joten jos Turkki yltää voittoon USA:ta vastaan vielä, niin häviää vertailussa, koska hävisi nämä muut pelit. Samalla periatteella USA on jo varma lohkovoittaja, joten USA-Turkki on täysin merkityksetön peli käytännössä.
Dokusta on tulossa isä ja lentää synnytykseen seuraamaan lapsensa syntymää kesken turnauksen.
Suhteelisen turhan päivästä jauhatte 😅🤣
onpa rumat lasit ylen juontajalla
Nyt Ruotsi, kannatan teitä, olette lähimpänä suomalaisia tässä.
Katto kiinni ja ilmastointi päällä pelaavat taas Houstonissa.
Joo idiootit katsoo nahkapallon perässä juoksioita, on teillä elämä, kuulutte joukkoon tyhmät.
Tätä minäkin odotan. Taitaa tulla Ruotsille karmeat luvut. Eilinen Australia-Usa matsi oli kyllä karmeinta mitä näissä kisoissa olen nähnyt. Kiviset ja Soraset-jalkapalloa. Hirveän mylvinnän säestämänä.