Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (2760)

Vierailija
2741/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yamal on ihan sika ihmiseksi ja uskoo jo täysin Barcelonan markkinointikoneiston luomaan hypeen, että juuri hän on uusi varajeesus! Voi veljet mikä kallu. Surkea roolimalli kenellekään. Kuka palkkaa 18v syntymäpäiväjuhliinsa vain lyhytkasvuisia tarjoilijoiksi ja kutsun saa tuikituntemattomat mutta muodollisesti pätevät naiset... 

Miettikääpä sitä hetki, että millainen pelle tämä poikanen on. 

Ja ihan rehellisesti, ei hän nyt kentälläkään mikään pysäyttämätön voima ole. 

 

Nykyään muutenkin rakennetaan itsestä muka jonkinlainen tuote/brändi. 

Toista on mm. herra Olise ja juuri siksi hän on hieno roolimalli nuorille.

Jos tyypit tekee sitä (tarjoilijan) työtä niin pikemminhän on syrjintää olla palkkaamatta pituuden perusteella, doh. 

Ihme ennakkoluulot teilläkin paremmistossa. 

Vierailija
2742/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Litmasen äiti pelannut jalkapalloa innokkaasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Litmanen tehnyt monta maalia?

Ammattilaisuransa aikana teki 256 maalia yhteensä kaikissa virallisissa otteluissa. Olisi varmaan tehnyt enemmänkin, ellei olisi ollut niin usein loukkaantuneena sivuissa peleistä.

Vierailija
2744/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun Litmasella oli niin paljon loukkaantumisia. Oli kuitenkin Barçan ja Man Unitedin pelaaja, mutta ei tainnut montaa peliä pelata noissa. Periaatteessa kaiken muun voitti urallaan monesti, paitsi Ballon dorin jäi saamatta.

Vierailija
2745/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun Litmasella oli niin paljon loukkaantumisia. Oli kuitenkin Barçan ja Man Unitedin pelaaja, mutta ei tainnut montaa peliä pelata noissa. Periaatteessa kaiken muun voitti urallaan monesti, paitsi Ballon dorin jäi saamatta.

Eikainse man unitedissa pelannu vaan liverpoolissa. Ja barcelonassa se teki vaan 3 maalia

Vierailija
2746/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa oli eilen laiska kuin mikä Ecuadoria vastaan. Otteissa näkyi, että moni pelaaja pelasi vähän loukkaantumista varoen, ettei jatkopelit mene sivu suun. Nagelsmannin olisi kannattanut alusta asti peluuttaa penkkimiehiä, joilla olisi varmaan ollut näytönhaluja alusta asti. 

Ecuador pelasi pirteästi ja näytää siltä, että alkaa heilläkin tehoja löytyä. Voi olla ilkeä vastusta sille, joka sen vastaansa saa ekalla pudotuspelikierroksella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2747/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun Litmasella oli niin paljon loukkaantumisia. Oli kuitenkin Barçan ja Man Unitedin pelaaja, mutta ei tainnut montaa peliä pelata noissa. Periaatteessa kaiken muun voitti urallaan monesti, paitsi Ballon dorin jäi saamatta.

Eikainse man unitedissa pelannu vaan liverpoolissa. Ja barcelonassa se teki vaan 3 maalia

Ai, minun aivot sijoitti sen Old Traffordillen😅. Vahva mielikuva, mutta olen varmasti sitten väärässä. 

Vierailija
2748/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkkusen fraseerauksesta tulee vähän mieleen tämä Jopen imitaatio Aarne Tannisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2749/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä muuten et vaikka tummien määrää joukkueissa puolustellaan sillä että he on vaan parempia pelaajia, niin silti melkein kaikki valmentajat on valkosia? Siis myös heikäläisten maissa, just vaikka tuo eilinen Ecuador. Mistä lie johtuu. 

Vierailija
2750/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekvadorin sami kuronen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2751/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2752/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisojen huonoin erotuomari eilisessä ECU-GER ottelussa. 20 ensimmäisen minuutin jälkeen kaksi pahaa virhettä. Ensin ei reagoinut saksan pelaajan naamaan potkua rangaistusalueella, ja sitten antoi keltaisen kortin ecuaritorilaiselle vaikka saksalainen roikkui tämän paidassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2753/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä muuten et vaikka tummien määrää joukkueissa puolustellaan sillä että he on vaan parempia pelaajia, niin silti melkein kaikki valmentajat on valkosia? Siis myös heikäläisten maissa, just vaikka tuo eilinen Ecuador. Mistä lie johtuu. 

Ja tällä ei ole tarkotus siis alottaa mitään rasse vyöryä, kiinnostava huomio vaan 

Vierailija
2754/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä muuten et vaikka tummien määrää joukkueissa puolustellaan sillä että he on vaan parempia pelaajia, niin silti melkein kaikki valmentajat on valkosia? Siis myös heikäläisten maissa, just vaikka tuo eilinen Ecuador. Mistä lie johtuu. 

Nyt oli niin rasistinen kysymys sinulla että järkytyn, pöyristyn ja pahoitan mieleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2755/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

savannilla oppii juoksemaan vesimelonin perässä

Vierailija
2756/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla jo pientä kisaväsymystä havaittavissa? Mulla on. Onneksi pian alkaa pudotuspelit ja jokaisessa matsissa on iso panos. Sitten syttyy taas ihan eri tavalla.

Vierailija
2757/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virkkusen fraseerauksesta tulee vähän mieleen tämä Jopen imitaatio Aarne Tannisesta.

Katson just tätä ottelun alkua ja joku "arnee taninnen, wassingtaun" siinä on selostajana tosiaan.

Vierailija
2758/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisojen huonoin erotuomari eilisessä ECU-GER ottelussa. 20 ensimmäisen minuutin jälkeen kaksi pahaa virhettä. Ensin ei reagoinut saksan pelaajan naamaan potkua rangaistusalueella, ja sitten antoi keltaisen kortin ecuaritorilaiselle vaikka saksalainen roikkui tämän paidassa. 

näytti naisoletetulta...

Vierailija
2759/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla jo pientä kisaväsymystä havaittavissa? Mulla on. Onneksi pian alkaa pudotuspelit ja jokaisessa matsissa on iso panos. Sitten syttyy taas ihan eri tavalla.

Osittain joo, mutta kun lähetysajat on keskellä yötä isolta osin, ja vielä vaihtelee päivästä toiseen. Eilenkin eka matsi alkoi vasta yhdeltätoista. Sitten vielä kaksi eri kanavaa joilla on oma shownsa + mainokset vielä lisänä. 

Vierailija
2760/2760 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan