Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2760)
Eikös Litmasen äiti pelannut jalkapalloa innokkaasti?
Vierailija kirjoitti:
Onko Litmanen tehnyt monta maalia?
Ammattilaisuransa aikana teki 256 maalia yhteensä kaikissa virallisissa otteluissa. Olisi varmaan tehnyt enemmänkin, ellei olisi ollut niin usein loukkaantuneena sivuissa peleistä.
Harmi kun Litmasella oli niin paljon loukkaantumisia. Oli kuitenkin Barçan ja Man Unitedin pelaaja, mutta ei tainnut montaa peliä pelata noissa. Periaatteessa kaiken muun voitti urallaan monesti, paitsi Ballon dorin jäi saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Litmasella oli niin paljon loukkaantumisia. Oli kuitenkin Barçan ja Man Unitedin pelaaja, mutta ei tainnut montaa peliä pelata noissa. Periaatteessa kaiken muun voitti urallaan monesti, paitsi Ballon dorin jäi saamatta.
Eikainse man unitedissa pelannu vaan liverpoolissa. Ja barcelonassa se teki vaan 3 maalia
Saksa oli eilen laiska kuin mikä Ecuadoria vastaan. Otteissa näkyi, että moni pelaaja pelasi vähän loukkaantumista varoen, ettei jatkopelit mene sivu suun. Nagelsmannin olisi kannattanut alusta asti peluuttaa penkkimiehiä, joilla olisi varmaan ollut näytönhaluja alusta asti.
Ecuador pelasi pirteästi ja näytää siltä, että alkaa heilläkin tehoja löytyä. Voi olla ilkeä vastusta sille, joka sen vastaansa saa ekalla pudotuspelikierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Litmasella oli niin paljon loukkaantumisia. Oli kuitenkin Barçan ja Man Unitedin pelaaja, mutta ei tainnut montaa peliä pelata noissa. Periaatteessa kaiken muun voitti urallaan monesti, paitsi Ballon dorin jäi saamatta.
Eikainse man unitedissa pelannu vaan liverpoolissa. Ja barcelonassa se teki vaan 3 maalia
Ai, minun aivot sijoitti sen Old Traffordillen😅. Vahva mielikuva, mutta olen varmasti sitten väärässä.
Virkkusen fraseerauksesta tulee vähän mieleen tämä Jopen imitaatio Aarne Tannisesta.
Jännä muuten et vaikka tummien määrää joukkueissa puolustellaan sillä että he on vaan parempia pelaajia, niin silti melkein kaikki valmentajat on valkosia? Siis myös heikäläisten maissa, just vaikka tuo eilinen Ecuador. Mistä lie johtuu.
Kisojen huonoin erotuomari eilisessä ECU-GER ottelussa. 20 ensimmäisen minuutin jälkeen kaksi pahaa virhettä. Ensin ei reagoinut saksan pelaajan naamaan potkua rangaistusalueella, ja sitten antoi keltaisen kortin ecuaritorilaiselle vaikka saksalainen roikkui tämän paidassa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten et vaikka tummien määrää joukkueissa puolustellaan sillä että he on vaan parempia pelaajia, niin silti melkein kaikki valmentajat on valkosia? Siis myös heikäläisten maissa, just vaikka tuo eilinen Ecuador. Mistä lie johtuu.
Ja tällä ei ole tarkotus siis alottaa mitään rasse vyöryä, kiinnostava huomio vaan
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten et vaikka tummien määrää joukkueissa puolustellaan sillä että he on vaan parempia pelaajia, niin silti melkein kaikki valmentajat on valkosia? Siis myös heikäläisten maissa, just vaikka tuo eilinen Ecuador. Mistä lie johtuu.
Nyt oli niin rasistinen kysymys sinulla että järkytyn, pöyristyn ja pahoitan mieleni.
savannilla oppii juoksemaan vesimelonin perässä
Onko muilla jo pientä kisaväsymystä havaittavissa? Mulla on. Onneksi pian alkaa pudotuspelit ja jokaisessa matsissa on iso panos. Sitten syttyy taas ihan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Virkkusen fraseerauksesta tulee vähän mieleen tämä Jopen imitaatio Aarne Tannisesta.
Katson just tätä ottelun alkua ja joku "arnee taninnen, wassingtaun" siinä on selostajana tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kisojen huonoin erotuomari eilisessä ECU-GER ottelussa. 20 ensimmäisen minuutin jälkeen kaksi pahaa virhettä. Ensin ei reagoinut saksan pelaajan naamaan potkua rangaistusalueella, ja sitten antoi keltaisen kortin ecuaritorilaiselle vaikka saksalainen roikkui tämän paidassa.
näytti naisoletetulta...
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla jo pientä kisaväsymystä havaittavissa? Mulla on. Onneksi pian alkaa pudotuspelit ja jokaisessa matsissa on iso panos. Sitten syttyy taas ihan eri tavalla.
Osittain joo, mutta kun lähetysajat on keskellä yötä isolta osin, ja vielä vaihtelee päivästä toiseen. Eilenkin eka matsi alkoi vasta yhdeltätoista. Sitten vielä kaksi eri kanavaa joilla on oma shownsa + mainokset vielä lisänä.
Jos tyypit tekee sitä (tarjoilijan) työtä niin pikemminhän on syrjintää olla palkkaamatta pituuden perusteella, doh.
Ihme ennakkoluulot teilläkin paremmistossa.