Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2730)
Myös Argentiina vs Hollanti ollut monesti pudotuspeleissä.
Pelaako 2014 kisoista muita isoja nimiä kuin Messi/Ronaldo? Eka ja vika turnaus mitä jaksoin seurata, ja oli monta eri suosikkia.
Oli huikeaa hulinaa eilinen Haiti-Marokko-matsi, Haitin vajaa nelikymppinen vekkulin oloinen veskari on uusi suosikkini, oli ilo seurata fanien ja pelaajien riemua. Meksikon Ochoa sai myös hienot jäähyväiset, ja Meksiko jatkaa kotiyleisön edessä kolmella voitolla - hieno homma järjestäjämaalle.
Tänään/yöllä tosiaan rakkaat naapurit vs. Nipponit ja fanit jäävät siivoamaan stadikaa :D Täytyy taas keittää kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Pelaako 2014 kisoista muita isoja nimiä kuin Messi/Ronaldo? Eka ja vika turnaus mitä jaksoin seurata, ja oli monta eri suosikkia.
Luka Modric!!! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta nyt tajusin että läheskään kaikkia otteluita ei televisioda suomessa. Ylen kapasiteetti ei ilmeisesti riitä näyttämään kahta samaan aikaan olevaa peliä. Joo tiedän että areenasta varmaan löytyy mutta kun ei ole areenaa enkä lähde sitä latailemaan näiden kisojen takia. Kiitos nyt tästäkin.
Miten meinasit katsoa televisiosta kaksi yhtäaikaa pelattavaa ottelua? Hypitkö minuuti välein kanavalta toiselle? Kaksi televisiota vierekkäin?
Eikun luulin että ylen tekniikalla olisi mahdollista näyttää eri kanavalta toinen peli ja katsoa se myöhemmin tai vaikka samalta kanavalta tulis jälkilähetyksenä se toinen samanaikainen peli ja tallentanut ja katsonut seuravana päivänä. Mutta tottakai päivänselvää että uusia areenan käyttäjiä halutaan näin. Mulla on tv:ssä myös ominaisuus millä 2 kanavan yhtäaikainen katsominen teknisesti onnistuisi mutta ei kahteen peliin pysty keskittymään ja kuvat jäisi suht pieniksi vs koko 65" ruutu.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti kuvataan nuo kansallislaulukohdat. Yleensä on aina näytetty joukkue laidasta laitaan ja vielä vilaukselta vaihtopenkkiäkin sekä valmentajat kansallislaulun aikana. Nytkin Näytettiin Sveitsiltä Granit Xhakaa ja ehkä kahta muuta pelaajaa. Muut jäivät paitsioon. En tykkää.
Skotlanti-Brasilia -pelissä kuvaaja osasi hommansa. Oppikirjaesimerkki muille tumpeloille.
Vierailija kirjoitti:
Yöllä JPN - SWE 2-2.
Meinaakko. Miten Ruotsi yhtäkkiä olisi niin hyvä?
Monteko maalia Teemu on jo tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
ketäs tänään pelaa
Neljä peliä kaiketi, mutta ainakaan mun halvalla Katsomo-tilauksella ei näy kuin Saksa-Ecuador ja Japani-Ruotsi.
Messin merkkaamisesta, joku sanoi että on näyttää pirun tyhmältä jos seuraa kävelevää miestä. Että miten se käytännössä sitten edes toimisi, kun Messi lopulta livahtaisi kuin liukas saippua jota yrittää napata.
Yksi sanoi, että vahti Messin vasenta jalkaa, mutta sekään ei auttanut, koska Messi teki kaksi oikean jalan maalia.
Kai nyt kuitenkin on puolustajia jotka saa Messiä pideltyä, vaikka se vaikeaa onkin 😅
FIFA jalkapallon MM: Ecuador - Saksa
To 25.6.2026 klo 22.50, MTV3
Ecuador - Saksa ( 25.6.2026 ). Studiossa Minna Korkka, Juho Rantala ja Jesse Joronen. Selostaja Tuomas Virkkunen.
minnakorkka?
onko virkkunen se mutiseva huutaja
– Kukaan ei tee mitään, tämähän on ihan sairasta. Häntä on ottamassa kiinni joku puolilihava pukuun pukeutunut jannu. Ei voi oikeasti käsittää, että nämä kaverit voivat juosta noin vapaasti kehiin, eikä kukaan yritä ottaa heitä kiinni. Paitsi joku joka on syönyt fish and chipsia nyt liian monta viikkoa liian tuhteja annoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia Iran-Egypti- matsi, kumpi joukkue voittaa?
Toivottavasti Egypti eikä sotahullut
Saisit sinäkin tollo "vähän" miettiä, mitä kirjoitat. Iranin joukkue on täysin syytön tämänhetkisiin tapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta nyt tajusin että läheskään kaikkia otteluita ei televisioda suomessa. Ylen kapasiteetti ei ilmeisesti riitä näyttämään kahta samaan aikaan olevaa peliä. Joo tiedän että areenasta varmaan löytyy mutta kun ei ole areenaa enkä lähde sitä latailemaan näiden kisojen takia. Kiitos nyt tästäkin.
Miten meinasit katsoa televisiosta kaksi yhtäaikaa pelattavaa ottelua? Hypitkö minuuti välein kanavalta toiselle? Kaksi televisiota vierekkäin?
Eikun luulin että ylen tekniikalla olisi mahdollista näyttää eri kanavalta toinen peli ja katsoa se myöhemmin tai vaikka samalta kanavalta tulis jälkilähetyksenä se toinen samanaikainen peli ja tallentanut ja katsonut seuravana päivänä. Mutta tottakai päivänselvää että uusia areenan käyttäjiä halutaan näin. Mulla on tv:ssä myös ominaisuus millä 2 kanavan yhtäaikainen katsominen teknisesti onnistuisi mutta ei kahteen peliin pysty keskittymään ja kuvat jäisi suht pieniksi vs koko 65" ruutu.
Joo yle näyttää lyhyen koosteen kaikista yön peleistä. Silloin kun pelit mtv:lla se näyttää pelit kokonaisuudessaan subilla 10 aamulla yleensä alkaa.
Hienoa että Etelä-Afrikka meni jatkoon. Shithole vapautuu pelikiellosta ja saanee peliaikaakin Kanadaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia Iran-Egypti- matsi, kumpi joukkue voittaa?
Toivottavasti Egypti eikä sotahullut
Saisit sinäkin tollo "vähän" miettiä, mitä kirjoitat. Iranin joukkue on täysin syytön tämänhetkisiin tapahtumiin.
Koettaaneet jopa protestoida vastaan.
Olisihan se kieltämättä tylsää, jos esim. jääkiekon mm-kisoissa Kanadan maajoukkuetta edustaisi tyyliin Harlamov, Krutov, Mihailov ja Petrov, Jagr ja Nedomansky, Ledin ja Larsson ja Ohlson, Selänne ja Kurri ja yksi Kuhnhackeli päälle. Kun ne on pelannu nhl:ssä ja tuntee Kanadan niinku silleen kotimaakseen.
Ehkä puolustuksessa heiluisi armosta joku kantapeikkokanadalainen Crosby tai Lemieux ja kanadalaiset olisi hirmu onnessaan, kun tuli maalimanmestaruus, jippii, hyvä me!! Sehän olisi silloin kuin esim. Hollannin, Belgian, Ranskan, Sveitsin, osin Englannin, osin Saksan joukkueet futiksessa. Lainapiikkareilla on mukava polkea. Ei tartte itte rehkiä. Palvelijat, alamaiset, tuokaa mulle maalimanmestaruus!