Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (2730)

Vierailija
2701/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kieltämättä tylsää, jos esim. jääkiekon mm-kisoissa Kanadan maajoukkuetta edustaisi tyyliin Harlamov, Krutov, Mihailov ja Petrov, Jagr ja Nedomansky, Ledin ja Larsson ja Ohlson, Selänne ja Kurri ja yksi Kuhnhackeli päälle. Kun ne on pelannu nhl:ssä ja tuntee Kanadan niinku silleen kotimaakseen. 

 

Ehkä puolustuksessa heiluisi armosta joku kantapeikkokanadalainen Crosby tai Lemieux ja kanadalaiset olisi hirmu onnessaan, kun tuli maalimanmestaruus, jippii, hyvä me!! Sehän olisi silloin kuin esim. Hollannin, Belgian,  Ranskan, Sveitsin, osin Englannin, osin Saksan joukkueet futiksessa. Lainapiikkareilla on mukava polkea. Ei tartte itte rehkiä. Palvelijat, alamaiset, tuokaa mulle maalimanmestaruus!

Vierailija
2702/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Argentiina vs Hollanti ollut monesti pudotuspeleissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä JPN - SWE 2-2.

Vierailija
2704/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaako 2014 kisoista muita isoja nimiä kuin Messi/Ronaldo? Eka ja vika turnaus mitä jaksoin seurata, ja oli monta eri suosikkia.

Vierailija
2705/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli huikeaa hulinaa eilinen Haiti-Marokko-matsi, Haitin vajaa nelikymppinen vekkulin oloinen veskari on uusi suosikkini, oli ilo seurata fanien ja pelaajien riemua. Meksikon Ochoa sai myös hienot jäähyväiset, ja Meksiko jatkaa kotiyleisön edessä kolmella voitolla - hieno homma järjestäjämaalle.

Tänään/yöllä tosiaan rakkaat naapurit vs. Nipponit ja fanit jäävät siivoamaan stadikaa :D Täytyy taas keittää kahvia.

Vierailija
2706/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaako 2014 kisoista muita isoja nimiä kuin Messi/Ronaldo? Eka ja vika turnaus mitä jaksoin seurata, ja oli monta eri suosikkia.

Luka Modric!!! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2707/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta nyt tajusin että läheskään kaikkia otteluita ei televisioda suomessa. Ylen kapasiteetti ei ilmeisesti riitä näyttämään kahta samaan aikaan olevaa peliä. Joo tiedän että areenasta varmaan löytyy mutta kun ei ole areenaa enkä lähde sitä latailemaan näiden kisojen takia. Kiitos nyt tästäkin.

Miten meinasit katsoa televisiosta kaksi yhtäaikaa pelattavaa ottelua? Hypitkö minuuti  välein kanavalta toiselle? Kaksi televisiota vierekkäin?

Eikun luulin että ylen tekniikalla olisi mahdollista näyttää eri kanavalta toinen peli ja katsoa se myöhemmin tai vaikka samalta kanavalta tulis jälkilähetyksenä se toinen samanaikainen peli ja tallentanut ja katsonut seuravana päivänä. Mutta tottakai päivänselvää että uusia areenan käyttäjiä halutaan näin. Mulla on tv:ssä myös ominaisuus millä 2 kanavan yhtäaikainen katsominen teknisesti onnistuisi mutta ei kahteen peliin pysty keskittymään ja kuvat jäisi suht pieniksi vs koko 65" ruutu.

Vierailija
2708/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti kuvataan nuo kansallislaulukohdat. Yleensä on aina näytetty joukkue laidasta laitaan ja vielä vilaukselta vaihtopenkkiäkin sekä valmentajat kansallislaulun aikana. Nytkin Näytettiin Sveitsiltä Granit Xhakaa ja ehkä kahta muuta pelaajaa. Muut jäivät paitsioon. En tykkää. 

Skotlanti-Brasilia -pelissä kuvaaja osasi hommansa. Oppikirjaesimerkki muille tumpeloille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2709/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä JPN - SWE 2-2.

Meinaakko. Miten Ruotsi yhtäkkiä olisi niin hyvä?

Vierailija
2710/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketäs tänään pelaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2711/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monteko maalia Teemu on jo tehnyt?

Vierailija
2712/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketäs tänään pelaa

Neljä peliä kaiketi, mutta ainakaan mun halvalla Katsomo-tilauksella ei näy kuin Saksa-Ecuador ja Japani-Ruotsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2713/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Messin merkkaamisesta, joku sanoi että on näyttää pirun tyhmältä jos seuraa kävelevää miestä. Että miten se käytännössä sitten edes toimisi, kun Messi lopulta livahtaisi kuin liukas saippua jota yrittää napata.

Yksi sanoi, että vahti Messin vasenta jalkaa, mutta sekään ei auttanut, koska Messi teki kaksi oikean jalan maalia. 

Kai nyt kuitenkin on puolustajia jotka saa Messiä pideltyä, vaikka se vaikeaa onkin 😅

Vierailija
2714/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

FIFA jalkapallon MM: Ecuador - Saksa

To 25.6.2026 klo 22.50, MTV3

Ecuador - Saksa ( 25.6.2026 ). Studiossa Minna Korkka, Juho Rantala ja Jesse Joronen. Selostaja Tuomas Virkkunen.

 

minnakorkka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2715/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko virkkunen se mutiseva huutaja

Vierailija
2716/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Kukaan ei tee mitään, tämähän on ihan sairasta. Häntä on ottamassa kiinni joku puolilihava pukuun pukeutunut jannu. Ei voi oikeasti käsittää, että nämä kaverit voivat juosta noin vapaasti kehiin, eikä kukaan yritä ottaa heitä kiinni. Paitsi joku joka on syönyt fish and chipsia nyt liian monta viikkoa liian tuhteja annoksia.

Vierailija
2717/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkauksia Iran-Egypti- matsi, kumpi joukkue voittaa?

Toivottavasti Egypti eikä sotahullut 

Saisit sinäkin tollo "vähän" miettiä, mitä kirjoitat. Iranin joukkue on täysin syytön tämänhetkisiin tapahtumiin.

Vierailija
2718/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta nyt tajusin että läheskään kaikkia otteluita ei televisioda suomessa. Ylen kapasiteetti ei ilmeisesti riitä näyttämään kahta samaan aikaan olevaa peliä. Joo tiedän että areenasta varmaan löytyy mutta kun ei ole areenaa enkä lähde sitä latailemaan näiden kisojen takia. Kiitos nyt tästäkin.

Miten meinasit katsoa televisiosta kaksi yhtäaikaa pelattavaa ottelua? Hypitkö minuuti  välein kanavalta toiselle? Kaksi televisiota vierekkäin?

Eikun luulin että ylen tekniikalla olisi mahdollista näyttää eri kanavalta toinen peli ja katsoa se myöhemmin tai vaikka samalta kanavalta tulis jälkilähetyksenä se toinen samanaikainen peli ja tallentanut ja katsonut seuravana päivänä. Mutta tottakai päivänselvää että uusia areenan käyttäjiä halutaan näin. Mulla on tv:ssä myös ominaisuus millä 2 kanavan yhtäaikainen katsominen teknisesti onnistuisi mutta ei kahteen peliin pysty keskittymään ja kuvat jäisi suht pieniksi vs koko 65" ruutu.

Joo yle näyttää lyhyen koosteen kaikista yön peleistä. Silloin kun pelit mtv:lla se näyttää pelit kokonaisuudessaan subilla 10 aamulla yleensä alkaa.

Vierailija
2719/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että Etelä-Afrikka meni jatkoon. Shithole vapautuu pelikiellosta ja saanee peliaikaakin Kanadaa vastaan.

Vierailija
2720/2730 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkauksia Iran-Egypti- matsi, kumpi joukkue voittaa?

Toivottavasti Egypti eikä sotahullut 

Saisit sinäkin tollo "vähän" miettiä, mitä kirjoitat. Iranin joukkue on täysin syytön tämänhetkisiin tapahtumiin.

Koettaaneet jopa protestoida vastaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi