Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2599)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorelta Messiltä kysyttiin mitä hän tykkää tehdä vapaa-ajalla, johon hän vastasi, että ottaa nokosia ja tykkää katsoa telkkua. Onkohan ikinä ollut juhlija.
Skannaisi yökerhossa mihin väliin saisi pallon mentävän aukon. Joskus jossain haastattelussa näki, että skannasi siinäkin tilat.
Onkohan sama juttu kuin minulle kävi joskus kun pelasin liikaa tetristä, sovittelin palikoita mielessäni tv-teksitysten väleihin ja muutenkin aivot oli virittyneet tetris taajuudelle.
Kaveerasin aikoinani US Marine -sotilaan kanssa. Vapaallakaan hän ei ollut koskaan täysin vapaalla vaan just esim skannasi kaikki ravintolat tms tilat joihin menimme mahdollisten uhkien vuoksi. Muutenkin jännä kaveri kun saattoi vastata puhelimeen, sanoa yes sir, ja sitten sanoi heippa ja katosi. Työtehtävät tulivat milloin tulivat ja osasta hän ei saanut kertoa mitään. Tulipahan vaan mieleen, hauska tyyppi oli kyllä :D.
Outoa. Pakkomielteistä. Hulluja naiset jotka seukkaavat tälläisten kanssa. Ovat varmaan sairaalloisen vainoharhaisia ja mustasukkaisia /väkivaltaisia harhoissaan. Eivät voi luottaa keneenkään.
Taidat puhua itsestäsi. Melkoiset pakkomielteet tuntuu olevan
Vierailija kirjoitti:
Bosnia pyörittää.
2-1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan kyllä nyt kannattaa Japania tai Argentiinaa, en lähde mukaan näihin sekasikiö "euroopan" joukkueisiin. Norja on poikkeus mutta kun ne ei tule pääsemään pitkälle.
Mua alkaa vituttaa jo Norja ku ne on hyviä kaikessa ja rikkaita
Rikkauskaan ei onnea tuo. Tsekkaa vaikka kuinka hyvin menee kuningasperheellä juuri nyt.
Edellisessä Norjan pelissä näytti olevan katsomossa Haakonin ja Mette-Maritin lapset prinsessa Ingrid Aleksandra ja prinssi Sverre Magnus. Aika huolettoman näköisinä siellä tuulettelivat Norjan maaleja.
sivusta
Pitäisikö keittää kahvia, että jaksaa pirteänä tsekata Brassit vs Skotlanti-pelin? Aika aneeminen esitys Brasseilta Marokkoa vastaan, Skotlantia aloin symppaamaan - kauhea tsemppi ja koohotus edellisessä pelissä, mutta mikään ei onnistunut. Onko heillä edes enää mahdollisuuksia jatkoon, vai onko pakkovoiton paikka? Täytyy tarkastaa tilanne.
Aika kehno tämä Kanada-Sveitsi, kohta on sveitsi kurkulla molemmilla - haen takkini.
Oikein kelvollista reisi-pebaosastoa taas tarjolla. Silmämunat rentoutuvat.
onkohan keltapaita pitänyt juomataukoja
Murat Yakinilla vähän lätsättää takaraivo kun on pitkää hiusta takana. Kannattaisi leikata niska lyhyeksi niin takaraivo saisi muotoa ja näyttäisi paremmalta. Terveisin täti.
Nyt ois voinu ottaa studioon Palefacen puhumaan ilmaamstonmuutoksesta
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö keittää kahvia, että jaksaa pirteänä tsekata Brassit vs Skotlanti-pelin? Aika aneeminen esitys Brasseilta Marokkoa vastaan, Skotlantia aloin symppaamaan - kauhea tsemppi ja koohotus edellisessä pelissä, mutta mikään ei onnistunut. Onko heillä edes enää mahdollisuuksia jatkoon, vai onko pakkovoiton paikka? Täytyy tarkastaa tilanne.
Aika kehno tämä Kanada-Sveitsi, kohta on sveitsi kurkulla molemmilla - haen takkini.
Skotlannin pitäisi ottaa mallia Kap Verden kylmänviileästä tyylistä. Näytti, ettei ne tunne mitään paineita Uruguaita vastaan.
Erkka V. Lehtola lähtee Palloliitosta: ”Ei yhteistä näkemystä”
Palloliitto kertoo tiedotteessaan, että liiton ja Lehtolan välillä ei syntynyt ”yhteistä näkemystä jatkosta” ja osapuolet sopivat yhteistyön päättymisestä.
Huippujalkapallopäällikkö Marianne Miettinen sanoo Lehtolalla olleen merkittävä panos poikien maajoukkuetoiminnan kehittämisessä.
– Suomifutis on Erkalle elämäntyö, joten uskotaan, että sen kehittäminen jatkuu jatkossakin. Valtava kiitos Erkalle ajasta Palloliitosta ja siitä, että hän on Erkka, Miettinen kiittelee.
no onpa pienet piirit
Vierailija kirjoitti:
Oikein kelvollista reisi-pebaosastoa taas tarjolla. Silmämunat rentoutuvat.
Kyllähän vahvat reidet ja pyöreät pakarat saa miettimään kaikenlaista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.
Entäs aasialaiset? Ei näy tummia niiden joukkueissa ja kai valkoset on isossa kuvassa parempia jaliksessa ku aasialaiset.
Miksi pitää tänne jalkapalloaiheiseenkin ketjuun tunkea tuota tympeää rasismia.
Koska ihmisiä tympii tää valkoisten syrjiminen
Mikä sitä syrjintää on?
Se että eurooppalaisissa joukkueissa valkoset alkaa olla vähemmistö. Ihan naurettavaa. Ihmiset sietäisi tätä muutosta paremmin jos se olis tasapuolista. Että afrikan joukkueissa myös lisääntyisi valkoisten määrä, tai aasialaisten, että ihmisiä olisi siellä sun täällä sikinsokin, tasapuolisesti. Mutta kun ei ole, ainoastaan valkoset joutaa muualle oman maansa joukkueessa.
Sitä se väestönvaihto teettää.
Niin kolonialismillahan ei ole osaa eikä arpaa asiaan /s
Jos nää säälittävät rasset osais lukea, ne vois ottaa historiankirjan käteen ja lukea esim. mitä kauheuksia ja rikoksia Belgia systemaattisesti Kongossa teki ja miksi näiden maiden välillä on tämä yhteys ja miksi suht paljon kongolaisia asuu Belgiassa. Mutta ei, ei ne osaa, ja sit ne ihmettelee että mitä joku (Antwerpissä syntynyt) Lukaku tekee Belgian maajoukkueessa. 🤦🏼
Varmaan Lukaku on omassa päässään belgialainen mutta ei se vaan ole sama asia. Jos vaikka Mustafe Muuse voittaisi mm kultaa niin en silti ajattelisi, että nyt tuli suomeen kultaa. Ajattelisin vain että hän henkilönä voitti kultaa.
Se on täysin sun oma häpeä jos et pidä turkulaisen urheilijan kultaa Suomen kultana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein kelvollista reisi-pebaosastoa taas tarjolla. Silmämunat rentoutuvat.
Kyllähän vahvat reidet ja pyöreät pakarat saa miettimään kaikenlaista...
Hei ohis - mutta näittekö kun Harry Styles esiintyy nyt Lontoossa parin viikon ajan - minishortseissa? Lisää näitä miehille kiitos! Kyllä kelpaa katsella juoksijan kauniita jalkoja.
Veikkauksia Iran-Egypti- matsi, kumpi joukkue voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.
Entäs aasialaiset? Ei näy tummia niiden joukkueissa ja kai valkoset on isossa kuvassa parempia jaliksessa ku aasialaiset.
Miksi pitää tänne jalkapalloaiheiseenkin ketjuun tunkea tuota tympeää rasismia.
Koska ihmisiä tympii tää valkoisten syrjiminen
Mikä sitä syrjintää on?
Se että eurooppalaisissa joukkueissa valkoset alkaa olla vähemmistö. Ihan naurettavaa. Ihmiset sietäisi tätä muutosta paremmin jos se olis tasapuolista. Että afrikan joukkueissa myös lisääntyisi valkoisten määrä, tai aasialaisten, että ihmisiä olisi siellä sun täällä sikinsokin, tasapuolisesti. Mutta kun ei ole, ainoastaan valkoset joutaa muualle oman maansa joukkueessa.
Sitä se väestönvaihto teettää.
Niin kolonialismillahan ei ole osaa eikä arpaa asiaan /s
Jos nää säälittävät rasset osais lukea, ne vois ottaa historiankirjan käteen ja lukea esim. mitä kauheuksia ja rikoksia Belgia systemaattisesti Kongossa teki ja miksi näiden maiden välillä on tämä yhteys ja miksi suht paljon kongolaisia asuu Belgiassa. Mutta ei, ei ne osaa, ja sit ne ihmettelee että mitä joku (Antwerpissä syntynyt) Lukaku tekee Belgian maajoukkueessa. 🤦🏼
Varmaan Lukaku on omassa päässään belgialainen mutta ei se vaan ole sama asia. Jos vaikka Mustafe Muuse voittaisi mm kultaa niin en silti ajattelisi, että nyt tuli suomeen kultaa. Ajattelisin vain että hän henkilönä voitti kultaa.
Eli vaikka mitä tekisi niin ei silti ole tarpeeksi hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia Iran-Egypti- matsi, kumpi joukkue voittaa?
Toivottavasti Egypti eikä sotahullut
Ja niillä on viikinki Haaland 😍