Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (2619)

Vierailija
2561/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuomarilla fleda mintissä

Hyvän näköinen tuomari. Neitsyt horoskoopiltaan joten mintissä on tukan lisäksi varmasti kaikki muukin, myös pelituomarointi. 

Vierailija
2562/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa. 

Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.

Entäs aasialaiset? Ei näy tummia niiden joukkueissa ja kai valkoset on isossa kuvassa parempia jaliksessa ku aasialaiset. 

Miksi pitää tänne jalkapalloaiheiseenkin ketjuun tunkea tuota tympeää rasismia. 

Koska ihmisiä tympii tää valkoisten syrjiminen 

Mikä sitä syrjintää on?

Se että eurooppalaisissa joukkueissa valkoset alkaa olla vähemmistö. Ihan naurettavaa. Ihmiset sietäisi tätä muutosta paremmin jos se olis tasapuolista. Että afrikan joukkueissa myös lisääntyisi valkoisten määrä, tai aasialaisten, että ihmisiä olisi siellä sun täällä sikinsokin, tasapuolisesti. Mutta kun ei ole, ainoastaan valkoset joutaa muualle oman maansa joukkueessa. 

Sitä se väestönvaihto teettää. 

Väestönvaihto hei haloo xD eikö toi horina ole jostain 2012 Halla-ahon blogi ajoilta. 

Ranskan kannalta väestönvaihto kannattaa. Ei olisi vanha ukko Le Pen päässyt juhlimaan Ranskan mm-kisavoittoa 2018 futiksessa ilman Pogbaa, Mbappéa, ja kavereita.

Se juhli jo 1998. Tai ei oikeestaan juhlinu.

Niin koska silloinkin oli voittajajoukkueessa L. Thuram, Vieria, Zidane, Henry,  Desailly, jne... 😂 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorelta Messiltä kysyttiin mitä hän tykkää tehdä vapaa-ajalla, johon hän vastasi, että ottaa nokosia ja tykkää katsoa telkkua. Onkohan ikinä ollut juhlija. 

Skannaisi yökerhossa mihin väliin saisi pallon mentävän aukon. Joskus jossain haastattelussa näki, että skannasi siinäkin tilat.

Onkohan sama juttu kuin minulle kävi joskus kun pelasin liikaa tetristä, sovittelin palikoita mielessäni tv-teksitysten väleihin ja muutenkin aivot oli virittyneet tetris taajuudelle.

Kaveerasin aikoinani US Marine -sotilaan kanssa. Vapaallakaan hän ei ollut koskaan täysin vapaalla vaan just esim skannasi kaikki ravintolat tms tilat joihin menimme mahdollisten uhkien vuoksi. Muutenkin jännä kaveri kun saattoi vastata puhelimeen, sanoa yes sir, ja sitten sanoi heippa ja katosi. Työtehtävät tulivat milloin tulivat ja osasta hän ei saanut kertoa mitään. Tulipahan vaan mieleen, hauska tyyppi oli kyllä :D.

Outoa. Pakkomielteistä. Hulluja naiset jotka seukkaavat tälläisten kanssa. Ovat varmaan sairaalloisen vainoharhaisia ja mustasukkaisia /väkivaltaisia harhoissaan. Eivät voi luottaa keneenkään. 

Ei vaan hänellä oli työ joka vaati jatkuvaa valmiina oloa. Siitä hänelle maksettiin palkka. Myöhemmin jätti armeijan ja meni naimisiin, on isä, eikä mikään viittaa mihinkään väkivaltaisuuteen tms. Kaikista työpaikoista löytyy porukkaa laidasta laitaan, ei voi mitenkään tehdä tuollaisia yleistyksiä.

Vierailija
2564/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomari myy puhelinliittymiä samalla

Vierailija
2565/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan kyllä nyt kannattaa Japania tai Argentiinaa, en lähde mukaan näihin sekasikiö "euroopan" joukkueisiin. Norja on poikkeus mutta kun ne ei tule pääsemään pitkälle. 

Mua alkaa vituttaa jo Norja ku ne on hyviä kaikessa ja rikkaita

Vierailija
2566/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kiva studio, kun ei ole ässävikaista juontajaa. Sössötystä ei vain pysty kuuntelemaan, vaikka olisi miten asiantuntija.

Tykkään Salmisesta muissakin studiolähetyksissä. 

Ja Matti Härkönen selostaa, joten tästä tulee kuuntelun puolesta kiva peli :D 

Mua taas Salminen jotenkin on aina ärsyttänyt. On kuin yli-innokas pikkupoika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2567/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt helvettiin JALKAPALLON MM-ketjusta (!) kaikki kolonialismista ja seksuaalisuuntauksista jankuttavat, pilaatte ketjun meiltä, joita kiinnostaa nämä KISAT. Monta sivua täysin typerää ja turhaa jankkaamista, mikä ei liity ketjuun mitenkään. 

Suomi on vapaa maa. Itsehän nämä rasse täällä uhosivat että saavat käyttää n-sanaa, koska muka sananvapaus. Totta kai me muut, jotka puolustamme laillista näkökulmaa ja kerromme faktoja, saamme puhua vapaasti. Emme ole tehneet mitään väärää. Sinä taas yrität estää meidän vapaata keskusteluamme ja vielä väittellä, jotka eivät pidä paikkaansa lainkaan.

Vierailija
2568/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa. 

Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.

Entäs aasialaiset? Ei näy tummia niiden joukkueissa ja kai valkoset on isossa kuvassa parempia jaliksessa ku aasialaiset. 

Miksi pitää tänne jalkapalloaiheiseenkin ketjuun tunkea tuota tympeää rasismia. 

Koska ihmisiä tympii tää valkoisten syrjiminen 

Mikä sitä syrjintää on?

Se että eurooppalaisissa joukkueissa valkoset alkaa olla vähemmistö. Ihan naurettavaa. Ihmiset sietäisi tätä muutosta paremmin jos se olis tasapuolista. Että afrikan joukkueissa myös lisääntyisi valkoisten määrä, tai aasialaisten, että ihmisiä olisi siellä sun täällä sikinsokin, tasapuolisesti. Mutta kun ei ole, ainoastaan valkoset joutaa muualle oman maansa joukkueessa. 

Sitä se väestönvaihto teettää. 

Väestönvaihto hei haloo xD eikö toi horina ole jostain 2012 Halla-ahon blogi ajoilta. 

Ranskan kannalta väestönvaihto kannattaa. Ei olisi vanha ukko Le Pen päässyt juhlimaan Ranskan mm-kisavoittoa 2018 futiksessa ilman Pogbaa, Mbappéa, ja kavereita.

Se juhli jo 1998. Tai ei oikeestaan juhlinu.

Niin koska silloinkin oli voittajajoukkueessa L. Thuram, Vieria, Zidane, Henry,  Desailly, jne... 😂 

voiko häpeällisemmin päättää uransa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2569/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, tää ketju oli nyt sit tässä näiden pelaajien väreistä ja kolonialismista vänkäävien takia. Tähän asti ollut hyvää keskustelua peleistä ja pelaajista, nyt monta sivua parin sekopään vänkäämistä ilman puhettakaan päivän peleistä. 

Vierailija
2570/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan kyllä nyt kannattaa Japania tai Argentiinaa, en lähde mukaan näihin sekasikiö "euroopan" joukkueisiin. Norja on poikkeus mutta kun ne ei tule pääsemään pitkälle. 

Mua alkaa vituttaa jo Norja ku ne on hyviä kaikessa ja rikkaita

Rikkauskaan ei onnea tuo. Tsekkaa vaikka kuinka hyvin menee kuningasperheellä juuri nyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2571/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksiköhän tämä keltapaitainen ei voi puhua normaalisti

Tarkoitat varmaan että miksei hän ole mies?

Vierailija
2572/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun Yann Sommer pelaisi vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2573/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan siirtyä katsomaan B-H - Qatar -peliä. Aika tylsä alku tässä Sveitsi-Känädä -pelissä.

Vierailija
2574/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan kyllä nyt kannattaa Japania tai Argentiinaa, en lähde mukaan näihin sekasikiö "euroopan" joukkueisiin. Norja on poikkeus mutta kun ne ei tule pääsemään pitkälle. 

Mua alkaa vituttaa jo Norja ku ne on hyviä kaikessa ja rikkaita

Kieltämättä mutta mielummin Norja ku Ruotsi :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2575/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Erkka Lehtolan hampaiden tilanne on käsitelty?

Vierailija
2576/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin kun Paulus ei ole studiossa... yhyy. 

Vierailija
2577/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Erkka Lehtolan hampaiden tilanne on käsitelty?

käytän kisakatsomossa aurinkolaseja

Vierailija
2578/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, tää ketju oli nyt sit tässä näiden pelaajien väreistä ja kolonialismista vänkäävien takia. Tähän asti ollut hyvää keskustelua peleistä ja pelaajista, nyt monta sivua parin sekopään vänkäämistä ilman puhettakaan päivän peleistä. 

skippaa ne viestit lukematta

Vierailija
2579/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

se erikoinen virnuileva korva rengas mies oletettu puuttuu

Vierailija
2580/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön kilon kakkaa jos tuo Marianne Miettinen asuu miehen kanssa

Ole nyt vaan tyytyväinen kun hän ei hiero seksuaalisuuttaan tuolla sun naamaan, kun siitä vasta meteli sitten tulisikin. Mulle on ainakin ihan sama kenen kanssa kukakin asuu.