Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (2341)

Vierailija
2321/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ronaldo on selvästi ottanut palautteesta onkeensa ja pelaa nyt taktisesti ihan eri tavalla kuin edellisessä pelissä.

Eiköhän Ronaldo ollut koko idean takana 😎😇😉

Vierailija
2322/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolumbiaa vastaan pitää parantaa selvästi peliä. Valitettavasti Portugalin valmentaja on niin munaton ettei uskalla penkittää väsynyttä ikämiestä. Tämä kostautuu vielä kun pudotuspelit alkavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia nyt hämää et joku Curacaot, Uzbekistanit ja ties mitkä Jordaniat on mukamas hyviä koska ne on tuolla. Ne hädintuskin pelais tasapeliä sen tanskalaisen harvahampaan valmentamia Huuhkajiakaan vastaan. Jos eri maanosaliitoil ei ois niitä kiintiöpaikkoja vaan parhaat pääsis tuol ois vaan Euroopan maita + Brasilia ja Argentiina

Eikä Suomi pääsisi siltikään.  Moni noista on parempi kuin Suomi.  Paremmat noi kisat nyt on kun aiemmat 1-0 turnaukset jotka lopulta voitti aina Saksa.  

Vierailija
2324/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolumbiaa vastaan pitää parantaa selvästi peliä. Valitettavasti Portugalin valmentaja on niin munaton ettei uskalla penkittää väsynyttä ikämiestä. Tämä kostautuu vielä kun pudotuspelit alkavat.

No ihan koko peliaikaa ei Ronaldon tarvitsisi pelata, mutta kyllä hänellä voi paikkansa olla jos ajoitetaan se pelaaminen oikein. Kun nämä alkupelit saadaan alta pois, alkaa tulla kovia vastaan ja sitten ei Ronaldon kunto, notkeus ja ulottuvuus piisaa. 

Vierailija
2325/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomi on niin paska että ei ikinä pelaa noissa kisoissa?

Vierailija
2326/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolumbiaa vastaan pitää parantaa selvästi peliä. Valitettavasti Portugalin valmentaja on niin munaton ettei uskalla penkittää väsynyttä ikämiestä. Tämä kostautuu vielä kun pudotuspelit alkavat.

No ihan koko peliaikaa ei Ronaldon tarvitsisi pelata, mutta kyllä hänellä voi paikkansa olla jos ajoitetaan se pelaaminen oikein. Kun nämä alkupelit saadaan alta pois, alkaa tulla kovia vastaan ja sitten ei Ronaldon kunto, notkeus ja ulottuvuus piisaa. 

Voisi olla hyvä vaihdosta 60min jälkeen valmiiksi väsytettyjä puolustajia vastaan. Tai ainakin paljon parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2327/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman yliarvostetuin jalkapallojoukkue seuraavaksi. Ensimmäinen peli oli kieltämättä viihdyttävä Kroatiaa vastaan. Heillä myös ylivoimaisesti typerimmät ja mauttomimmat kannattajat. 

Vierailija
2328/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on hämmentävää, että tuon ennätysmaalitaulukon Messin johtoluku on vaan 18. Edellisessäkin pelissä Itävaltaa vastaan teki 2. Mihin toi voi vuelä päätyä? Kuinka monta maalia yhteensä tekee Messi turnauksessa? Entäs Mbappe? 

Messi hyytyy kun vastaan tulee joku top20 maa. Loistaa noita heikompia vastaan.

Onko joku nähnyt Messin hyytyvän? Ei ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2329/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä Norjan ja Ranskan matsia odotellaa innolla.

Vierailija
2330/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV:n studiossa isot miehet vain pyörittelevät kämmeniään. Eikö he osaa pitää käsiä muuten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2331/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä Norjan ja Ranskan matsia odotellaa innolla.

Haaland sanoi että se on ihan sama miten tuossa ottelussa käy. Norja on jo jatkossa. Sitäpaitsi Ranska varmaan nostaa lopulta pokaalin. 

Vierailija
2332/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman yliarvostetuin jalkapallojoukkue seuraavaksi. Ensimmäinen peli oli kieltämättä viihdyttävä Kroatiaa vastaan. Heillä myös ylivoimaisesti typerimmät ja mauttomimmat kannattajat. 

Suomessakin monet kannattaa Englantia. En kyllä käsitä että miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2333/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman yliarvostetuin jalkapallojoukkue seuraavaksi. Ensimmäinen peli oli kieltämättä viihdyttävä Kroatiaa vastaan. Heillä myös ylivoimaisesti typerimmät ja mauttomimmat kannattajat. 

Suomessakin monet kannattaa Englantia. En kyllä käsitä että miksi.

Varmaan perussuomalaisia

Vierailija
2334/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei tää selostaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2335/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia nyt hämää et joku Curacaot, Uzbekistanit ja ties mitkä Jordaniat on mukamas hyviä koska ne on tuolla. Ne hädintuskin pelais tasapeliä sen tanskalaisen harvahampaan valmentamia Huuhkajiakaan vastaan. Jos eri maanosaliitoil ei ois niitä kiintiöpaikkoja vaan parhaat pääsis tuol ois vaan Euroopan maita + Brasilia ja Argentiina

Eikä Suomi pääsisi siltikään.  Moni noista on parempi kuin Suomi.  Paremmat noi kisat nyt on kun aiemmat 1-0 turnaukset jotka lopulta voitti aina Saksa.  

Ei pääsiskään. Mut ei pääsis kukaa mukaan Euroopan ulkopuolelta paitsi Arg ja Bra. Meksiko ja Australia pääsee aina ku pelaa karsintoja Nicaraguoiden ja Marshall-Saarien kans samas lohkos. Ja ne on ihan paskoja jalkapallos. Tai Meksiko ois ehkä euroopas alempaa keskikastia mut Australia huonoimpia.

Vierailija
2336/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esimerkiksi Kolumbia ja Uruguay ovat aika hyviä ja ihan oikeutetusti kisoissa mukana.

Vierailija
2337/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan pitänyt kanesta

jotenkin vaan ärsyttävä ihmistyyppi

ja täysin yliarvostettu

Vierailija
2338/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi ei tää selostaja

Olisin valmis maksamaan aika paljon, että tämä selostaja bannattaisiin. Raskasta kuunneltavaa. Aikoinaan oli Pentti Salmi, Antero Karapalo, Juha Jokinen... Osasivat luoda tunnelmaa. Tämä on vain nolo.

Vierailija
2339/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi ei tää selostaja

Karmee selostaja

Vierailija
2340/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia nyt hämää et joku Curacaot, Uzbekistanit ja ties mitkä Jordaniat on mukamas hyviä koska ne on tuolla. Ne hädintuskin pelais tasapeliä sen tanskalaisen harvahampaan valmentamia Huuhkajiakaan vastaan. Jos eri maanosaliitoil ei ois niitä kiintiöpaikkoja vaan parhaat pääsis tuol ois vaan Euroopan maita + Brasilia ja Argentiina

Juuri tuollaista vähättelyä jalkapallo ei kaipaa. Onko pakko aina ottaa arvokisojen ensikertalaiset silmätikuksi? Se on jo tosi kova saavutus ja suoritus, että ovat noissa kisoissa ja saavat ansaitsemaansa näkyvyyttä. Peleissä käy niin kuin käy. Tuon kaltainen ilkkuminen ei ainakaan edistä jalkapallokulttuuria. On tosi hienoa, että esim. Curacao, Haiti, Jordania ja Uzbekistan ovat kisoissa mukana ja sitä kautta jalkapallokulttuuri laajenee entisestään. Tosi oikeanlaista ja tervettä kehitystä. Ja on myös tosi loukkaavaa ja asiatonta puhua "tanskalaisesta harvahampaasta." Pitäisi sinunkin opetella puhumaan toisista "hieman" asiallisemmin ja kohteliaammin.