Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2341)
Portugali näyttää paljon paremmalta jo, mutta hyvä muistaa vastustajan olevan yksi kisojen heikoimpia.
Vierailija kirjoitti:
Portugali näyttää paljon paremmalta jo, mutta hyvä muistaa vastustajan olevan yksi kisojen heikoimpia.
No niinpä. Mä uskon et Markku Kanervan Peak Huuhkajatki voittas Uzbekistanin.
Cristina tunnettu näistä maaleistaan heikkoj a pikkumaita vastaan
Vierailija kirjoitti:
montako km tuomari juoksee
Yli 10km pelissä
cr7 kannattais ottaa vaihtoon niin jaksaa loppuottelussa norjaa vastaan
Vierailija kirjoitti:
Teillä rupeaa olemaan jo haastetta keksiä haukkumisen aihetta. Me muut nauretaan partoihimme teidän lapsellisille uikutuksille. Ronaldo rulez!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä rupeaa olemaan jo haastetta keksiä haukkumisen aihetta. Me muut nauretaan partoihimme teidän lapsellisille uikutuksille. Ronaldo rulez!!
Kaikella kunnioituksella sen uraa kohden mut on se jo kehäraakki. Ja oon siis ite portugalifani
No nyt Ronaldo saa sitten exitin joka tyydyttää häntä ja Portugalia.
Vierailija kirjoitti:
cr7exit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
montako km tuomari juoksee
Yli 10km pelissä
Ikämiehiä on noissakin. Melkein järjestään yli viiskymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
cr7exit
hah 😃😆
On tuo Cristiano Ronaldo ollut pitkään mukana. Itse olen 53-vuotias ja olen katsonut jalkapallon mm- ja em-kisoja vuodesta 1982 lähtien. Tuona aikana on pelattu kaiken kaikkiaan 23 arvokisat, ja niistä Ronaldo on ollut kahdessatoista mukana. Vaikka olen näin vanha, olen siis nähnyt enemmän kisoja, joissa hän on pelannut, kuin niitä joissa hän ei ole pelannut.
Sekin on hurjaa, että tuosta vuoden 2016 euroopanmestarijoukkueesta ei ole enää yhtään pelaajaa jäljellä Ronaldon lisäksi, ja että hän oli jo silloin pelannut ensimmäiset arvokisansa 12 vuotta aiemmin.
pappe messi egelan cr7
jännäx menee