Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2340)
Hellyttävää huomata kuinka palstaulit ihailevat ronaldoa😻
Vierailija kirjoitti:
Hellyttävää huomata kuinka palstaulit ihailevat ronaldoa😻
Palsta-Aulit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, eikös olekin hyvä, että naisilla on erilainen karkkimaku, jos kaikki tykkäisivät salmiakista, jäisivät kaikki hedelmäkarkit, viinikumit, toffeet, suklaat, lakritsit ja lauantaipussit ilman kumppania.
(Minkään karkin kohdalla en viittaa väriin vaan makuun)
Jokainen valitsee itseään miellyttävän silmäkarkin eikä se välttämättä ole joukkueen paras pelaaja ;)
Voitteko olla kuitenki hiljaa pelaajien ulkonäöstä tässä ketjussa ja varsinki olla käyttämättä tota myötähäpeää herättävää sanaa
Emme voi.
Kyllä voitte. Aikuset ihmiset.
Ronaldo on ALFA. Messi pikku hiirulainen.
tuomatille keltainen kortti pelin viivyttämisestä
Ronaldo on selvästi ottanut palautteesta onkeensa ja pelaa nyt taktisesti ihan eri tavalla kuin edellisessä pelissä.
Vierailija kirjoitti:
Ronaldo on ALFA. Messi pikku hiirulainen.
litti on kuningas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomari viheltää joka hipaisun.
Rasittava tapaus.
Lisäksi pyörii pelaajien tiellä. Tuomaria ei pitäisi tavallisen futiskatsojan edes huomata, mutta tämäkin törmäsi pelaajaan. Daiju!
Vierailija kirjoitti:
Ghanalla niin hyvä kerroin Englantia vastaan, että pakko panna sen voiton puolesta veto sisään.
Jokohan Portugalin valmentaja uskaltaa jättää Ronaldon penkille tänään, niin alkaisi heilläkin peli sujua.
MM-kisoissa Englanti ei ole vielä koskaan afrikkalaisjoukkueella hävinnyt. Kisojen ulkopuolella ainoa häviö vuonna 2025 Senegalille ystävyysottelussa.
Ehkä se tappio kisoistakin tulee, mutta Ghana ei tällä hetkellä kyllä vaikuta Afrikankaan terävimmässä kärjessä olevan juuri millään mittarilla.
Vierailija kirjoitti:
tuomatille keltainen kortti pelin viivyttämisestä
!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhannen taalan kysymys jatkuu jatkumistaan vastustajien valkoilla: miten Messi pysäytetään?
Giroud sanoi, että siihen tarvitaan N’Golo Kanté. Ei taida nyt olla joukkueessa, loukkaantunut?
Käsitykseni mukaan Kante on kyllä mukana joukkuessa, mutta keskikentän pohjalla on nyt toisenlaiset pelaajat. Antanut kyllä haastatteluja kisojen alunkin jälkeen joten joukkueessa on kyllä mukana.
Mahtava ja monipuolinen kyllä, todellinen työmyyrä joka teki työtä ns.näkyvämpien pelaajien eteen. Kanten parhaina vuosina moni valmentaja olisi ottanut lähes mihin tahansa joukkueeseen. Sellaisia pelaajia aina tarvitaan se pitää muistaa, että tähdet pääseen loistamaan, kun joku tekee kunnolla työt niitten eteen.
Kante ei ole enää sama pelaaja kuin 2018. Pelityyli perustuu fysiikkaan ja ikä alkaa näkymään otteissa.
Ronaldolle useita ennätyksiä tässä ottelussa. Historia tapahtuu silmien edessä.
Vierailija kirjoitti:
Cristina tunnettu näistä maaleistaan heikkoj a pikkumaita vastaan
Tuo jos mikä on ihan oikeasti sitä kateellista narinaa, josta joku daiju minua syytti. On se Ronaldo tehnyt maaleja esim. Espanjaa, Hollantia ja Saksaa vastaan. Ja ne eivät käsittääkseni lukeudu "pikkumaihin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomari viheltää joka hipaisun.
Rasittava tapaus.
Lisäksi pyörii pelaajien tiellä. Tuomaria ei pitäisi tavallisen futiskatsojan edes huomata, mutta tämäkin törmäsi pelaajaan. Daiju!
Messifanipojilla vissiin ottaa koville 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet, eikös olekin hyvä, että naisilla on erilainen karkkimaku, jos kaikki tykkäisivät salmiakista, jäisivät kaikki hedelmäkarkit, viinikumit, toffeet, suklaat, lakritsit ja lauantaipussit ilman kumppania.
(Minkään karkin kohdalla en viittaa väriin vaan makuun)
Jokainen valitsee itseään miellyttävän silmäkarkin eikä se välttämättä ole joukkueen paras pelaaja ;)
Voitteko olla kuitenki hiljaa pelaajien ulkonäöstä tässä ketjussa ja varsinki olla käyttämättä tota myötähäpeää herättävää sanaa
Emme voi.
Kyllä voimme. Jalkapalloonhan tässä pitää keskittyä eikä yhdentekeviin sivuseikkoihin.
Sinäpä et ihmisille sanele mihinkä kukin keskittyy. Yritä elää sen faktan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cristina tunnettu näistä maaleistaan heikkoj a pikkumaita vastaan
Teillä rupeaa olemaan jo haastetta keksiä haukkumisen aihetta. Me muut nauretaan partoihimme teidän lapsellisille uikutuksille. Ronaldo rulez!!
Kaikella kunnioituksella sen uraa kohden mut on se jo kehäraakki. Ja oon siis ite portugalifani
"Kehäraakki" on vaan aika tikissä. Just lensi selälleen pitkin pituuttaan kohti maalia ja hymyili vaan. Ei jäänyt itkemään.
Jalkapallon mahtimaa Uzvekistania vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cristina tunnettu näistä maaleistaan heikkoj a pikkumaita vastaan
Tuo jos mikä on ihan oikeasti sitä kateellista narinaa, josta joku daiju minua syytti. On se Ronaldo tehnyt maaleja esim. Espanjaa, Hollantia ja Saksaa vastaan. Ja ne eivät käsittääkseni lukeudu "pikkumaihin".
Espanjaa vastaan hattutemppu 2018.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä Messin annetaan kohteliaasti tehdä maaleja jotta hän tekisi ennätyksiä ja jäisi historiaan :D joo, foliohattu päähän, tiedetään
Kieltämättä mietityttää kovasti että miestä ei edes kunnolla taklata, mutta itse ei saa varoitustakaan mistään törkytempusta.
Kyllä siihen vaikuttaa julkisuus ja tähtikultti valitettavan paljon. Vaikka niin ei missään tapaukssa pitäisi tai saisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen kullinnuppi on tuo voittopokaali. Argentiinan maalivahti silloin näyttikkin paheksuttavia eleitä voittojuhlinnan keskellä.
Siitä tulee mieleen joku f i s ta us instr u men tti :/.
Tuommonen buttplug pitäs saada
Rasittava tapaus.