Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (2340)

Vierailija
2261/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

montako km tuomari juoksee

Yli 10km pelissä

Ikämiehiä on noissakin. Melkein järjestään yli viiskymppisiä.

Ennen oli yläikäraja 45v, mutta sääntö poistettiin noin 10v sitten. 

Vierailija
2262/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattutemppu Rollelle heti tähän toisen puoliajan alkuun ja sitten vaihtoon huilaamaan että jaksaa seuraavassa pelissä samalla tavalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cristina tunnettu näistä maaleistaan heikkoj a pikkumaita vastaan

Teillä rupeaa olemaan jo haastetta keksiä haukkumisen aihetta. Me muut nauretaan partoihimme teidän lapsellisille uikutuksille. Ronaldo rulez!!

Kaikella kunnioituksella sen uraa kohden mut on se jo kehäraakki. Ja oon siis ite portugalifani

"Kehäraakki" on vaan aika tikissä. Just lensi selälleen pitkin pituuttaan kohti maalia ja hymyili vaan. Ei jäänyt itkemään. 

Vierailija
2264/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

montako km tuomari juoksee

Yli 10km pelissä

Ikämiehiä on noissakin. Melkein järjestään yli viiskymppisiä.

Ennen oli yläikäraja 45v, mutta sääntö poistettiin noin 10v sitten. 

Jännää jos näin, koska tuomareilla ilmeisesti ON ikäraja. Googletin nimittäin yhden suosikkituomarini Pierluigi Collinan ja hän on lopettanut tuomaroinnin mm. koska tuli ikäraja vastaan. 

Vierailija
2265/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hienot maalit oli Ronaldolla molemmat. Mutta se mastermind eleen teko on vaan liikaa mulle. Jotenkin lapsellista. 

Vierailija
2266/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo Cristiano Ronaldo ollut pitkään mukana. Itse olen 53-vuotias ja olen katsonut jalkapallon mm- ja em-kisoja vuodesta 1982 lähtien. Tuona aikana on pelattu kaiken kaikkiaan 23 arvokisat, ja niistä Ronaldo on ollut kahdessatoista mukana. Vaikka olen näin vanha, olen siis nähnyt enemmän kisoja, joissa hän on pelannut, kuin niitä joissa hän ei ole pelannut. 

Sekin on hurjaa, että tuosta vuoden 2016 euroopanmestarijoukkueesta ei ole enää yhtään pelaajaa jäljellä Ronaldon lisäksi, ja että hän oli jo silloin pelannut ensimmäiset arvokisansa 12 vuotta aiemmin.

Tämä. Ja jotkut vaan jaksavat itkeä, että hän on huono ja surkea ja vanha ja väsynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2267/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen kullinnuppi on tuo voittopokaali. Argentiinan maalivahti silloin näyttikkin paheksuttavia eleitä voittojuhlinnan keskellä. 

Vierailija
2268/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

montako km tuomari juoksee

Yli 10km pelissä

Ikämiehiä on noissakin. Melkein järjestään yli viiskymppisiä.

Ennen oli yläikäraja 45v, mutta sääntö poistettiin noin 10v sitten. 

Jännää jos näin, koska tuomareilla ilmeisesti ON ikäraja. Googletin nimittäin yhden suosikkituomarini Pierluigi Collinan ja hän on lopettanut tuomaroinnin mm. koska tuli ikäraja vastaan. 

On lopettanut yli 10v sitten. 2016 asti oli ikäraja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2269/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, eikös olekin hyvä, että naisilla on erilainen karkkimaku, jos kaikki tykkäisivät salmiakista, jäisivät kaikki hedelmäkarkit, viinikumit, toffeet, suklaat, lakritsit ja lauantaipussit ilman kumppania.

(Minkään karkin kohdalla en viittaa väriin vaan makuun)

Jokainen valitsee itseään miellyttävän silmäkarkin eikä se välttämättä ole joukkueen paras pelaaja ;)

Voitteko olla kuitenki hiljaa pelaajien ulkonäöstä tässä ketjussa ja varsinki olla käyttämättä tota myötähäpeää herättävää sanaa

Emme voi. 

Vierailija
2270/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hienot maalit oli Ronaldolla molemmat. Mutta se mastermind eleen teko on vaan liikaa mulle. Jotenkin lapsellista. 

Ilmeisesti niin vinksahtanut minäkuva herralla, että oikeasti luulee olevansa paras ja kaiken hyvän takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2271/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

cr7 nerokas kuvio

Vierailija
2272/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

cr7 nerokas kuvio

Oli mieletön. CR7 pelaa upeaa luovaa jalkapalloa 👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2273/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomari viheltää joka hipaisun.

Vierailija
2274/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

cr7 hallitsee kenttää ja katsomoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2275/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rolle antoi epäitsekkäästi vaparin toiselle ja maali tuli 👌

Vertaa Messi joka omi kaikki erikoistilanteet että pääsis kasvattamaan tilastojaan 🤢

🙄😂😂

Et katsonut peliä? Ottelun lopussa Messi oikein kuola valuen omi vaparin ja epätoivoisesti yritti hattutemppua. Oikein näki miten ketutti kun eihän siitä mitään tullut.

Vierailija
2276/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo Cristiano Ronaldo ollut pitkään mukana. Itse olen 53-vuotias ja olen katsonut jalkapallon mm- ja em-kisoja vuodesta 1982 lähtien. Tuona aikana on pelattu kaiken kaikkiaan 23 arvokisat, ja niistä Ronaldo on ollut kahdessatoista mukana. Vaikka olen näin vanha, olen siis nähnyt enemmän kisoja, joissa hän on pelannut, kuin niitä joissa hän ei ole pelannut. 

Sekin on hurjaa, että tuosta vuoden 2016 euroopanmestarijoukkueesta ei ole enää yhtään pelaajaa jäljellä Ronaldon lisäksi, ja että hän oli jo silloin pelannut ensimmäiset arvokisansa 12 vuotta aiemmin.

Mut kolme pelaajaa Ronaldon lisäks näissä skaboissa oli jo 2006 Saksan kisois

Vierailija
2277/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppaan uzbekkeja, mutta Portugal on vaan mulle se ykkösjoukkue. Mielummin näkisin, kun rökittäisivät vaikka Ranskaa tai Saksaa. 

Vierailija
2278/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, eikös olekin hyvä, että naisilla on erilainen karkkimaku, jos kaikki tykkäisivät salmiakista, jäisivät kaikki hedelmäkarkit, viinikumit, toffeet, suklaat, lakritsit ja lauantaipussit ilman kumppania.

(Minkään karkin kohdalla en viittaa väriin vaan makuun)

Jokainen valitsee itseään miellyttävän silmäkarkin eikä se välttämättä ole joukkueen paras pelaaja ;)

Voitteko olla kuitenki hiljaa pelaajien ulkonäöstä tässä ketjussa ja varsinki olla käyttämättä tota myötähäpeää herättävää sanaa

Emme voi. 

Kyllä voimme. Jalkapalloonhan tässä pitää keskittyä eikä yhdentekeviin sivuseikkoihin.

Vierailija
2279/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hienot maalit oli Ronaldolla molemmat. Mutta se mastermind eleen teko on vaan liikaa mulle. Jotenkin lapsellista. 

Ilmeisesti niin vinksahtanut minäkuva herralla, että oikeasti luulee olevansa paras ja kaiken hyvän takana.

Noilla statseilla ja tuolla uralla siihen on varaa. Mieletön pelaaja vielä tuossa iässä. Myös ensimmäinen joka tehnyt maaleja kuusissa MM-kisoissa.

 

GOAT.

Vierailija
2280/2341 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhannen taalan kysymys jatkuu jatkumistaan vastustajien valkoilla: miten Messi pysäytetään?

Giroud sanoi, että siihen tarvitaan N’Golo Kanté. Ei taida nyt olla joukkueessa, loukkaantunut?

Käsitykseni mukaan Kante on kyllä mukana joukkuessa, mutta keskikentän pohjalla on nyt toisenlaiset pelaajat. Antanut kyllä haastatteluja kisojen alunkin jälkeen joten joukkueessa on kyllä mukana.

 

Mahtava ja monipuolinen kyllä, todellinen työmyyrä joka teki työtä ns.näkyvämpien pelaajien eteen. Kanten parhaina vuosina moni valmentaja olisi ottanut lähes mihin tahansa joukkueeseen. Sellaisia pelaajia aina tarvitaan se pitää muistaa, että tähdet pääseen loistamaan, kun joku tekee kunnolla työt niitten eteen.