Alan itkemään, jos en osaa jotain
Olen ihan aikuinen ihminen. Jos en osaa vaikka kasata jotain Ikean huonekalua, turhautuminen purkautuu itkuna ja kiukutteluna.
Kommentit (27)
Kerro mitä olet oppinut? Vai itketkö vieläkin kaikkea mitä et ole oppinut?
Mulle kävi melkein samalla tavalla iltarasteilla suunnistaessa. Rasti ei löytynyt niin itketti.
En muuten uudestaan mennyt kokeilemaan.
Älä nyt , minä taas ikäni puolesta en varmasti läpäse Enää Savusekellus kurssia , enkä itke.
Ja enkä päässy yhteen laulukilpailuun jatkoon johon yritin .
Taidat olla vähän lapsen tasolla sitten. Itkupotkuraivarit tuttuja?!
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä olet oppinut? Vai itketkö vieläkin kaikkea mitä et ole oppinut?
No ainakin olen oppinut soittamaan avuksi Ikean kasauspalvelun.
Elämä tuntuu välillä yksin ylitsepääsemättömän vaikealta.
Kimmastun joskus ihan pienistä asioista isosti.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vähän lapsen tasolla sitten. Itkupotkuraivarit tuttuja?!
Nimenomaan, jos en osaa jotain. Niitä tulee aika ajoin. Jäänyt lapsuudesta päälle.
Kuulostat ihan saatanan rasittavalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ihan saatanan rasittavalta.
Itku tulee helposti, jos koen, että en osaa tai hallitse jotain asiaa. Mulla on nyt vain näin. Jotenkin kiukku leimahtaa nopeasti. En ole yhtään rauhallinen ja ajattele, että katsotaan asiaa huomenna ja ei hätä ole tämän näköinen. Usein nämä asiat ovat vielä täysin toisarvoisia.
Se on semmosta kun kasvaa pumpulikuplassa, ei ole sinun vika mutta nyt viimeistään ois tärkeää alkaa työstään paksumpaa nahkaa ja pettymyksen sietokykyä.
Kyä se siitä, teitä pilalle lellittyjä on aika paljon.
Oletko vaativalla alalla asiantuntijana? (akateeminen).
Vierailija kirjoitti:
Lumihiutaleen elämä on rankkaa.
En ole mikään lumihiutale. Ärsyynnyn tosi helposti. Toisaalta ole myös pahoillani helposti ja pyydän anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vaativalla alalla asiantuntijana? (akateeminen).
En, olen amis. Nämä asiat ovat usein ihan konkreettisia pieniä asioita. En vaikka saa jotain ruuvia väännettyä auki.
Et siedä epämukavuutta? Pidät itseäsi lahjakkaana, jonka ei tarvisi opetella asioita?
Vierailija kirjoitti:
Se on semmosta kun kasvaa pumpulikuplassa, ei ole sinun vika mutta nyt viimeistään ois tärkeää alkaa työstään paksumpaa nahkaa ja pettymyksen sietokykyä.
Kyä se siitä, teitä pilalle lellittyjä on aika paljon.
Mä en tiedä, pystynkö kehittämään paksumpaa nahkaa. Välillä pelkään, että saan sydänkohtauksen kiukustumisestani.
Vierailija kirjoitti:
Et siedä epämukavuutta? Pidät itseäsi lahjakkaana, jonka ei tarvisi opetella asioita?
🤣
Hanki joku liikuntaharrastus, jossa saat purkaa energiaa ja hikoilla. Vaikuttaa aivoihin myönteisesti.
Alapa ap opetteleen ohjelmointia... siinä itku ja kiukku vaihtuu turhautuneeseen raivoon. :D
..ja sitten ferritiinit tarkistukseen, samaten estrogeenit jos ikä on vähänkään sinnepäin. Jos mistään syystä on puhti pois (uniapnea, rautavarastot tyhjät tmv) niin kaikki on elämässä todella hankalaa
Juuri silloin elämä tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta.