Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2340)
Olenko ainoa jonka mielestä Messin annetaan kohteliaasti tehdä maaleja jotta hän tekisi ennätyksiä ja jäisi historiaan :D joo, foliohattu päähän, tiedetään
Aivan pellehommia nuo keskustelutuokiot tuolla jossain Helsingin torilla. Mikä pontti? Sisällöltään tyhjää täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nuo selostajat voi tietää noiden pekaajien nimet? Onko niillä joku lista tai lunttauspaoeri?
Sitä minäkin olen ihmetellyt kun ei tiedä kuin suunnilleen kahden pelaajan nimen ennen näitä kisoja, elu Messi ja Ronaldo, kestään muusta ei ole koskaan kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nuo selostajat voi tietää noiden pekaajien nimet? Onko niillä joku lista tai lunttauspaoeri?
Selostajilla on pelaajalistat, tunnistavat pelaajat numeroiden ja kuvien perusteella. Toki monet pelaajat tuntevat monet pelaajat vuosien kokemuksella. Selostajat tutustuvat joukkueisiin hyvin ennen pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nuo selostajat voi tietää noiden pekaajien nimet? Onko niillä joku lista tai lunttauspaoeri?
Selostajilla on pelaajalistat, tunnistavat pelaajat numeroiden ja kuvien perusteella. Toki monet pelaajat tuntevat monet pelaajat vuosien kokemuksella. Selostajat tutustuvat joukkueisiin hyvin ennen pelejä.
siis selostajat tuntevat pelaajat.
Vierailija kirjoitti:
Rikkonaista peliä. Nyt ehtinyt tottua siihen, että ei paljoa vihelellä.
Arg-Aut-ottelun tuomari oli aika pahasti pihalla. Useampi kortti jäi antamatta ja vapaapotku ja ainakin yhden kortin antoi aiheetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkonaista peliä. Nyt ehtinyt tottua siihen, että ei paljoa vihelellä.
Arg-Aut-ottelun tuomari oli aika pahasti pihalla. Useampi kortti jäi antamatta ja vapaapotku ja ainakin yhden kortin antoi aiheetta.
Argentiina saa tehdä mitä tahansa kataluuksia peleissä, lahjotut tuomarit
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä Messin annetaan kohteliaasti tehdä maaleja jotta hän tekisi ennätyksiä ja jäisi historiaan :D joo, foliohattu päähän, tiedetään
Voit olla ainoa. Jos katsot nuo tämäniltaiset Messin tekemät kaksi maalia, niin kyllä Messi oli mies paikallaan. Omalla paikallaan, ei kenenkään muun paikalla. Muutkin saivat tilaisuuksia ja yrittivät laukoa maaliin, mutta Messi oli ainoa, joka onnistui.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä Messin annetaan kohteliaasti tehdä maaleja jotta hän tekisi ennätyksiä ja jäisi historiaan :D joo, foliohattu päähän, tiedetään
joo Ronaldon kimpussa on hirveä lössi koko pelien keston ajan mutta jännästi Messin annetaan vaa viilettää eikä edes yritetä estää
Ei oikein tuo Ylen studioemäntä miellytä. Kauhukseni huomasin, että vaihtuvuutta ei tule olemaan. Riku Salminen ja Anni Jämsä ainoat studion vetäjät. Toivottavasti parantaa tekemistään. Petra Manner olisi ollut nainen paikallaan.
Olen katsonut kisojen jokaisen ottelun äänet päällä ja en ole kuullut vielä ainuttakaan selostajaa
Siis tuo Riku Salminen on siis lähetysten perusteella muistaakseni siis yli kymmenen vuoden ajan hankkinut silmälasinsa, hiuksensa, asenteen urheilutoimittajuutta kohtaan, asenteen ympärillään olevia ihmisiä kohtaan ja asenteen tv-katsojia kohtaan kestotilauksena suoraan pilailupuodista
Vierailija kirjoitti:
aika nuori tuo shakiran poikaystävä
Taisi olla Shakiran omat muksut?
Kaikki kopsailee noita norjalaisten HUH-soutuhuutoja...... ja tämähän oli Islannin juttu!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kopsailee noita norjalaisten HUH-soutuhuutoja...... ja tämähän oli Islannin juttu!
Eikös se ollut joku maori-juttu alunperin.
Upeaa, Norja! Mahtavaa, Haaland! Tuo pelaajien soutujuhlinta kannattajien kanssa oli niin siistiä! Hienoa myös, että 11-kertainen olympiavoittaja Johannes Høsflot Klæbo pääsi juhlimaan voittoa kihlattunsa Pernille Døsvikin kanssa. Norjan hyökkääjä Alexander Sørloth on yksi Klæbon lähimmistä ystävistä. Johannes ja Pernille katsoivat matsia Sørlothin kihlatun Lena Selnesin ja muiden ystäviensä kanssa.
Klæbo julkaisi juuri Instassaan:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Riku Salminen on siis lähetysten perusteella muistaakseni siis yli kymmenen vuoden ajan hankkinut silmälasinsa, hiuksensa, asenteen urheilutoimittajuutta kohtaan, asenteen ympärillään olevia ihmisiä kohtaan ja asenteen tv-katsojia kohtaan kestotilauksena suoraan pilailupuodista
Näköjään sama ongelma ainakin ulkonäön kanssa kuin monellakin keski-ikäistyvällä, eli ei uskalleta muuttaa tyyliä vaan roikutaan siinä samassa kuin 10-15 edellistäkin vuotta. Tää sitten pahimmillaan johtaa näihin paksuihin 55-60 vuotiaisiin kaljuuntuviin farkkuineen ja bootseineen.
Yöllä Ranska - Irak keskeytyi moneksi tunniksi, en kahta tuntia odottanut jatkumista. Mbappé teki pari maalia ja Ranska dominoi.
Tässä katson aamukahvin kanssa NOR-SEN ja hermostunutta on Norjan peli. Toistuvasti päässeet tuonne viimeiselle kolmannekselle ja tehneet huonoja ratkaisuja. Ensimmäinen juomatauko alkoi juuri.
Ihana nainen tuo Essi Sainio.