Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2340)
On se kova tuo Messi. Tulosta tulee, mutta pelaa joukkueelle eikä itselleen, toisin kuin Ronaldo.
Vierailija kirjoitti:
Itävalta ei ollut eikä ole huono futisjoukkue. Mutta ei sillä ollut mitään mahkuja tänään. Ei ole sellaisia yksilöitä, mitä Argentiinasta löytyy. On siellä muitakin huippupelaajia kuin Messi.
Vähän sellainen yhden tempun poni ja se viimeistelijä puuttuu.
Miks toi Arajuuri on asiantuntijana? On surkea tv-persoona
Vierailija kirjoitti:
messi taakka argentiinalle
Tää vanheni vähän huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Arajuuri on asiantuntijana? On surkea tv-persoona
Joo ihan ku se ois kännissä tai jotenki puolijauhonen
ylen budjetti 547 miljoonaa euroa
eiköhän siitä palkinnoksi yhden pienen potkupallon voi antaa
Auts, nutmeg oli tuo viimeinen maali.
Joukkueen kannalta ei ole hyvä asia, että yksi pelaaja on tehnyt viisi maalia viidestä. Ei löydy leveyttä hyökkäyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Joukkueen kannalta ei ole hyvä asia, että yksi pelaaja on tehnyt viisi maalia viidestä. Ei löydy leveyttä hyökkäyksestä.
Löytyy. Argentiina pelaa joukkueena. Muutkin voivat onnistua. Mahtavasti pelattu! Messi!
75 kosketusta Messillä tässä pelissä 👌🏼
Argentiina oli toki parempi, se on selvää, mutta laskiko Itävalta jo sen varaan, että taitaa muutenkin mennä jatkoon lohkostaan?
Vierailija kirjoitti:
75 kosketusta Messillä tässä pelissä 👌🏼
Montakohan Rollella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
75 kosketusta Messillä tässä pelissä 👌🏼
Montakohan Rollella.
Alan päästä kärryille siitä miten kivaa on kiistellä Messi vs Rolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukkueen kannalta ei ole hyvä asia, että yksi pelaaja on tehnyt viisi maalia viidestä. Ei löydy leveyttä hyökkäyksestä.
Löytyy. Argentiina pelaa joukkueena. Muutkin voivat onnistua. Mahtavasti pelattu! Messi!
Olihan siinä montakin yritystä tehdä maali, vaati kunnon yhteistyötä, kolme muestä boksissa tyyliin, ennen kuin onnistui. Itävallan puolustus on aika hyvä ja maalivahti myös.
Se että voittava jalkapallo näyttää noin helpolta, tarkoittaa kyllä oikeasti sitä, että tuollaisen tason saavuttaminen on kaikkein vaikeinta.
Mistä nuo selostajat voi tietää noiden pekaajien nimet? Onko niillä joku lista tai lunttauspaoeri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukkueen kannalta ei ole hyvä asia, että yksi pelaaja on tehnyt viisi maalia viidestä. Ei löydy leveyttä hyökkäyksestä.
Löytyy. Argentiina pelaa joukkueena. Muutkin voivat onnistua. Mahtavasti pelattu! Messi!
Messin olisi kuulunut olla pelikiellossa. Sai nimellään sikailunsa anteeksi.
Messin kohdalla superlatiivit loppuvat jo kesken. Tuntuu aivan pysäyttämättömältä. Tietysti nyt pelataan vasta alkupelejä, mutta silti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukkueen kannalta ei ole hyvä asia, että yksi pelaaja on tehnyt viisi maalia viidestä. Ei löydy leveyttä hyökkäyksestä.
Löytyy. Argentiina pelaa joukkueena. Muutkin voivat onnistua. Mahtavasti pelattu! Messi!
Olihan siinä montakin yritystä tehdä maali, vaati kunnon yhteistyötä, kolme muestä boksissa tyyliin, ennen kuin onnistui. Itävallan puolustus on aika hyvä ja maalivahti myös.
Itävallan puolustus oli kylläkin kasa paskaa molemmissa maaleissa. Ekassa maalissa itävaltalainen löntystelee Messin selän takana ja toisessa kaikki itävaltalaiset katselee palloa eikä pidä vastustajia.
Messillä synttärit keskiviikkona, 39v.