Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2340)
En oikein tiedä miksi kukaan ei mene auttamaan Messiä. Viisi itävallan pelaajaa ympärillä, eikä ketään kenelle Messi voisi syöttää palloa.
Messi ei muistanut mikä paitsio on 😆
Rikkonaista peliä. Nyt ehtinyt tottua siihen, että ei paljoa vihelellä.
*töps* *töps* *töps* *töps* *töps* *töps* *töps* GOOOOOL!!!!
UEFA ei ota juomataukoja osaksi pelejä
Ei tämä Argentiina oikein vakuuta. Eivät ainakaan vielä ole klikanneet.
Suppea on pelitila, pelkästään keskikenttä käy
Messi on edelleen iskussa. Crisu ronaldo on grandfather joka pitäs heittää suoraan nurmelta Lissabonin vanhainkotii
Vierailija kirjoitti:
Messi on edelleen iskussa. Crisu ronaldo on grandfather joka pitäs heittää suoraan nurmelta Lissabonin vanhainkotii
Messi sentään tekee jotain tuolla ja syöttelee, puolustaa. Niin ja se maalikin.
Aika vapaasti saa potkia nilkoille.
Vierailija kirjoitti:
missä nä pelaa
Dallas Cowboysien kenttä Teksasissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä nä pelaa
Dallas Cowboysien kenttä Teksasissa.
Vierailija kirjoitti:
rupeekohan messi eläkkeellä ajamaan woltia
Ei se ole kaikkien haaveammatti kuten sinulla
saako pelaaja itselleen tuon keltaisen kortin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
söpö tuo messin töpsötys
Siellä on toinen yhtä lyhkäinen kaveri, vissiin n 16 joka töpsöttee myös. Messi vaan kävelee, paitsi kun on tilanne päällä 😃
Haalandhan tömpsyttelee myös, vaikka pituutta onkin. En ollut aiemmin, mutta luin hauskasti kirjoitetun artikkelin ja tottahan se, Haaland vaeltwlee ympäri kenttää päämäärättömän näköisesti ja sitten yhtäkkiä iskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
söpö tuo messin töpsötys
Siellä on toinen yhtä lyhkäinen kaveri, vissiin n 16 joka töpsöttee myös. Messi vaan kävelee, paitsi kun on tilanne päällä 😃
Haalandhan tömpsyttelee myös, vaikka pituutta onkin. En ollut aiemmin, mutta luin hauskasti kirjoitetun artikkelin ja tottahan se, Haaland vaeltwlee ympäri kenttää päämäärättömän näköisesti ja sitten yhtäkkiä iskee.
Näin Norjan pelaavan ensimmäisen kerran ja samalla myös Haalandin. On omalla tavallaan huomaamaton kentällä, kunnes ei ole.
Messi nurin!