6 vuotta elämästä mennyt hortoiluun työttömänä
Kommentit (81)
Mun tuttu sai pienen perinnön ja osti talon maalta.
Aitassa pitää airbnb tä ja kasvattaa koiria.
Talon kustannukset ovat pienet ja koiria menee kaupaksi niin paljon, kun vaan teettää.
Laajensi vielä ottaa jonkin verran koiria heille, ns koirahotelliin.
Kunnanjohtaja oli poikennut, kun yhtäkkiä tuottoisa yrittäjä oli muuttanut kuntaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 8 v työtön. Olen tehnyt kaikenlaista kuten matkustellut ja pimeitä töitä oon tehnyt. Olen tällä hetkellä Saariselällä. Pyöräilen täältä hankoon tai aloitin jo utsjoelta 4 päivää sitten. Olen täällä vielä huomisen ja jatkan sitten täältä sallatunturille päin.
Miltä tuntuu olla sekä vero- että tukihuijari?
Semmoisetko on sinun arvomaailmassasi pahimmat lainrikkojat?
Ilmeisesti. Näiltä jotka ei edes huijaa, käydään säästämisen takia ostetut ruokavarastot. Se on sitä parempaa rikollisuutta. Ihmisiä joilla ei ole edes laillisia oikeuksia.
Ei työttömillä pidä ollakaan oikeuksia. Mitä ihmettä sekoilet?
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttu sai pienen perinnön ja osti talon maalta.
Aitassa pitää airbnb tä ja kasvattaa koiria.
Talon kustannukset ovat pienet ja koiria menee kaupaksi niin paljon, kun vaan teettää.
Laajensi vielä ottaa jonkin verran koiria heille, ns koirahotelliin.
Kunnanjohtaja oli poikennut, kun yhtäkkiä tuottoisa yrittäjä oli muuttanut kuntaan
Pentutehtailija. Voiko mitään alhaisempaa olla.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin tehnyt kaikkea hyödyllistä, maalaan, harjoittelen piirtämistä. Opettelin virkkaamaan ja neulomaan.
Mitä hyötyä tuosta on? Loinen olet silti
Voi myydä käsitöitään vaikka tori.fissä ja niillä rahoilla käydä kahviloissa tai lounaalla tms. ja näin tukea suomalaista työtä ja laittaa rahan kiertoon.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupea sijaisvanhemmaksi. Tienaat pari tonnia per sijaislapsi ja kuukausi.
Ongelmavanhempien ongelmalapsia kasvattamaan. Hurraw!
Kyllä sitä työttömänä vähintään toimitusjohtajan paikka pitäisi saada. Ei voi millään tyytyä tuollaiseen.
Et huomannut, että noilla lapsilla on monia ongelmia. Ensin ne joilta äly puuttui ehkäisyyn ja kasvatukseen. Sitten ne joilla puuttui pala päästä ollakseen kohtelematta väärin ja ne jotka näkivät vain mahdollisuuden kupata RAHAA. Ei kiitos. Opetelkaa se lasten pykääminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 8 v työtön. Olen tehnyt kaikenlaista kuten matkustellut ja pimeitä töitä oon tehnyt. Olen tällä hetkellä Saariselällä. Pyöräilen täältä hankoon tai aloitin jo utsjoelta 4 päivää sitten. Olen täällä vielä huomisen ja jatkan sitten täältä sallatunturille päin.
Ei se ole ihan ilmaista tuo tuollainen ympäri Suomea pyöräileminen. Pitää syödä kunnolla, jos meinaa tuollaisia matkoja pyöräillä ja sitten pitää järjestää majoitus, päästä peseytymään ym. Siinä on aika monta monessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti. Näiltä jotka ei edes huijaa, käydään säästämisen takia ostetut ruokavarastot. Se on sitä parempaa rikollisuutta. Ihmisiä joilla ei ole edes laillisia oikeuksia.
Mitä ihmettä sinä kade saasta oikein selität? Mitä elämästä oikein puuttuu että kadehdit työttömiä.
Kun on aikaa, niin aina voi opiskella. Senkin ajan, kun pyörit ( Ja hortoilet ) täällä vauvalla hukkaamassa aikaasi, tee joku opintosuunnitelma. Ota avoimesta joku kurssi, opiskele. Tai opettele opiskelemaan.
Lue kehittäviä kirjoja, opettele joku käden taito ym. ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä tuntuu. En jaksa kotona makoilla.
Tulkoon syöpä sulle kusipäälle ja rikolliselle.
Pitäiskö sun mennä lähipitseriaan tarkistamaan lyökö ne ostokset varmasti kassaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä kade saasta oikein selität? Mitä elämästä oikein puuttuu että kadehdit työttömiä.
Miksi kukaan olisi kateellinen köyhille, työttömille kalluille?😀😀😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ihan ilmaista tuo tuollainen ympäri Suomea pyöräileminen. Pitää syödä kunnolla, jos meinaa tuollaisia matkoja pyöräillä ja sitten pitää järjestää majoitus, päästä peseytymään ym. Siinä on aika monta monessa.
No ei ole mutta oon säästänyt rahaa ja voitin tuossa kerran kohtuu summan monivedosta. En ole 5 vuoteen käynyt missään reissussa muutenkaan mutta nyt aion pyöräillä kuukauden. Sama raha menisi jos lähtis kanarialle pariksi viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksestasi voi lukea sen, onko sinun lasisi aina puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ainakin tehnyt kaikkea hyödyllistä, maalaan, harjoittelen piirtämistä. Opettelin virkkaamaan ja neulomaan.
Mitä hyötyä tuosta on? Loinen olet silti
Voi myydä käsitöitään vaikka tori.fissä ja niillä rahoilla käydä kahviloissa tai lounaalla tms. ja näin tukea suomalaista työtä ja laittaa rahan kiertoon.
eri
Hei hyvä neuvo, verottaja kiittää pahan RIKOLLISEN 715ilmiannosta.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on koko elämä pilalla
Todellakin. Koko elämä on mennyt pilalle.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotellit ja ravintolat ovat kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mutta oon säästänyt rahaa ja voitin tuossa kerran kohtuu summan monivedosta. En ole 5 vuoteen käynyt missään reissussa muutenkaan mutta nyt aion pyöräillä kuukauden. Sama raha menisi jos lähtis kanarialle pariksi viikoksi.
Toivottavasti jäät kiinni, kun pimitit rahaa. Toivottavast pian saadaan Kelalle oikeis tarkistaa työttömien tilit.
Mitkä omat fiilikset 6 v työttömyyden jälkeen? Jos pärjäät taloudellisesti ja henkisesti, niin mitä väliä, jatkat vaan. Voin omalta osaltani sanoa, pitkä työura takana ja eläkekin jo siintää horisontissa, että työn aiheuttama v1tutus ei ole siitä saatavan rahan arvoista.
Työttömyys. Tuo erityisesti 1970-luvun alussa syntyneiden kirous. No, tähän on jo niiiiiin totuttu. Välillä vähän aikaa jotain työtä, sitten taas pitkään työtön, jonka jälkeen kokeillaan jotain ei mun juttua, joudutaan taas työttömäksi ja niin edelleen. Sitä 1988-90 käytyä amista ei tarvitse CV:ssä mainita, se koulu käytiin aikoinaan täydellisen turhaan.
Työttömällä on oikeus kerätä marjoja ja matkustaa. Lopettaaka tuo kateus valitus. Jotkut osaa säästää ja tekevät kesällä mukavia asioita eivätkä vaan makaa kotona.
Neuvoja antaa se jolla vain puuttuu tieto ja ymmärrys. Se että mikään kasvaa, vaatii todellakin lannoitteita. Ei välttämättä kaupasta ostettavia, mutta tarvitsee. Kasvihuone pitää myös OSATA rakentaa.