Karmeaa olla tällainen
Joka ei edes tuetusti ole saanut ammattia opiskeltua. Tämä on vaikea päivä.
Kommentit (66)
Koskaan ei löydy ketään samanlaista.
Vasta vappuna väitit, että muiden yo- koulutus on sinulle ihan ok. Että olet asian hyväksynyt. Nyt sitten taas et olekaan. Huomaatko, kuinka sekaisin olet?
Kuinka monta aloitusta meinaat vielä samasta asiasta tehdä? Siinähän se päivä kivasti kuluukin!
Vierailija kirjoitti:
Vasta vappuna väitit, että muiden yo- koulutus on sinulle ihan ok. Että olet asian hyväksynyt. Nyt sitten taas et olekaan. Huomaatko, kuinka sekaisin olet?
Mitä väliä sekaisin ololla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ikinä, et edes hetkittäin tunne olevasi edes jonkinlaisessa tasapainossa ja tyytyväinen, niin olosi on enimmäkseen huono. Sekaisin ollessasi et myöskään usein huomaa asioita, jotka ovat kuitenkin suht hyvin. Saatat myös alkaa käyttäytymään vastuuttomasti sekä itseäsi, että muita kohtaan. Ja tämä ei ole oikein, eikä hyvä asia kenenkään kannalta. Pidemmän päälle ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ikinä, et edes hetkittäin tunne olevasi edes jonkinlaisessa tasapainossa ja tyytyväinen, niin olosi on enimmäkseen huono. Sekaisin ollessasi et myöskään usein huomaa asioita, jotka ovat kuitenkin suht hyvin. Saatat myös alkaa käyttäytymään vastuuttomasti sekä itseäsi, että muita kohtaan. Ja tämä ei ole oikein, eikä hyvä asia kenenkään kannalta. Pidemmän päälle ainakaan.
Niinhän mulla onkin huono olo enimmäkseen. Siksipä käyn juttelemassa psykiatrisen sairaanhoitajan luona. Hän tosin ei voi auttaa eikä voi kukaan muukaan.
Ei sitä apua pelkästään ulkopuolelta saa, jos ei itse yritä tehdä mitään. Mikset sano sille hoitajalle, että apusi ei riitä?
Miksi väitit, että olet hyväksynyt asian mutta nyt et sitten olekaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä apua pelkästään ulkopuolelta saa, jos ei itse yritä tehdä mitään. Mikset sano sille hoitajalle, että apusi ei riitä?
Ei hän voi tehdä enempää. Kuten jo sanoin, kukaan ei voi auttaa.
Kyllä mä taas yritän että mitä voisin opiskella.
Hah, tämäkö on Valiksen "ainoa" vaikea päivä vuodessa? Älä nyt viitsi, ihan oikeasti😂😂😂😂🤦
Ja mitähän tälle asialle muut voisivat tehdä?
Et nyt vastaa siihen, että miksi väitit aiemmin hyväksyneesi asian eli valehtelit?
Vierailija kirjoitti:
Et nyt vastaa siihen, että miksi väitit aiemmin hyväksyneesi asian eli valehtelit?
Koska joku päivä pystyn sen hyväksymään ja joku päivä en. Ajatukset vaihtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ethän sä silloin voi mitenkään väittää hyväksyneesi, yhtään mitään ja toitottaa sitä jonain "totuutena", johon haluat ihmisten kommentteja. Tämä vaan vahvistaa sitä, että lähes kaikki mitä väität voi olla ihan mitä tahansa. Oletko höpissyt sille terapeutillekin, mitä sattuu? Sitten kuvittelet, että hän muka pystyisi auttamaan, vaikka et ole rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ethän sä silloin voi mitenkään väittää hyväksyneesi, yhtään mitään ja toitottaa sitä jonain "totuutena", johon haluat ihmisten kommentteja. Tämä vaan vahvistaa sitä, että lähes kaikki mitä väität voi olla ihan mitä tahansa. Oletko höpissyt sille terapeutillekin, mitä sattuu? Sitten kuvittelet, että hän muka pystyisi auttamaan, vaikka et ole rehellinen.
Kyllä mä hänelle olen kertonut etten voi koskaan hyväksyä sitä etten saa ammattia ja hädin tuskin jaksan elää päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä hänelle olen kertonut etten voi koskaan hyväksyä sitä etten saa ammattia ja hädin tuskin jaksan elää päivästä toiseen.
Eli täällä valehtelet ja se on sinusta ihan ok?
Muita samanlaisia?