Karmeaa olla tällainen
Joka ei edes tuetusti ole saanut ammattia opiskeltua. Tämä on vaikea päivä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt vastaa siihen, että miksi väitit aiemmin hyväksyneesi asian eli valehtelit?
Koska joku päivä pystyn sen hyväksymään ja joku päivä en. Ajatukset vaihtelee.
Mutta ethän sä silloin voi mitenkään väittää hyväksyneesi, yhtään mitään ja toitottaa sitä jonain "totuutena", johon haluat ihmisten kommentteja. Tämä vaan vahvistaa sitä, että lähes kaikki mitä väität voi olla ihan mitä tahansa. Oletko höpissyt sille terapeutillekin, mitä sattuu? Sitten kuvittelet, että hän muka pystyisi auttamaan, vaikka et ole rehellinen.
Kyllä mä hänelle olen kertonut etten voi koskaan hyväksyä sitä etten saa ammattia ja hädin tuskin jaksan elää päivästä toiseen.
Eli täällä valehtelet ja se on sinusta ihan ok?
En jaksa vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Muita samanlaisia?
Heti 3 min. jälkeen huutelee, kun ei ole tullut vielä vastauksia.
Ei jaksa vääntää, kunnes taas; Sama jankutus jatkuu, uudelleen ja uudelleen. Loputtomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt vastaa siihen, että miksi väitit aiemmin hyväksyneesi asian eli valehtelit?
Koska joku päivä pystyn sen hyväksymään ja joku päivä en. Ajatukset vaihtelee.
Mutta ethän sä silloin voi mitenkään väittää hyväksyneesi, yhtään mitään ja toitottaa sitä jonain "totuutena", johon haluat ihmisten kommentteja. Tämä vaan vahvistaa sitä, että lähes kaikki mitä väität voi olla ihan mitä tahansa. Oletko höpissyt sille terapeutillekin, mitä sattuu? Sitten kuvittelet, että hän muka pystyisi auttamaan, vaikka et ole rehellinen.
Kyllä mä hänelle olen kertonut etten voi koskaan hyväksyä sitä etten saa ammattia ja hädin tuskin jaksan elää päivästä toiseen.
Eli täällä valehtelet ja se on sinusta ihan ok?
En jaksa vääntää.
Ammattivalittajan terapeutin vakiolause.
Kävikö Valis taas Aruballa, kun oli vähän aikaa hiljaa?
Mikään ei estä sua hakemaan avoimeen yliopistoon
Valis has left the buil...the palsta! Aal good, goodnight and huomenna taas alusta! What goes around, comes around...
Sitten sun pitää löytää muita keinoja elämästä nauttimiseen. Onhan täällä vaikka mitä muutakin mielenkiintoista kuin opiskelu ja työ. Kirjasto täynnä ihmteltävää ja luonto esim.
Vierailija kirjoitti:
Sitten sun pitää löytää muita keinoja elämästä nauttimiseen. Onhan täällä vaikka mitä muutakin mielenkiintoista kuin opiskelu ja työ. Kirjasto täynnä ihmteltävää ja luonto esim.
Mä yritän. Olen yrittänyt vuosikymmeniä. Enää ei mikään huvita.
Saa nähdä, piristyykö tästä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla taas juttelemaan.
Miksi ihmeessä ramppaat siellä, jos ei ole "mitään" apua? No, saa sitä tietysti hetken edes jotain huomiota. Oletko kertonut terapeutille, ettei ole apua? Sehän voisi ohjata sinut jollekin toiselle ammattilaiselle, esim. jollekin psykologille, psykiatrille tms. Eivät kaikki hoitomenetelmät auta/ riitä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Taidan mennä nukkumaan
Miksi ilmoitat tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla taas juttelemaan.
Miksi ihmeessä ramppaat siellä, jos ei ole "mitään" apua? No, saa sitä tietysti hetken edes jotain huomiota. Oletko kertonut terapeutille, ettei ole apua? Sehän voisi ohjata sinut jollekin toiselle ammattilaiselle, esim. jollekin psykologille, psykiatrille tms. Eivät kaikki hoitomenetelmät auta/ riitä kaikille.
Olen kertonut ettei apua ole. Olen käynyt myös psykologeilla ja psykiatreilla. Niistäkään ei ole ollut apua. En pysty ikinä hyväksymään sitä etten pystynyt opiskelemaan ammattia. Ei siinä kukaan voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita samanlaisia?
Heti 3 min. jälkeen huutelee, kun ei ole tullut vielä vastauksia.
Ap kaipaa loputonta huomiota. Jos kukaan ei kommentoi tai vastaa sille, se tulee itse ketjuun lisäämään omia kommentteja. Nämäkin lauseet, 31- 36 ovat sen omia "kommentteja". Ja jos joku kertoo sen oikean nimen täällä, ketju hyvin usein poistuu "mystisesti". Sitten voi koittaa hetken hiljaisuus aloituksista, kunnes se taas "mystisesti" ilmaantuu jankkaamaan samoja asioita. Elämänsä tosiaan pyörii tiettyjen aiheiden, esim. tämän kouluttamattomuuden, ammatin saamattomuuden, monien sairauksiensa, rahattomuuden yms. ympärillä. Suurin osa hänen kirjoituksistaan on yhtä, pitkää valitusta josta sen nimimerkki Ammattivalittaja/ Valis onkin tuttu joillekin. Joskus, hyvin harvoin ilmaantuu aloitus, jossa kaikki on ihan hyvin, jollei peräti loistavasti. Niin tuulella käyvä tyyppi, että ikinä ei voi tietää miten asiat edes oikeasti ovat. Luultavasti jonkin asteinen pers.häiriö tms. Huomionhakuinen ainakin.
Tämä päivä vuodesta alkaa olla jo lopuillaan, joten siinä se taas meni. Kaikesta huolimatta. Ja elossa ollaan! Nyt voikin taas keskittyä niihin muihin, hyviin päiviin.