Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmeaa olla tällainen

Vierailija
30.05.2026 |

Joka ei edes tuetusti ole saanut ammattia opiskeltua. Tämä on vaikea päivä.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä vuodesta alkaa olla jo lopuillaan, joten siinä se taas meni. Kaikesta huolimatta. Ja elossa ollaan! Nyt voikin taas keskittyä niihin muihin, hyviin päiviin.

Vierailija
22/66 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt vastaa siihen, että miksi väitit aiemmin hyväksyneesi asian eli valehtelit? 

Koska joku päivä pystyn sen hyväksymään ja joku päivä en. Ajatukset vaihtelee. 

Mutta ethän sä silloin voi mitenkään väittää hyväksyneesi, yhtään mitään ja toitottaa sitä jonain "totuutena", johon haluat ihmisten kommentteja. Tämä vaan vahvistaa sitä, että lähes kaikki mitä väität voi olla ihan mitä tahansa. Oletko höpissyt sille terapeutillekin, mitä sattuu? Sitten kuvittelet, että hän muka pystyisi auttamaan, vaikka et ole rehellinen. 

Kyllä mä hänelle olen kertonut etten voi koskaan hyväksyä sitä etten saa ammattia ja hädin tuskin jaksan elää päivästä toiseen.

Eli täällä valehtelet ja se on sinusta ihan ok?

En jaksa vääntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita samanlaisia?

Heti 3 min. jälkeen huutelee, kun ei ole tullut vielä vastauksia.

Vierailija
24/66 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Huomenna päivä uus.

Vierailija
25/66 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa vääntää, kunnes taas; Sama jankutus jatkuu, uudelleen ja uudelleen. Loputtomasti.

Vierailija
26/66 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt vastaa siihen, että miksi väitit aiemmin hyväksyneesi asian eli valehtelit? 

Koska joku päivä pystyn sen hyväksymään ja joku päivä en. Ajatukset vaihtelee. 

Mutta ethän sä silloin voi mitenkään väittää hyväksyneesi, yhtään mitään ja toitottaa sitä jonain "totuutena", johon haluat ihmisten kommentteja. Tämä vaan vahvistaa sitä, että lähes kaikki mitä väität voi olla ihan mitä tahansa. Oletko höpissyt sille terapeutillekin, mitä sattuu? Sitten kuvittelet, että hän muka pystyisi auttamaan, vaikka et ole rehellinen. 

Kyllä mä hänelle olen kertonut etten voi koskaan hyväksyä sitä etten saa ammattia ja hädin tuskin jaksan elää päivästä toiseen.

Eli täällä valehtelet ja se on sinusta ihan ok?

En jaksa vääntää.

Ammattivalittajan terapeutin vakiolause.

Vierailija
27/66 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö Valis taas Aruballa, kun oli vähän aikaa hiljaa?

Vierailija
28/66 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei estä sua hakemaan avoimeen yliopistoon

Vierailija
29/66 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valis has left the buil...the palsta! Aal good, goodnight and huomenna taas alusta! What goes around, comes around...

Vierailija
30/66 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sun pitää löytää muita keinoja elämästä nauttimiseen. Onhan täällä vaikka mitä muutakin mielenkiintoista kuin opiskelu ja työ. Kirjasto täynnä ihmteltävää ja luonto esim.

Vierailija
31/66 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten sun pitää löytää muita keinoja elämästä nauttimiseen. Onhan täällä vaikka mitä muutakin mielenkiintoista kuin opiskelu ja työ. Kirjasto täynnä ihmteltävää ja luonto esim.

Mä yritän.  Olen yrittänyt vuosikymmeniä.  Enää ei mikään huvita.

Vierailija
32/66 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä mitään kivaa elämää ole.

Vierailija
33/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa.

Vierailija
34/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla taas juttelemaan.

Vierailija
35/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä, piristyykö tästä vai ei.

Vierailija
36/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mennä nukkumaan 

Vierailija
37/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ramppaat siellä, jos ei ole "mitään" apua? No, saa sitä tietysti hetken edes jotain huomiota. Oletko kertonut terapeutille, ettei ole apua? Sehän voisi ohjata sinut jollekin toiselle ammattilaiselle, esim. jollekin psykologille, psykiatrille tms. Eivät kaikki hoitomenetelmät auta/ riitä kaikille. 

Vierailija
38/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan mennä nukkumaan 

Miksi ilmoitat tämän?

Vierailija
39/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ramppaat siellä, jos ei ole "mitään" apua? No, saa sitä tietysti hetken edes jotain huomiota. Oletko kertonut terapeutille, ettei ole apua? Sehän voisi ohjata sinut jollekin toiselle ammattilaiselle, esim. jollekin psykologille, psykiatrille tms. Eivät kaikki hoitomenetelmät auta/ riitä kaikille. 

Olen kertonut ettei apua ole. Olen käynyt myös psykologeilla ja psykiatreilla. Niistäkään ei ole ollut apua. En pysty ikinä hyväksymään sitä etten pystynyt opiskelemaan ammattia. Ei siinä kukaan voi auttaa.

Vierailija
40/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita samanlaisia?

Heti 3 min. jälkeen huutelee, kun ei ole tullut vielä vastauksia.

Ap kaipaa loputonta huomiota. Jos kukaan ei kommentoi tai vastaa sille, se tulee itse ketjuun lisäämään omia kommentteja. Nämäkin lauseet, 31- 36 ovat sen omia "kommentteja". Ja jos joku kertoo sen oikean nimen täällä, ketju hyvin usein poistuu "mystisesti". Sitten voi koittaa hetken hiljaisuus aloituksista, kunnes se taas "mystisesti" ilmaantuu jankkaamaan samoja asioita. Elämänsä tosiaan pyörii tiettyjen aiheiden, esim. tämän kouluttamattomuuden, ammatin saamattomuuden, monien sairauksiensa, rahattomuuden yms. ympärillä. Suurin osa hänen kirjoituksistaan on yhtä, pitkää valitusta josta sen nimimerkki Ammattivalittaja/ Valis onkin tuttu joillekin. Joskus, hyvin harvoin ilmaantuu aloitus, jossa kaikki on ihan hyvin, jollei peräti loistavasti. Niin tuulella käyvä tyyppi, että ikinä ei voi tietää miten asiat edes oikeasti ovat. Luultavasti jonkin asteinen pers.häiriö tms. Huomionhakuinen ainakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi