Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmeaa olla tällainen

Vierailija
30.05.2026 |

Joka ei edes tuetusti ole saanut ammattia opiskeltua. Tämä on vaikea päivä.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään pitäisi perustaa koko identiteettiään koulutukselle ja työlle. Noin siinä sitten käykin, kun elämässä ei muka ole muuta. Työnsä voi menettää milloin tahansa, monista eri syistä.

Vierailija
42/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin on...Aina väittää, ettei jaksa vääntää ja sitten sekunnin päästä sama kuitenkin jatkuu😂😂😂😂😂🤦‍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ON kuitenkin työ! Älä nyt taas jaksa tätäkin.

Vierailija
44/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en täällä kerro kaikkea.

Vierailija
45/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten olet joko valehdellut, että on työ tai olet saanut mieheltäsi potkut. Kyllä olet ainakin väittänyt, että sulla on työ. Mutta mikäs siinä. Kannattaa tosiaan miettiä, mitä kertoo ettei jää kiinni satuiluistaan. Kun vaan itsekin muistaisit, mitä olet lasketellut.

Vierailija
46/66 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten olet joko valehdellut, että on työ tai olet saanut mieheltäsi potkut. Kyllä olet ainakin väittänyt, että sulla on työ. Mutta mikäs siinä. Kannattaa tosiaan miettiä, mitä kertoo ettei jää kiinni satuiluistaan. Kun vaan itsekin muistaisit, mitä olet lasketellut.

Työkuviot on muuttuneet. Ei niistä sen enempää. Ei mun niistä täällä tarvitse kaikkea kertoa.

Vierailija
47/66 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt vastaa siihen, että miksi väitit aiemmin hyväksyneesi asian eli valehtelit? 

Koska joku päivä pystyn sen hyväksymään ja joku päivä en. Ajatukset vaihtelee. 

Mutta ethän sä silloin voi mitenkään väittää hyväksyneesi, yhtään mitään ja toitottaa sitä jonain "totuutena", johon haluat ihmisten kommentteja. Tämä vaan vahvistaa sitä, että lähes kaikki mitä väität voi olla ihan mitä tahansa. Oletko höpissyt sille terapeutillekin, mitä sattuu? Sitten kuvittelet, että hän muka pystyisi auttamaan, vaikka et ole rehellinen. 

Kyllä mä hänelle olen kertonut etten voi koskaan hyväksyä sitä etten saa ammattia ja hädin tuskin jaksan elää päivästä toiseen.

Ensin, että ajatukset vaihtelee päivittäin ja samaan syssyyn, ettei koskaan voi hyväksyä.

Vierailija
48/66 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et nyt vastaa siihen, että miksi väitit aiemmin hyväksyneesi asian eli valehtelit? 

Mutta ethän sä silloin voi mitenkään väittää hyväksyneesi, yhtään mitään ja toitottaa sitä jonain "totuutena", johon haluat ihmisten kommentteja. Tämä vaan vahvistaa sitä, että lähes kaikki mitä väität voi olla ihan mitä tahansa. Oletko höpissyt sille terapeutillekin, mitä sattuu? Sitten kuvittelet, että hän muka pystyisi auttamaan, vaikka et ole rehellinen. 

Kyllä mä hänelle olen kertonut etten voi koskaan hyväksyä sitä etten saa ammattia ja hädin tuskin jaksan elää päivästä toiseen.

Ensin, että ajatukset vaihtelee päivittäin ja samaan syssyyn, ettei koskaan voi hyväksyä.

No mä yritän jotenkin jaksaa elää. Siksi mä välillä yritän unohtaa koko asian. 

Vierailija
49/66 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku?

Vierailija
50/66 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukku?

Siinäpä sinulle miettimistä loppuviikoksi!

Vierailija
51/66 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin höpöttelemässä.

Vierailija
52/66 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinku ketään oikeesti kiinnostais.

Vierailija
53/66 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niinku ketään oikeesti kiinnostais.

Sitä on täällä ehdotettu.

Vierailija
54/66 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin höpöttelemässä.

Ja heti juoksit tänne kertomaan. 

Vierailija
55/66 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut sille sairaanhoitajalle, kuinka kirjoittelet nettiin ja jankutat samoja asioita vuodesta toiseen? 

Vierailija
56/66 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun tulee huonot muistot mieleen. Enää pari päivää niin muutama vuosikymmenen sitten tapahtui.

Vierailija
57/66 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä apua pelkästään ulkopuolelta saa, jos ei itse yritä tehdä mitään. Mikset sano sille hoitajalle, että apusi ei riitä?

Ei hän voi tehdä enempää. Kuten jo sanoin, kukaan ei voi auttaa.

Totta, kaikkia ihmisiä ei voi auttaa.

Vierailija
58/66 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä muuta teekään, kuin elät pelkässä menneisyydessä. Kuluu se elämä noinkin. 

Vierailija
59/66 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt siellä keskustelemassa, jos et saa siitä apua ja käytkö joka kerta samat asiat läpi? 

Vierailija
60/66 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyt siellä keskustelemassa, jos et saa siitä apua ja käytkö joka kerta samat asiat läpi? 

Käyn näitä lapsuuden ja nuoruuden asioita läpi. Ja miten menneisyyden voi kokonaan unohtaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän