Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni ovat kohdanneet karmaisevan määrän seksuaalista ahdistelua

Vierailija
27.05.2026 |

Tyttäreni ovat kohdanneet karmaisevan määrän seksuaalista ahdistelua

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000012032189.html

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, syyttävää sormea ei voida osoittaa miehiin, jotka ovat tulleet Suomeen, vaan meidän tyttäriämme törkeän seksuaalisesti häirinneiden aikuisten miesten joukko koostuu pääsääntöisesti kantasuomalaisista miehistä. Alaikäiseen tyttäreemme käytiin vastikään taas kiinni metrossa. Jälleen kerran suomalainen aikuinen mies on murtanut kehittyvän nuoren tytön luottamusta ja lisännyt pelkoa, jota hän tuntee miehiä kohtaan.

Vierailija
2/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kahden tytön vanhemmuus on avannut minulle hirveän ja ahdistavan maailman. Se määrä seksuaalista ahdistelua, jota tyttäremme ovat kohdanneet, on karmaiseva. Yksikin kerta on liikaa, mutta aikuisten miesten nuoriin tyttöihin kohdistama seksuaalinen ahdistelu ei ole satunnaista, vaan se on jatkuvaa."

Miten se maailma ei avautunut espoolaisäidille itselleen nuorempana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko ketju aiheesta?

Vierailija
4/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa: mielipidekirjoituksen mukaan törkeä ahdistelu vähenee ja loppuu kun tyttö kasvaa naiseksi. Mikä teitä miehiä vaivaa? Saako teidän tyttäriänne ahdistella? Ahdisteletteko te itse omia lapsianne?

Vierailija
5/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, huomaa, että ei persuja voi ottaa tosissaan, kun eivät ikinä suostu myöntämään vikaa omassa käytöksessään😁😁

Vierailija
6/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomatkaa: mielipidekirjoituksen mukaan törkeä ahdistelu vähenee ja loppuu kun tyttö kasvaa naiseksi. Mikä teitä miehiä vaivaa? Saako teidän tyttäriänne ahdistella? Ahdisteletteko te itse omia lapsianne?

Sehän tuossa kauhistuttaa. Eli pikkulapsia lähenneellään. Pedofiilien maa.

Vierailija
7/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se ahdistelun maailma avautui espooslaisäidille vasta tyttäriensä myötä eikä silloin kun itse oli nuori?

Vierailija
8/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosiskelu on nykyfemakkojen käsityksen mukaan ahdistelua.

Vierailija
9/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset valehtelevat seksuaalirikoksista jopa poliisille. Nimettömänä Hesariin valehtelun kynnys on tuohon verrattuna niin matalan kynnyksen teko, että en anna mitää painoarvoa moiselle Enkeli-Elisa-satuilulle.

Vierailija
10/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sydäntä särkevä tarina vain vuorokausi sen jälkeen kun HSkin sivuilla kuvat naisten perässä juoksennelleesta aavikonykästä jota poliisi tavoitteli.

Varmasti ihan sattumaa.

Vierailija
11/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo taas. En usko sanaakaan.

Vierailija
12/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisteltiin teinityttönä mutta omaa tytärtäni ei. Asuin Helsingissä silloin ja oma tytär pikkukaupungissa. Eli tästä voi päätellä pikkukaupunkien olevan turvallisempia. Minä itse kuitenkin pelkäsin asua pikkukaupungissa kun siellä oli niin hiljaista ja ihmisiä liikkui kaikkialla vain vähän.

Vierailija
13/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#enkelielisa#anteeksipekka

Vierailija
14/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm espoossa/hesassa kasvaneena niin kyllä. Eniten häirintää oli 12-17 vuotiaana. Sitten se pikkuhiljaa hiipui ja loppui. Häirintä tapahtui päiväsaikaan kun oli perus kouluvaatteet. Olin hyvin konservatiivinen pukeutuja.

Julkisilla paikoilla 50 miehet ahdisteli 13v tyttöjä, kuten junassa ja kukaan ei puuttunut. Sitten kun torjui sai huorittelua eikä edelleen kukaan puuttunut. Kukaan ei puolustanut täydessä junassa nuoria tyttöjä, ei kukaan. Siitä on jo reippaasti yli 20v.

Vierailija
15/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koko HS toimitus nousi taputtamaan

Vierailija
16/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstavassut ylpeitä kun saaneet oman trollauksen julkaistua Hesarissa.

Vierailija
17/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmm espoossa/hesassa kasvaneena niin kyllä. Eniten häirintää oli 12-17 vuotiaana. Sitten se pikkuhiljaa hiipui ja loppui. Häirintä tapahtui päiväsaikaan kun oli perus kouluvaatteet. Olin hyvin konservatiivinen pukeutuja.

Julkisilla paikoilla 50 miehet ahdisteli 13v tyttöjä, kuten junassa ja kukaan ei puuttunut. Sitten kun torjui sai huorittelua eikä edelleen kukaan puuttunut. Kukaan ei puolustanut täydessä junassa nuoria tyttöjä, ei kukaan. Siitä on jo reippaasti yli 20v.

Espoo on muuttunut aika vi tus ti reippaan 20v takaisesta.

Vierailija
18/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän vielä, että rikastetussa koulussa omppu ahdisteli jo ala-asteella kun olin kutosella eikä opettaja puuttunut, kaikki vaan nauroi, kun hädissäni yritin juosta karkuun.

Vierailija
19/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa itse: Mielipidekirjoitus.

Tarviiko tarkentaa?

Vierailija
20/21 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu käteen taaperolle ja yhteiskunta tehköön taikojaan. Olisiko syytä kiinnittää huomiota kasvatukseen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän