Mikä on kamalin kommentti, jonka vanhempasi on sinulle sanonut?
Olin varmaan 14v-15v ikäinen, kun isä huusi minulle riidan pääteeksi kurkku suorana: "Sinusta ei koskaan tule yhtään mitään, sinusta ei ole mihinkään! Muista tämä!" Ja kyllä muistan. Muistan liiankin hyvin vielä 42-vuotiaana.
Kommentit (29)
Jatkuvaa väheksymistä, haukkumista.
Ystäväni äidille haukkui ulkonäköäni. Ystävän perhe oli aivan järkyttynyt.
Teini-iässä sanoi "voisit alkaa tienaamaan ja myymään itseäsi, että saat rahaa, kun olet vielä nuorena suht nätti".
Ylioppilaaksi päästyäni (melko hyvin arvosanoin) sain kuulla, että "sinulla on vain hyvä muisti, mutta sisaresi on älykäs" kun saimme suunnilleen samanlaiset päättötodistukset. Ja minulla tosiasiassa on erittäin huono muisti, enkä opi mitään auditiivisesti tai pänttäämällä ulkoa.
Itsemurhayrityksen jälkeen soitti minulle sairaalan osastolle, että "hanki ase, ja ammu itsesi."
Tässä vain murto-osa.
Kaikki äidit eivät rakasta lapsiaan.
Hakkui huoraksi kun sai tietää että söin e-pillereitä 16-vuotiaana. Ehkä kuitenkin enemmän on jäänyt mieleen toistuvat kommentit siitä miten olen niin hankala ihminen, minua on mahdoton jaksaa enkä koskaan tule pärjäämään elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa väheksymistä, haukkumista.
Ystäväni äidille haukkui ulkonäköäni. Ystävän perhe oli aivan järkyttynyt.
Teini-iässä sanoi "voisit alkaa tienaamaan ja myymään itseäsi, että saat rahaa, kun olet vielä nuorena suht nätti".
Ylioppilaaksi päästyäni (melko hyvin arvosanoin) sain kuulla, että "sinulla on vain hyvä muisti, mutta sisaresi on älykäs" kun saimme suunnilleen samanlaiset päättötodistukset. Ja minulla tosiasiassa on erittäin huono muisti, enkä opi mitään auditiivisesti tai pänttäämällä ulkoa.
Itsemurhayrityksen jälkeen soitti minulle sairaalan osastolle, että "hanki ase, ja ammu itsesi."
Tässä vain murto-osa.
Kaikki äidit eivät rakasta lapsiaan.
Järkyttävää! Surullista.
Äitini kommentoi kehoani ja yritti väkisin väittää että olen pieni rintainen, hän myös tarjosi minulle b70 koon liivejä vaikka käytän e85 kokoa. eyeroll
Tämä on kyllä surullista luettavaa. 😢
No kerro nyt tarina loppuun AP. Tuliko sinusta koskaan mitään?
Äiti sanoi minua vajaaälyiseksi, kun en 12-vuotiaana uskaltanut raapaista tulitikkua. Olin luokkani paras oppilas silti.