Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exän vallankäyttö lasten tapaamisia manipuloimalla

Vierailija
24.02.2023 |

Mitä mieltä että exä ei saa tavata lapsiaan porukalla vaikkapa jouluna vaan tapaamiset järjestetään exälle yksin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko suomentaa, mitä tarkoitat. Exä ei saa tavata lapsiaan porukalla eli siis miten? Kaikkia lapsiaan samalla kertaa? Jokaisen lapsen pitää tavata exää yksin? Mutta silloinhan on kaksin.

Vierailija
2/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko suomentaa, mitä tarkoitat. Exä ei saa tavata lapsiaan porukalla eli siis miten? Kaikkia lapsiaan samalla kertaa? Jokaisen lapsen pitää tavata exää yksin? Mutta silloinhan on kaksin.

Aa, ehkä vähän epäselvä oli. Esim. jouluna exän pääsy anoppilaansa evättiin. Suljetaan siis ulkopuolelle.

Vierailija
4/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa, ehkä vähän epäselvä oli. Esim. jouluna exän pääsy anoppilaansa evättiin. Suljetaan siis ulkopuolelle.

Täh?

Miksei se eksä voi olla lastensa kanssa kun on tapaaminen? Kenen anoppi?

Vierailija
5/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exän pääsy anoppilaan evättiin, mutta kyseessä on kuitenkin exän vallankäyttö?

Teillä taitaa olla oikein poikkeuksellisen hankalat perhesuhteet.

Vierailija
6/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on kenenkin exä?

Vierailija
7/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olisiko ex-puoliso halunnut tunkea väkisin sukusi joulunviettoon?

Vierailija
8/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ex, mikä tarve sulla päästä edelleen anoppilaan? Ex-puolisollasi kenties jo uusi kumppani. Eikö teillä mene joulunvietot niin että joka toisen joulun vietät haluamallasi tavalla lasten kanssa ja joka toisen ex?

Vierailija
9/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ei päässyt jouluna anoppilaan, mutta lasten tapaaminen järjestettiin yksin exälle? Ei aukea minulle.

Vierailija
10/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joku eksä haluaa eksänsä äidin luo jouluksi?

Ja jos se ex-anoppi ei halua lapsensa eksää sinne, se on manipulointia?

Oletko sinä kännissä?

Vierailija
11/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi exän nyxän äiti ei halunnut vävypoikaa luokseen jouluna?

Vierailija
12/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tullut AP tänään otettua kun niin sekavaa tekstiä tulee ulos?

Jos mitään et ole ottant, niin varmaan olisi hyvä sun käydä päivystävällä lääkärillä.

Vierailija
13/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun omat vanhempani piristävät joulunviettoani ja muita sukujuhlia kutsumalla välillä yllättäen ex-mieheni mukaan, vaikka eksä joi ja petti, luisti kotitöistä ja lapsenhoidosta sekä loisi lompakollani liittomme aikana. Silti ex-mieheni on vanhemmistani mukava mies ja minä julma perheenrikkoja, kun lopulta eron opin. Epäilen, ettei asia liity ollenkaan eksään, vaan on omien vanhempieni sairasta vallankäyttöä minua kohtaan.

Vierailija
14/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylensä eroissa.Lapset on viiko sulla,viiko mulla. Joulut vuorotellen.Eli joka toinen joulu mulla ja joka toinen joulu sulla.Sinä ei perän kysellä keitä pöydässä Jouluna istuu? Mutta sata varma EI EX:SÄ

Vierailija
15/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään mitään exiä anoppilaan. Exä on hyvä ja järjestää ihan itse lapsille joulun, joka toinen vuosi.

Vierailija
16/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku narsisti uhriutuu kun elämä ei palvele häntä haluamallaan tavalla vaan jotain tarvis itsekin tehdä.

Kyse oli kuitenkin lasten tapaamisista. Eikö valvotut ja tuetut tapaamiset käy jos on noin vaikeaa lapsistaan itse huolehtia?

Vierailija
17/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tullut AP tänään otettua kun niin sekavaa tekstiä tulee ulos?

Jos mitään et ole ottant, niin varmaan olisi hyvä sun käydä päivystävällä lääkärillä.

Ottant itse jotain vahvempaa. Häpeäisitte.

Vierailija
18/18 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikolla lähtenyt taas mopo käsistä..