Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kokemuksia kasvojen aknearpien hoidosta?
14.05.2007 |
Mulla lukio- ja opiskeluiässä aika paha poskien akne, josta jäi aika syviä arpikoloja. Nyt aikuisiällä iho muuten rauhoittunut mutta arvet vaivaavat, mm. hiusmallia haluan pitää niin, että hiukset tulee poskille, ei koskaan esim. takana kiinni tms. Meikata täytyy joka päivä, myös kotona sunnuntaisin, en voi kasvojani ilman meikkiä katsella.
Luulen, että jollain pienellä ihohionnalla ei näihin arpiin ihmeitä tehdä mutta onko jotain muita konsteja? Onko kellään kokemuksia? Hinnat?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa