Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kokemuksia kasvojen aknearpien hoidosta?

Vierailija
14.05.2007 |

Mulla lukio- ja opiskeluiässä aika paha poskien akne, josta jäi aika syviä arpikoloja. Nyt aikuisiällä iho muuten rauhoittunut mutta arvet vaivaavat, mm. hiusmallia haluan pitää niin, että hiukset tulee poskille, ei koskaan esim. takana kiinni tms. Meikata täytyy joka päivä, myös kotona sunnuntaisin, en voi kasvojani ilman meikkiä katsella.



Luulen, että jollain pienellä ihohionnalla ei näihin arpiin ihmeitä tehdä mutta onko jotain muita konsteja? Onko kellään kokemuksia? Hinnat?



Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla