Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ulko-ovi josta näkee lasin läpi eteiseen hyvä käytössä?

Vierailija
14.05.2007 |

Minä ajattelin valita ulko-oven jossa lasia on vain yläosassa, miksi muuttaisin mieleni?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei haittaa niin go for it... minä laitoin kodinhoitohuoneen oveen heti verhon vaikka ovi on pihalle päin. Ulko-oven lasista ei onneksi näy läpi.

Vierailija
2/7 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peililasi vois olla hauska, näkis ulospäin, muttei ulkoolta sisälle :)! Sellaisia vaan ei taideta valmistaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mukavampi jos oven läpi ei näe eteiseen.

Vierailija
4/7 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin halusin kyllä nähdä ovikellon soittajan ilman että hän näkee minut, eli ei ikkunaa vaan ovisilmä.

Vierailija
5/7 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ikinä uskonut kuinka paljon mua alkaa ärsyttää, kun lasten kaverit kuikuilee siitä aina sisälle ollaanko kotona ja mitä tehdään ja vieläkö nukutaan päiväunia. Lasi on aina ihan klähmäinen ja koko kulmakunnan ipanalauma raportoi meidän kodin tapahtumia tosi " rehellisesti" ja kovaan ääneen.

Vierailija
6/7 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläosassa tai sellainen pitkä ja kapea, mutta SARANA puolella. SE on tyylikäs. Tuo valoa, mutta kukaan ei näkisi kovin pitkälle, sillä meillä eteisen väliovena taiteovi ja taiteosuus jäisi juuri sen lasikaistaleen eteen. Eli tuulikaappiin näkisi, ei muualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikellon soittajanakin tulee ihan tirkistelijän olo jos ei kyse ole vaikka siskon kodista ja mä kattelenkin yleensä vaivaantuneena johonkin muualle.