Onko ulko-ovi josta näkee lasin läpi eteiseen hyvä käytössä?
Minä ajattelin valita ulko-oven jossa lasia on vain yläosassa, miksi muuttaisin mieleni?
Kommentit (7)
Peililasi vois olla hauska, näkis ulospäin, muttei ulkoolta sisälle :)! Sellaisia vaan ei taideta valmistaa..
niin halusin kyllä nähdä ovikellon soittajan ilman että hän näkee minut, eli ei ikkunaa vaan ovisilmä.
En olisi ikinä uskonut kuinka paljon mua alkaa ärsyttää, kun lasten kaverit kuikuilee siitä aina sisälle ollaanko kotona ja mitä tehdään ja vieläkö nukutaan päiväunia. Lasi on aina ihan klähmäinen ja koko kulmakunnan ipanalauma raportoi meidän kodin tapahtumia tosi " rehellisesti" ja kovaan ääneen.
yläosassa tai sellainen pitkä ja kapea, mutta SARANA puolella. SE on tyylikäs. Tuo valoa, mutta kukaan ei näkisi kovin pitkälle, sillä meillä eteisen väliovena taiteovi ja taiteosuus jäisi juuri sen lasikaistaleen eteen. Eli tuulikaappiin näkisi, ei muualle.
Ovikellon soittajanakin tulee ihan tirkistelijän olo jos ei kyse ole vaikka siskon kodista ja mä kattelenkin yleensä vaivaantuneena johonkin muualle.
jos ei haittaa niin go for it... minä laitoin kodinhoitohuoneen oveen heti verhon vaikka ovi on pihalle päin. Ulko-oven lasista ei onneksi näy läpi.