Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paula Lehtomäki pistää uran lasten edelle, eikä ole asiasta moksiskaan.

Vierailija
13.05.2007 |

Tämän päivän Hesarissa sanoi luoneensa yhteyden lapseen (nyt 1,5v) ollessaan hänen kanssaan puoli vuotta kotona. Viime vuonna hänelle kertyi matkapäiviä ministerinä yli sata - pitkiä reissuja hän toteaa. Kun tuli ikävä lasta, niin katseli tämän valokuvaa. Jätti kuitenkin luottavaisena lapsen muiden hoitoon. Kotiin siis palkattu lastenhoitaja ja varahoitaja. Nyt sitten toinen vauva tulossa...

Erittäin pätevä ministerinä, mutta äitinä kylmän oloinen.

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkäö tarpeeksi selvästi tuonut ilmi syitä, miksi " ihmettelen" Lehtomäen valintoja?

Vertauksesi ovat ontuvia: en yleensä " ihmettele" ihmisiä, jotka harrastavat eri asioita kuin minä tai asuvat eri paikassa. Sen sijaan voin ihmetellä, jos joku vanhempi harrastaa vaikkapa lajia, jossa on hyvin suuri vaara kuolla/loukkaantua. En sitä, jos joku harrastaa lukemista tai toinen sauvakävelyä. Ymmärtänet eron?

Ymmärtänet, että tämä keskustelupalsta, jossa on tarkoituskin " ihmetellä" ja kertoa mielipiteitä asioista. Minun mielipiteeni ja " ihmettelyni" aihe tässä tapauksessa on se, että mainitsemasi " aikuinen, fiksu nainen" on " itse tehnyt valinnan" niin totaalisesti työn hyväksi. Ymmärtänet, että tämä on hyvin poikkeuksellista? " Normaalista" uraäidistä ei voi puhua samassa lauseessakaan vs. henkilö joka uhraa " 6-7 päivää" viikossa työlleen ja matkustaa 100 päivää. Lehtomäki on hyvin ääritapaus, ja ihmettelen sitä, että joku tosiaan vapaaehtoisesti tekee moisen valinnan. Mikä on vaikea ymmärtää?

Toivottavasti myös ymmärrät, ettei vaativan työn tekeminen tarkoita lainkaan välttämättä edes lähelle vastaavaa omistautumista ajallisesti kuin Lehtomäen tapauksessa. Hyvin usein vaativan työn voi yhdistää perhe-elämän kanssa, mikäli halua on. Lehtomäen tapauksessa kirjoituksen perusteella vaikuttaa, ettei halua ole. Tätä siis " ihmettelen" , vaikken kenenkään ratkaisua tuomitse.

Vierailija:

niin miksi ihmeessa Lehtomaen, aikuisen ja fiksun naisen itse vapaaehtoisesti tekemaa valintaa sitten pitaa niin kovasti " ihmetella" ? " Ihmetteletko" sina kaikkia niita valintoja, joita ihmiset tekevat ja jotka poikkeavat omista valinnoistasi? Jos itse asut maalla, " ihmetteletko" kaikkia niita jotka suostuvat asumaan Helsingissa - tai toisin pain? Jos itse harrastat lukemista ja kasitoita, " ihmetteltko" kaikkia niita jotka harrastavat vaikka laskuvarjohyppya tai syvamerensukellusta?

Eiko asia voi vain yksinkertaisesti olla niin etta ihmiset ovat erilaisia. Yksi tykkaa yhdenlaisesta harrastuksesta ja toinen toisenlaisesta. Yksi tykkaa tehda paljon haastavaa tyota ja toinen vahemman haastavaa ja vahan.

Vierailija
122/127 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähitet kiinnostavalta henkilöltä, mut ei se ihan nolla voi olla, jos sillä on noin tervejärkinen, särmä ja hyvä tyyppi vaimona. " Henkilökohtaisessa helvetissäni askarrellaan." Hih.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Wallinin vaimon haastattelu oli kiva ja varsinkin tuo edellä jo mainittu lause askartelusta :). Pätee myös melko hyvin itseeni... ;)

Vierailija
124/127 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Lehtomäki! Panostaa lapsiin ja ura (epärehellisyydet) jää taka-alalle.

Vierailija
125/127 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku nostaa 7 vuotta vanhaa ketjua??????

Vierailija
126/127 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Miten ura voi olla tärkeämpää kuin oma pienokainen?

127/127 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula oli vähän aikaa sitten huomenta Suomessa puhumassa on poliittisen uran jälkeen edennyt metsäyhtiöön pomoksi.

Lapset ovat nyt isompia.

hienoa Paula että olet panostanut uraasi vaikka onkin lapsia.

Nais pomoja tarvitaan aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi