Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään

Vierailija
18.05.2026 |

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html

Joko tämä on käsitelty täällä?

Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.

Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.

Kommentit (902)

Vierailija
781/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Millon tulee juttua siitä, kun joku on niin ruma, että ei kehtaa kulkea ulkona, kun tulee ilkeitä kommentteja tuntemattomilta. 

Vierailija
782/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja taitaa olla peukunkäyttäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä haastateltu kaunotar löytyy kyllä instasta ja FB, julkinen tili ja tuo kuvaajakin on ainakin paikallistasolla tunnettu. Sen sijaan jutun tehneen toimittajan lähdekriitikittömyys on mykistävää. Luulin ettei nykymedia pääse enää yllättämään, vaan pääsipäs vielä.

Mitä tarkoitat lähdekritiikittömyydellä?

Sitä että tämän ihmisen (tai haastatellun)  jutut otetaan annettuina, eli sama asia kun minä soittasin toimitukseen että nukun öisin possuni karsinassa ja syömme samoja ruokia. 
Kertoilisin miten sian kanssa eläminen on kivempaa kuin miehen jne.

Ja toimittaja tekisi jutun selvittämättä asunko todella sian kanssa ja haastattelisi näennäistieteellisesti jotain possutohtoria, joka kertoisi että kyllä siankin kanssa voi elää, vaikka se voi olla aika ajoin raskasta. Pahin tuossa jutussa on se kun haastateltu ilmaisee yliopistoonkin päässeen pärstäkertoimella.
Miteenkään ei voi todistaa että hänen juttunsa ovat totta, joten tällaista juttua ei voi tehdä. Ehkä jos hän olisi missi tai malli, olisi jotain mustaa valkoisella että ihminen on puolueettomasti kauniiksi todistettu. Nyt on vain tavallinen ihminen puhumassa mitä sattuu.

Et nyt taida tajuta. JOS tämä on ylipäätään oikea ihminen, toimittaja on tietysti tehnyt jutun juuri siksi, että naisen väitteet omasta ylivertaisesta kauneudestaan eivät vastaa todellisuutta. => klikkejä, väittelyä, "ragebaittia"

Eettistä se ei toki ole missään tapauksessa. Jos naista ei ole olemassa, juttu on tietysti silkkaa valehtelua. Jos nainen on olemassa, ei ole oikein, että jonkin yksityishenkilön harhakuvitelmia levitellään kaiken kansan ruodittaviksi ja pilkattaviksi.

Kyse on journalistisesta periaatteesta, lopeta tuo tekoälystä jauhaminen, kannattaa varmaan lopettaa tekoälyn käyttö jos se tekee susta noin harhaisen.

Vierailija
784/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis😂 Forresterleuka, pienet silmät, iso nenä jossa eripari sieraimet.

😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻

Vierailija
785/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitenkään erikoisen näköinen ole.

Vierailija
786/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2-/10, ihan ihme peikko tai maahinen. Onkohan itse tyrkyttänyt itsensä lehteen? Nolointa tuo, että haluaa lisää huomiota ja kehuja, koska sitä saanut? Taitaa olla itse sokea sille mitä peilissä näkyy tai ihmisillä jotka hänen mukaansa kehuu on vikaa näössä tai standardeissa. Klassista kauneusihannetta edustaa Nefertitis bust. Tämä peikko on kaukana siitä.

Luin saman, että kun saa huomiota niin sitä vaan janoaa lisää. Huomiota ilman mitään meriittejä.

Ulkonäön ihannoinnilla maailma pyörii.

Vierailija
787/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jäänyt täällä palstalla 

monen käyttäjän 

mieleen nimenomaan sen tosiasian 

takia, että en julkaise kuviani missään.

Koska > spirituaalinen kauneuteni

ja tapani kirjoittaa ovat se juttu,

mikä heihin on vaikutuksen tehnyt.

Ei nuoruuteni, ei Instassa esitellyt

ökylomani, tai rintojeni kuppikoko.

Ei mitään sellaista.

Myös se, että olen avautunut tähteläisyydestäni, on tehnyt minusta 

poikkeavalla tavalla kiehtovan,

inspiroivan henkilön. Näin minä sen

näen. My two cents.

E

Vierailija
788/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös todella kaunis nainen ja tiedän mistä Emilia puhuu.

Vierailija
789/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirous se on ollut. "Luuletko olevasi jotain?", oli hyvin yleinen lausahdus ventovieraiden  naisten suusta. Pahimmat tulivat repimään tukasta ivaillen, että satojen metrien päähän näkee  että tukkaa on ylikäsitelty. Juu, pesin kerran viikossa ja joka päivä harjasin. Sain niin paljon epätoivottua huomiota, että aloin pitää hiukset aina ponnarilla, lopulta ihan lyhyinä. Ei tuijota eikä supise kukaan enää. Ei päät käänny, eikä kukaan juorua, se on vapauttavaa. Toivoin aina, että joku näkisi hyvänä ihmisenä, eikä pelkkänä ulkokuorena.

Hyvä kuvaus. Harmi ettet ole saanut nauttia kauneudestaan ja ota siitä kaikkea iloa irti huolimatta kateellisista. Se on paras kosto. Kauneudesta kun voi myös olla aidosti elämässä hyötyä. Sisäinen kauneus tärkeintä, mutta mikset nauttisi että sait molemmat. 

Kiitos. Onhan siitä iloa ja hyötyäkin ollut, mutta aina olisi mukavampi jos nähtäisiin kokonaisuutena. En pidä myöskään siitä, että naiset pitävät toisen naisen ulkonäköä itselleen uhkana. Tämä näkyy tässäkin keskustelussa vähättelynä ja arvosteluna. Yleensä ottaen se näkyy siinä, että naiset ovat lähteneet kilpavarusteluun ulkonäön saralla, ja vaikka olisi alun perin kauniskin, haluaa olla vielä kauniimpi. Tämä taas johtaa siihen, että keinotekoinen on aina keinotekoinen, ja liian pitkälle menneillä keinoilla pilataan se alkuperäinen ja mikä huomionarvoisinta, näytetään toinen toisensa klooneilta. Kaikilla on samat piirteet, samat muokkaukset, paksunnokset ja pidennykset. Persoonallinen kauneus ja ulkonäkö on harvinaistuva luonnonvara.

Minusta tässä jutussa esiintyvä nainen on kaunis, ja jos hän on todellinen, eikä monen arvelema tekoälyn tuotos, olen pahoillani, kuinka paljon hän saa nyt lokaa niskaansa. Eipä häntä voi ymmärtääkään kukaan, joka ei ole samoja asioita kokenut.

Vierailija
790/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi facepalm en itse kehtaisi moista juttua tehdä itsestäni, tulee sellainen tietynlainen hieman negatiivinen kuva moisesta. Itserakas harhainen narsisti nyt ainakin alkuun.

Vierailija
791/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti! Astukaapa kadun reunaan, ja lopettakaa se käveleminen siinä välittömästi. Olette liian kuumis julkisille paikoille.

- Siveyspoliisi -

Vierailija
792/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ainakin on n. 2002-2004

Vierailija
793/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolettoman näköinen, mitä nykyään woke-aikana pidetään kauneusihanteena. Esim. kuulemma monet muotihuoneet etsivät androgyynisiä malleja. Vahva leuka ja leukaperät (tahtonainen, korkeat testot) 

Voimakkaat kasvonpiirteet, "kirveelläveistetyt" Ei perinteinen naisellinen missityyppi tai "marilynmonroe" vaan "soturinainen". 

Mielestäni erittäin persoonalliset ja viehättävät kasvot, ei ehkä perinteisellä tavalla "kauniit". Tuon naisen ei tarvitse murehtia vanhenemisesta koska noin voimakkaat kasvonpiirteet säilyttävät volyyminsa pitkälle. Hänellä on vankka kasvojen luustonrakenne mikä kannattelee näitä kasvoja mummoikään asti. Hän näyttää jo nyt "iättömältä". Hän voisi olla mitä tahansa 25-45 väliltä. 

Naiset yleensä täälläkin ottavat pulttia liian "voimakkaista" kasvonpiirteistä ja vahvasta leuasta mutta kun on itseluottamusta niin katsokaa miten kauniilta ja persoonallisilta ne näyttävät!

Vierailija
794/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla näkee paljon kauniimpia ihmisiä. 

Vierailija
795/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia tarvitsee graduunsa mielipiteitä, joita käyttää hyväkseen. Toivottavasti näin..

Vierailija
796/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolettoman näköinen, mitä nykyään woke-aikana pidetään kauneusihanteena. Esim. kuulemma monet muotihuoneet etsivät androgyynisiä malleja. Vahva leuka ja leukaperät (tahtonainen, korkeat testot) 

Voimakkaat kasvonpiirteet, "kirveelläveistetyt" Ei perinteinen naisellinen missityyppi tai "marilynmonroe" vaan "soturinainen". 

Mielestäni erittäin persoonalliset ja viehättävät kasvot, ei ehkä perinteisellä tavalla "kauniit". Tuon naisen ei tarvitse murehtia vanhenemisesta koska noin voimakkaat kasvonpiirteet säilyttävät volyyminsa pitkälle. Hänellä on vankka kasvojen luustonrakenne mikä kannattelee näitä kasvoja mummoikään asti. Hän näyttää jo nyt "iättömältä". Hän voisi olla mitä tahansa 25-45 väliltä. 

Naiset yleensä täälläkin ottavat pulttia liian "voimakkaista" kasvonpiirteistä ja vahvasta leuasta mutta kun on itseluottamusta niin katsokaa miten kauniilta ja persoonallisilta ne näyttävät!

Siis missä muka naiset ottaa pulttia noista? 

Emilia on tavis, ei mitään muuta.

Vierailija
797/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia: vanhenet varmasti ja pian on jokainen nuori nainen sinua kauniimpi. Tajuatko, kuinka mitättömästä asiasta huolestut. Odota, kun saat kolotuksia ja kipuja kroppaasi - niitä tulee ikääntyessä, teitpä mitä tahansa. Entä, jos sairastut vakavasti? Antaisit silloin mitä vain, jos olisit terve.

Sulla on hieman vääristynyt ajatusmaailma, jos susta nuoruus = kauneus.

Vierailija
798/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kauneuden takia pysäytetellään. On ehkä helposti lähestyttävän oloinen. Poikkeuksellisen kauniita ihmisiä enemmänkin aristellaan. 

Vierailija
799/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikset kun laittais niin sehän näyttää ihan siltä yhdeltä miespoliitikolta kuka olikaan.

Vierailija
800/902 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös todella kaunis nainen ja tiedän mistä Emilia puhuu.

Ylä- vai alapäästä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan