Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (894)
Alapurenta, aika jymäkkä leuka. Pienet viirusilmät. Vaikea hahmottaa, miten hän on poikkeuksellisen kaunis. Tänään näin töissä todella sievän nuoren naisen, joka vaikutti mukavalta. Kaupan työntekijäkin oli nätti ja iloisen oloinen, nuori mies.
Itse olen leppoisa kuin persiiseen ammuttu karhu ja yhtä nättikin. Olen silti pärjännyt hyvin elämässä, en halua, että minulle auotaan kohteliaasti ovia, vaan haluan, että saan reilun palkan tekemästäni työstä (ja saankin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä jutussa on jotain outoa. Tähän on luultavasti koira haudattuna.
Melkein jopa veikkaan että Emilian on ollut tarkoitus nimenomaan provosoida ja käyttää kommentteja kulttuuriantropologisen pro gradun aineistona.
T. Sosiologi
Tämähän on nimittäin jopa nerokas keino saada aikaan herkullisia mielipiteitä. Saa nähdä osuinko oikeaan.
T. Edellinen
Tämähän pätee koko palstaan.
Kiintoisaa seurata erilaisia ilmiöitä ja ihmisyyden tasoja, mitä täällä näkee. Paljon sellaista, mitä ei perus fiksujen ja sivistyneiden piireissä näe eikä kuule koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista, että juttu menee 6-0 läpi. Opetelkaa nyt käyttämään tekoälyä, niin teille selviää, ettei jutun henkilö ole sitä mitä jutussa väitetään kuvista lähtien.
Mutta sitä yritetään myydä juuri sillä
Ei JSN media saa tehdä tekoäly feikkiuutisia
Kyllä sitä Emiliaa panisi. AInakin, jos saisi tarpeeksi rahaa.
kuin luin jutun, niin arvasin, että päätyy av:lle. Jos tavoitteli julkisuutta, onnistui siinä. Jos ei tavoitellut - niin ei olisi haastattelua antanut.
Kyllähän sitä voi luulla olevansa kaunis. Minullekin jäi tutut juttelemaan kadulla, joskus vieraatkin. Minä heti ajattelin, että kyllä minä olen kaunis. Eihän minulle muuten juteltais.
Vierailija kirjoitti:
Tässä jutussa on jotain outoa. Tähän on luultavasti koira haudattuna.
Melkein jopa veikkaan että Emilian on ollut tarkoitus nimenomaan provosoida ja käyttää kommentteja kulttuuriantropologisen pro gradun aineistona.
T. Sosiologi
Lisään vielä tähän sen seikan että kulttuuriantropologiassa on tehty graduja mm ihmisten suhtautumisesta kauneusleikkauksiin. Tämä tutkimusasetelma olisi kyllä aika uudenlainen jos käy ilmi että Emilia käyttää mielikuvia itsestään tässä tutkimuskohteena.
Kaunis? Komeahan tuo jo alkaa olemaan.
Kyllä kauneus on tosiaan katsojan silmässä. Minusta tuo nainen ei ole mitenkään erikoisen kaunis, ehkä pikkunätti. Noita menee kolmetoista tusinaan.
Armi Aavikko oli missiksi tullessaan kaunis. Siitä vähän vertausta tuohon Emiliaan, olkaa hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kauneus on tosiaan katsojan silmässä. Minusta tuo nainen ei ole mitenkään erikoisen kaunis, ehkä pikkunätti. Noita menee kolmetoista tusinaan.
Armi Aavikko oli missiksi tullessaan kaunis. Siitä vähän vertausta tuohon Emiliaan, olkaa hyvä.
musta se ei taas oo kaunis. Totta että on katsojan silmässä. Joten en ymmärrä miksi aloituksesta suututaan. Varmasti on moni voinut pysäyttää tuon ja sanonut että on kaunis. koska on ollut heidän silmiinsä kaunis
Jos tuolla on pillu (näyttää Ridge Forrester II), NIIN kyllä +50% miehistä siitä tykkäisi, vaikka ulkonäkö onkin aika keskiverto
Vierailija kirjoitti:
Mä olen jäänyt täällä palstalla
monen käyttäjän
mieleen nimenomaan sen tosiasian
takia, että en julkaise kuviani missään.
Koska > spirituaalinen kauneuteni
ja tapani kirjoittaa ovat se juttu,
mikä heihin on vaikutuksen tehnyt.
Ei nuoruuteni, ei Instassa esitellyt
ökylomani, tai rintojeni kuppikoko.
Ei mitään sellaista.
Myös se, että olen avautunut tähteläisyydestäni, on tehnyt minusta
poikkeavalla tavalla kiehtovan,
inspiroivan henkilön. Näin minä sen
näen. My two cents.
E
Tämä on syy miksi julkkisnaisetkin sinua kovasti kadehtivat
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Millon tulee juttua siitä, kun joku on niin ruma, että ei kehtaa kulkea ulkona, kun tulee ilkeitä kommentteja tuntemattomilta.
Ei ikinä. Se ei myy.
Vierailija kirjoitti:
Monia on makuja.
Itse en koskaan ole ymmärtänyt Armin suitsutusta, niin perus Pirkko omaan makuun. Kuten on artikkelin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän Emilia tuumaa tämän artikkelin jälkeen? Kaduttaakohan?
Ei narsisti kykene katumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista, että juttu menee 6-0 läpi. Opetelkaa nyt käyttämään tekoälyä, niin teille selviää, ettei jutun henkilö ole sitä mitä jutussa väitetään kuvista lähtien.
Mutta sitä yritetään myydä juuri sillä
Ei JSN media saa tehdä tekoäly feikkiuutisia
Ja kaikki ihmiset noudattavat kaikkia sääntöjä...
Kun luin lehtijutun, arvasin, että tämä vielä löytää vauva-palstalle ja kommentit on juuri tuota alaspainamista. Mikään ei siis yllättänyt.
Olen M50 ja olihan haastateltu nimenomaan luonnonkaunis, tai nätti. Kuvista mahdoton sanoa, kuinka kaunis oikeasti on, mutta varmasti ihan kaunis kuitenkin. Ja ei ihme, jos herättää kateutta joissakin. Eihän hän itse missään väittänytkään olevansa kaikkein kaunein, eikä edes poikkeuksellisen kaunis. Toimittaja vaan värittää juttua ja otsikoita, että kaikki haukat tarttuisi täkyyn. Lisäksi jutun tarkoitus oli selvästi ainakin rivien välistä tuoda esiin tuota puolta, että kaunista kohdellaan paremmin, mikä väistämättä myös vaikuttaa persoonaan. Vähän turhaan tuntui analysoivan, johtuiko joku positiivinen erityiskohtelu kauneudesta vai jostain muusta. Ja päätyi usein kauneuden piikkiin.
Tiedän itse tästä jotain, koska olen aina ollut ikäisekseni suht komea. Kyllä se vaan näkyy tietynlaisissa tilanteissa erityiskohteluna ainakin aluksi. Jopa miehiäkin saatetaan tosiaan pysäytellä tai vähintään kommentoida tuon vuoksi, useimmiten vähän kypsemmät naiset. Ei siinä ole mitään erityistä. En ehkä ole suhteessa ihan yhtä komea kuin Emilia on kaunis, mutta ei tuo itselleni ole mikään ongelma ollut, eikä mielestäni sekoittanut päätä yhtä paljon. Enkä ainakaan oleta sen vuoksi positiivista kohtelua, tai analysoi koko asiaa yhtä paljon. Mitä nyt väkisin vuosien mittaan vaan huomioinut.
Ihan hyvä juttu tuo IS:n artikkeli oli ja realistinen. Paljon huonompia mahtuu 13 tusinaan.
He kaikki näkevät sinun poikkeuksellisen ennennäkemättömän valosi
Jelena kipper koivu? Pystyy varmasti parempaankin vielä 😎🤣🤣