Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (961)
hänellä on luomut kauniit huulet.
Nythän instatyrkyillä
on feikkihuulet. Ja kun saavat lapsia, heillä viivaohuet suut, kuten vanhemmillaan oikeast.
Hassua myös kun lapsuuskuvista edes tunnista.. leikkaukset ja täytteet on turhia. Aivan turhia ja Tekevät malttamattoman näköiseksi.
Minä olen 49. Mutta en näytä mistään kulmasta keski-ikäiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö. 33-vuotias antropologian opiskelija. Joo, kauniit kasvonpiirteet ja jutun sisällön perusteella sanomisissaan vaikuttaa parikymppiseltä, eikä yli kolmekymppiseltä, keski-ikää lähestyvältä. No, lohdukkeeksi voi sanoa, että monella hyvät geenit omaavalla korkeaposkipäisellä suomalaisnaisella, vanheneminen kyllä tekee tehtävänsä. Kun tällä jutun naisella menee 10 vuotta eteenpäin, niin hän alkaa huomata olevansa näkymätön miesten silmissä, enää valo urosten silmissä.
Terveisin, entinen kaunis tyttö, nykyään näkymätön nainen.3-kymppisiä keski-ikää lähestyviä? HAHA! Keksimääräinen keski-ikäinen on noin 54-vuotias.
Aina jos media kertoo jonkun esim. rikoksen uhrin olleen keski-ikäinen, niin kyllä sen ikä 5-numerolla alkaa, eikä jollain nelosella saati keltanokkien kolmosella. Hahhahhaaa nyt!
40 - 60 on keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jutun pointin. Itsekin omaan aika samanlaiset voimakkaat ja erikoiset kasvonpiirteet, ja olen saanut kuulla olevani kaunis useammankin kerran elämäni aikana. Koen, että se on vaikuttanut positiivisesti esimerkiksi töitä hakiessa tai muuten vain verkostoituessa. Ihmiset pitävät kauniista ihmisistä enemmän. Toisaalta se on herättänyt muissa naisissa kateutta, ja esimerkiksi baareissa nuorempana monet naiset tulivat haastamaan riitaa, kun olin muka katsellut heidän ukkoaan, vaikka en todellakaan ollut 🤣 Lisäksi tunnistan tuon kauneus on katoavaista. Olen nyt yli 40 ja loisto on hiipumassa. Kauneus ei enää avaa ovia, vaan pitää käyttää muita keinoja, niitä joita ei silmällä näe, omaa osaamistaan, luonteenpiirteitään ja vahvuuksiaan. Siinä on opettelemista kun on tiedostamattaankin hyödyntänyt ulkonäköään.
Paljonko yli 40? Muistakaa ettå 41 on pieni rupsahdus, 45 alkaa rytistä ja 49 on ulkonäköpelit pelattu.
Joo, jos siellä joku kinttujaan vielä 5-kymppisenä esittelee verkkosukkiksissa, niin naamaa ei näy ja lähikuvia ei näytä enää tulevan…miksi?
Kerrankin positiivinen juttu!
Ja heti joku että mikä se luulee olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö. 33-vuotias antropologian opiskelija. Joo, kauniit kasvonpiirteet ja jutun sisällön perusteella sanomisissaan vaikuttaa parikymppiseltä, eikä yli kolmekymppiseltä, keski-ikää lähestyvältä. No, lohdukkeeksi voi sanoa, että monella hyvät geenit omaavalla korkeaposkipäisellä suomalaisnaisella, vanheneminen kyllä tekee tehtävänsä. Kun tällä jutun naisella menee 10 vuotta eteenpäin, niin hän alkaa huomata olevansa näkymätön miesten silmissä, enää valo urosten silmissä.
Terveisin, entinen kaunis tyttö, nykyään näkymätön nainen.3-kymppisiä keski-ikää lähestyviä? HAHA! Keksimääräinen keski-ikäinen on noin 54-vuotias.
Aina jos media kertoo jonkun esim. rikoksen uhrin olleen keski-ikäinen, niin kyllä sen ikä 5-numerolla alkaa, eikä jollain nelosella saati keltanokkien kolmosella. Hahhahhaaa nyt!
Lapsuus, nuoruus, nuori aikuisuus, keski-ikä, varttuneempi aikuisuus, vanhuus. Ei keski-ikä ole vain joku tietty vuosi vaan se voi olla parikymmentäkin vuotta kestänyt aika laskentatavasta riippuen (35-55, 40-60 tsi jopa 35-65). 54-vuotta yhtenä vuotena on melko korkea keski-iäksi. En itse ainakaan haluaisi elää 108- vuotiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 49. Mutta en näytä mistään kulmasta keski-ikäiseltä.
Älä välitä, niin sitä monet muutkin näyttää ikäistään vanhemmilta.
Oikein oivallinen esimerkki miten jotkut pysyy lapsina vielä nelikymppisinäkin.
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja he tekevät sen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
33 on nelikymppinen ? Onko 13 myös kaksikymppinen?
Alan luopumaan jo toivosta. Ajattelin tämän uhripuheen olevan ohi menevä ilmiö, mutta taisin olla väärässä?
Naiset jauhavat lehdissa meikkimainosten keskellä ulkonäköpaineistaan. Kukas niitä ulkonäköpaineita aiheuttaa? Yhteiskunta. Ja mistäs koostuu yhteiskunta? Ihmisistä, joista Suomessakin yli puolet on naisia. Naiset nyt vain tutkitusti vatvovat paljon enemmän kuin miehet, mitä muut heistä ajattelevat. Alas sieltä ristiltä ulisemasta. Olette itse sinne kiivenneet ja lyöneet naulat ranteisiin. Alas ristiltä ja itsestä puhumisen sijaan niitä rakenteita muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
33 on nelikymppinen ? Onko 13 myös kaksikymppinen?
Sori, katsoin kuvaa...
Onko tällä neidolla kokemuksellista vertailupohjaa miten häntä kohdeltaisiin jos hänen äitinsä ei olisi sanonut kauneuden olevan katoavaista? Minusta ihmiset on ihan yes ja he osaavat käyttäytyä vaikka et olisikaan kateuden uhri.
Ei mikään kovin erikoisen näkönen. Olen työpaikan kahvihuoneessa ja tässä on ympärillä ainakin neljä kauniimpaa naista.
Tiesin että kun luin tuon jutun että se päätyy tänne vauvalle juuri tämäntyypppisten kommenttien kanssa joita nyt luen..
"Ehkä siitä tulee jonkinlainen kilpailuasetelma tai pelko, että heidän omat mahdollisuutensa miesten suhteen tai jopa oman kumppanin suhteen olisivat uhattuna."
Voiko enää homeisempaa ja menneen jämähtänyttä mielipidettä olla. Nykynainen ei tarvitse prinssiä pelastamaan itseään, mutta hän tappelee verisesti paikastaan miesten suosiosta?
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä, mutta minusta jutussa oli lopussa hyvin tärkeä ja nyky-yhteiskuntaa vaivaava asia. Nimittäin se, että hän pohti mitä kirurgisia toimenpiteitä aikoo tehdä itselleen (vanhetessaan). Ja se on minusta surullista.
Kertoo myös aina pelänneensä vanhenemista ulkonäön takia. En tiedä, vanhempana häpeäisin jos lapsellani olisi aikuisena tarve mennä tuollaisen jutun aiheeksi iltapaskaan. Miten tuollaiseen edes ihminen päätyy? Ottaa sinne itse yhteyttä, on roskalehden toimittelijan sukulainen tai kaveri?
3-kymppisiä keski-ikää lähestyviä? HAHA! Keksimääräinen keski-ikäinen on noin 54-vuotias.