Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä esti kaikissa muissa viestikanavissa, otin LinkedInissä yhteyttä.

Vierailija
21.10.2023 |

Olen edelleen selityksen velkaa miksi suhteemme päättyi. Ei ole vielä vastannut tuolla Linkkarissa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tervehenkistä

Vierailija
2/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella se eksä vastaisi sen todennäköisemmin tuolla kuin missään muussa kanavassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estäminen tarkoittaa sitä, ettei henkilö halua olla missään tekemisessä kanssasi.

Kun eksä estää sinut, niin silloin sinun pitää lopettaa kaikki yhteydenpito tuohon henkilöön.

Ei hän ole sinulle mitään velkaa. Sen pitäisi riittää, ettei hän enää kanssasi halua olla.

Vierailija
4/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eksäsi pitäisi vasta sinulle somessa? Kaikki eivät halua ruotia asioitaan somessa.

Vierailija
5/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole vielä mitään. Tiedän yhden tapauksen jossa eronnut lähetti Mobilepayn kautta 0,01€ eksälleen lähettääkseen viestin sen mukana :D

Vierailija
6/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Millä perusteella se eksä vastaisi sen todennäköisemmin tuolla kuin missään muussa kanavassa?

Yrittänyttä ei laiteta. Jos tämä ei toimi, niin tiedän ainakin yrittäneeni saada vastauksen.

ap

Vierailija
7/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikkin ero oli aiheellinen

Vierailija
8/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat psykoottiselta. Ihan aiheesta varmaan ero tuli

Vierailija
9/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Yrittänyttä ei laiteta. Jos tämä ei toimi, niin tiedän ainakin yrittäneeni saada vastauksen.

ap

Ai? Kyllä minusta laitetaan koko ajan, ja kovaa. Sinä et vaan tunnu ymmärtävän sitä. 

Vierailija
10/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat sellaiselta henkilöltä johon minäkään en haluaisi olla missään yhteydessä.

Vierailija
11/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee on hyvä syy jatkaa vapaaehtoista sinkkuilua

Vierailija
12/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua tietää. Se mieluummin mököttää ja haukkuu sua mielessään. 

Vierailija
13/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se ei halua tietää. Se mieluummin mököttää ja haukkuu sua mielessään. 

AP oli tässä se joka halusi selityksen. Estämiselle voi olla muita syitäkin kuin mököttäninen ja mielessä haukkuminen 

Vierailija
14/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesithän, että vainoaminen on Suomessa nykyään rikos? Tyypillisessä tapauksessa tekijä on nimen omaan uhrin entinen puoliso tai seurustelukumppani.

Vierailija
15/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On henkilöitä, joilta ei ikinä sitä selitystä saa. On raukkamaista päättää suhde yllättäen, ilman keskustelua ja sitten vain kadota. Olen kokenut tällaisia eroja lukuisia ja hajonnut palasiksi niiden jälkeen.

16/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ansaitsee kuulla selityksen. Jokaisen pitää saada muodostettua tapahtuneesta sellainen narratiivi, jonka kanssa pystyy elämään ja jatkamaan eteen päin. Jos juttu päättyy äkkiarvaamatta tuosta noin vain, ja toinen kieltäytyy asiallisesta kommunikaatiosta ja antamasta selitystä, se on henkistä väkivaltaa. Monelta eron jälkeiseltä riesalta oltaisiin tässä maassa vältytty, kun ihmiset kykenisivät kohtelemaan toisiaan asiallisesti ja puhumaan kuin ihminen ihmiselle eron jälkeenkin ja antamaan sen selityksen. Eron ei tarvitse tapahtua vihan vimmassa ja kyräillen, vaan ystävällisesti niin, että molemmille jää hyvä kokemus. Ilman selityksiä lähtevä ja kaiken kommunikoinnin katkaiseva jättää toisen ikuiseen tietämättömyyden tuskaan.

Vierailija
17/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n toiminta kieltämättä kuulostaa omituiselta, mutta hän voi yhtä hyvin olla narsistin uhri. Löytyi kenties parempi lähde ja pitää äkkiä katkaista kaikki siteet vanhaan. 

Vierailija
18/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet törmännyt k….päähän, ei auta nyt muu kuin kerätä rippeet ja kääntyä uudelle tielle itsensä kanssa.

Koin ihan saman: mies pakkasi kamansa ja häipyi toiselle puolelle Suomea. Sieltä sitten rohkeasti ilmoitti, että ei olekaan tulossa takaisin ja irtisanoo kämpän jos minä en sitä tee. Naureskeli paskasesti kun yritin saada jotain selvyyttä asiaan. Aivan totaalisen hajalla muutin yksin tavaroitani ja pesukoneita ym hätäpäässä hankittuun miniyksiöön. Siivosin ja pakkasin myös kaikki exän kamat koska vuokratakuu oli minun pussistani ja siivosin koko kämpän. Ja tämänhän tämä vellihousuinen exä toki tiesi. Menetin työkykyni ja ihan samalla tavalla olin tehdä itseni hulluksi kun yritin saada exältä vastauksia ja hän aikuismaisesti blokkasi minut. Olo oli niin hirveä, että luulin kuolevani.

Noh, rämmin itseni kuitenkin jaloilleni. Myöhemmin sain kuulla, että mies oli mennyt naimisiin edellisen tyttöystävänsä kanssa. Siitä vuosi eteenpäin kuulin, että hän oli eronnut ja bunkkasi jonkun kaverinsa nurkissa, pakko myöntää, että nauroin ja makeasti!

Minä olen nykyään naimisissa ja 2 lapsen äiti eli hyvin kävi kun pääsin siitä rentusta eroon. Nyt vaan sinniä ap! Menet vaikka terapeutille purkamaan oloasi tai ihan mitä tahansa, mutta älä haaskaa siihen ääliöön enää ajatustakaan!

Vierailija
19/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti AP on saanut selityksen erolle muttei sitä hyväksy ja tivaa "oikeampaa" syytä. Ja oikea syy on hyvin helppo arvata.

Vierailija
20/24 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ap:n toiminta kieltämättä kuulostaa omituiselta, mutta hän voi yhtä hyvin olla narsistin uhri. Löytyi kenties parempi lähde ja pitää äkkiä katkaista kaikki siteet vanhaan. 

Olen minäkin estänyt eksäni kaikkialta, kun ei ymmärtänyt sitä, että minua ei kiinnosta hänen selitykset enää. En ole narsisti. Avovaimo otti eron ja luuli, että alan ruikuttamaan perään, mutta kun niin ei käynyt, niin alkoi ihmettely ja piina. Minulla ei ole hänelle mitään sanottavaa enää. Olen kaiken sanonut silloin, kun halusi erota. En minä häntä kuitenkaan vihaa. Ihan hyvä tyyppi se on, mutta en minä aikaani häneen tuhlaa, kun ei ole mitään puhuttavaa minun osaltani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme