Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (287)
On miettinyt kauneusleikkauksia ja kylkiluiden poistoa, eli on täynnä itseään ja ulkonäkökeskeinen. Ei jatkoon. Sisältä kaunis ei keskity vain ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ystävä, joka oli pitkällä saikulla töistä, koska häntä kuulemma kiusattiin kauniin ulkonäkönsä takia. Hän on ihan nätti, mutta tuskin hän jäi työpaikalla ulkopuoliseksi ulkonäkönsä takia vaan ikävän luonteensa takia. Joillakin ihmisillä on vaan jotenkin liian kovat luulot ulkonäöstään. Artikkelissa oleva mimmi on ihan perus, pääkaupunkiseudulla näkee paljon paremman näköisiä naisia.
Todellakin, Espalla ja Manskulla kävelee koko ajan häntä paljon kauniimpia naisia vastaan! Siis mistä Perähiki-Seinäjoelta tämä nainen on? Millainen kasvatus tekee henkilöstä noin sokean todellisuudelle?
Jos hän on ollut lapsena keskivertoa söpömpi, on silloin voinut kehittyä tuollainen identiteetti, että on tosi kaunis? Lapsena ollut ilmeisesti suuret silmätkin, kun niitä ihasteltu? Nythän hänellä ei ole noissa kuvissa kyllä ollenkaan suuret silmät.
Lisäksi jos ollut teininä ja parikymppisenä poikien keskuudessa tosi suosittu, sekin voi nostaa itsetuntoa ulkonäön suhteen. Ne suosituimmat tytöt jotka eniten seurustelee, panee, saavat suoraa lirkutusta pojilta, ovat yleensä just sellaisia "perusnättejä", ei mitään erityisen kauniita. Niillä on minäkuvakin sellainen "mä olen kaunis", ja usein niillä ihan perusnäteillä perus-Pirkoilla on tuo itsetunto vielä keski-ikäisenäkin.
Tavallisen näköinen nainen, ja tavallisen näköinen nainen saa jo riittävästi huomiota miehiltä arjessa. Eipä mitään ihmeellistä tuossa.
Ei ole kaunis, hän vain näyttää siltä.
Olen aina unelmoinut, että olisin niin ihastuttava, että kun kuljen kadulla, ihmiset keskeyttävät tekemisensä ja kääntyvät toljottamaan lasittunein katsein ... sitten ihan spontaanisti alkaisivat laulamaan niin kuin musikaaleissa tehdään ja minä laulaa lirvauttaisin jonkun säkeistön takaisin ... hih, se olisi ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että odotin jotain muuta kun avasin linkin. En tavallisen näköistä naista.
Yksi promille maailman naisita on kauniita saunasta tulleina.
Vielä vähempi täydellinen.
Kaikki on vähän värittömiä ja ankeita kun silmät on tottuneet vahvaan meikkiin
Vaan kun on tottunut luonnolliseen naiseen, siihen saunapuhtaaseen. Monikin mies pitää sellaista kaikkein kauneimpana ja myös haluttavimpana. Heille meikattu näyttää liian värikkäältä ja maalatulta, jopa pelottavalta.
Kivat silmät, mutta kasvot ovat muuten turhan miehekkäät. Tavallinen nainen kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 10vuotta ikäistään vanhemman näköinen, muuten aika perus Suomi-nainen.
No nyt kyllä kuulostaa katkeralta. :D Ihan siis perusnätti omaan silmään, mutta ei mitenkään ihmeellinen. Mutta EI TODELLAKAAN näytä ikäistään vanhemmalta!
Kuvat voivat vanhentaa, Mutta niissä ihan ehdottomasti näyttää yli nelikymppiseltä.
No ei näytä tippaakaan vanhemmalta. Päinvastoin voisi luulla nuoremmaksi.
Sä katsot ehkä hänen tyyliä, joka on ollut taas muotia viime vuosina. Eli ei tuollainen tyyli ole enää mikään jämähtänyt tätimäinen, vaan trendikäs 2020-luvun y2k-tyyli nuorilla.
Jämähtänyt tätityyli on sellainen 2010-luvun trendeihin jäänyt.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kehtaisi tulla tuollaisella jutulla lehteen vaikka olisin minkä näköinen.
Jep. Oma nimi ja naama ja "olen niin kaunis".
Jutun lopussa kysytään kokemuksia aiheesta. No niitä on, mutta en todellakaan lähetä toimittajalle.
Ei ole minustakaan häikäisevän kaunis, koska ei kohtaa mieltymyksieni kanssa. Mutta hyvännäköinen nainen joka tapauksessa. Eikä ole sen näköinen, kuin moni nykyään tuntuu haluavan olla, joten ehdottomasti enemmän positiivinen mielikuva jää hänen ulkonäöstään. Henkilönä taas jutusta jää aika ontto kuva, sellainen pinnallinen. Että jos ei olisi saanut niin paljon huomiota (jota on ilmeisesti ihan hakenut) niin saattaisi näyttää siltä kuin kaikki ig tyypit ankkatursotuksineen.
Kirous se on ollut. "Luuletko olevasi jotain?", oli hyvin yleinen lausahdus ventovieraiden naisten suusta. Pahimmat tulivat repimään tukasta ivaillen, että satojen metrien päähän näkee että tukkaa on ylikäsitelty. Juu, pesin kerran viikossa ja joka päivä harjasin. Sain niin paljon epätoivottua huomiota, että aloin pitää hiukset aina ponnarilla, lopulta ihan lyhyinä. Ei tuijota eikä supise kukaan enää. Ei päät käänny, eikä kukaan juorua, se on vapauttavaa. Toivoin aina, että joku näkisi hyvänä ihmisenä, eikä pelkkänä ulkokuorena.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina unelmoinut, että olisin niin ihastuttava, että kun kuljen kadulla, ihmiset keskeyttävät tekemisensä ja kääntyvät toljottamaan lasittunein katsein ... sitten ihan spontaanisti alkaisivat laulamaan niin kuin musikaaleissa tehdään ja minä laulaa lirvauttaisin jonkun säkeistön takaisin ... hih, se olisi ihanaa!
Tuo on ihan arkipäivää monelle nuorelle kauniille naisille.
Ihan saman näköinen kuin puolet tytöistä yliopistolla aikoinaan. Melko noloa tuollaisesta avautua lehdessä mielestäni.
Kun omanarvontunne on ulkonäön varassa, ikääntyminen tulee olemaan kova pala.
Vierailija kirjoitti:
Paris Hiltonin avustaja ja ystävä: Ennen omaa jättijulkisuuttaan Kim toimi Paris Hiltonin stylistina ja personal shopperina, mikä toi hänelle ensimmäiset kosketukset viihdemediaan.
Vuoden 2007 seksivideo: Kimin ja räppäri Ray J:n vuonna 2003 kuvaama seksivideo vuoti julkisuuteen alkuvuodesta 2007, mikä nosti hänet kertaheitolla otsikoihin.
Kardashianit-tosi-tv-sarja: Myöhemmin samana vuonna (2007) alkanut Keeping Up with the Kardashians -sarja seurasi perheen elämää 20 tuotantokauden ajan. Sarja teki koko perheestä maailmankuulun.
Etsi tälle sinun elämäsi sisällöllesi jokin muu keskustelu tai luo itse uusi. Ketään täällä ei kiinnosta nämä sinun heittosi. Täällä keskustellaan eri ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kirous se on ollut. "Luuletko olevasi jotain?", oli hyvin yleinen lausahdus ventovieraiden naisten suusta. Pahimmat tulivat repimään tukasta ivaillen, että satojen metrien päähän näkee että tukkaa on ylikäsitelty. Juu, pesin kerran viikossa ja joka päivä harjasin. Sain niin paljon epätoivottua huomiota, että aloin pitää hiukset aina ponnarilla, lopulta ihan lyhyinä. Ei tuijota eikä supise kukaan enää. Ei päät käänny, eikä kukaan juorua, se on vapauttavaa. Toivoin aina, että joku näkisi hyvänä ihmisenä, eikä pelkkänä ulkokuorena.
Hyvä kuvaus. Harmi ettet ole saanut nauttia kauneudestaan ja ota siitä kaikkea iloa irti huolimatta kateellisista. Se on paras kosto. Kauneudesta kun voi myös olla aidosti elämässä hyötyä. Sisäinen kauneus tärkeintä, mutta mikset nauttisi että sait molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan arkipäivää monelle nuorelle kauniille naisille.
Tuijottaminen on ainoastaan häiritsevää. Siitä tulee kiusaantunut itsestä tietoinen olo. Tykkään kulkea omissa ajatuksissani. Onneksi onnistuu taas, kun olen niin vanha.
Onhan tuo kaunis nainen. Veikkaan kyllä, että on ollut nuorempana vielä kauniimpi.
Oho. En usko, että katsoisin kahta kertaa, ei ole minun makuuni. Omituinen asennekin vielä.
Taitaa olla pienestä kylästä noin niinkuin älynkin osalta.