Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Emilia on todella kaunis, mutta juttu on ristiriitainen. Hän kokee olevansa pidetty mutta ei sitten koekaan. Koulussa opettajat pitivät hänestä, mutta se johtuikin kiltteydestä eikä kauneudesta jne. Mitä tuolla jutulla nyt haetaan?
T: ruma nainen
Varmaan molemmista 🤣 sanois nyt vielä että on liian kaunis tähän maailmaan 😂
Paris Hiltonin avustaja ja ystävä: Ennen omaa jättijulkisuuttaan Kim toimi Paris Hiltonin stylistina ja personal shopperina, mikä toi hänelle ensimmäiset kosketukset viihdemediaan.
Vuoden 2007 seksivideo: Kimin ja räppäri Ray J:n vuonna 2003 kuvaama seksivideo vuoti julkisuuteen alkuvuodesta 2007, mikä nosti hänet kertaheitolla otsikoihin.
Kardashianit-tosi-tv-sarja: Myöhemmin samana vuonna (2007) alkanut Keeping Up with the Kardashians -sarja seurasi perheen elämää 20 tuotantokauden ajan. Sarja teki koko perheestä maailmankuulun.
Täytyy myöntää että odotin jotain muuta kun avasin linkin. En tavallisen näköistä naista.
Kun omanikäisiltä ei tullut hyväksyntää, Emilia alkoi hakea sitä muualta. Baareissa, illanvietoissa ja tapahtumissa hän sai helposti huomiota miehiltä. Emilia kertoo ajautuneensa suhteisiin, joissa miehet olivat ensisijaisesti kiinnostuneita siitä, miltä hän näytti.
karuselli pyörii...
On suuri tragedia ihmiselle jos elämä pyörii vain ulkonäön ympärillä.
Toki se täytyy kertoa kaikelle kansalle, koska muuten eivät sitä näkisikään🤡
Kauneusleikkauksia Emilia pohti jo teini-ikäisenä. Vuosien ajan hän halusi leikkauttaa nenänsä kapeammaksi ja jopa poistaa alimmat kylkiluunsa.
Jaa-a. Mun silmään jtkin miesmäinen. Kaunis ei ollenkaan. Ei myöskään erityisen ruma. Kaunis tarkoittaa eri ihmisille eriä. Hyvä niin. Olen naispuolinen enkä esm haluaisi olla tuon näköinen. . Makuja on monia. ” Kauneus on katsojan silmässä”- sanonta lienee pitää paikkaansa.
En tiedä mitä sanoa. Odotin ehkä hieman erilaista naista kuvauksen perusteella.
Tuo pukeutumistyyli on kyllä mielenkiintoinen. Kuin tavis 1990- ja 2000-lukujen vaihteesta. Ei sellainen räväkkä, millainen usein on nuorehkoilla henkilöillä, jotka hakevat inspiraatiota tuosta aikakaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että odotin jotain muuta kun avasin linkin. En tavallisen näköistä naista.
Yksi promille maailman naisita on kauniita saunasta tulleina.
Vielä vähempi täydellinen.
Kaikki on vähän värittömiä ja ankeita kun silmät on tottuneet vahvaan meikkiin
Vierailija kirjoitti:
Mä oikeasti uskon että aidosti kauniita ei uskolleta lähestyä, ja taviksia lähestytään enempi.
aidosti kaunis voi valita itse
Vierailija kirjoitti:
Mä oikeasti uskon että aidosti kauniita ei uskolleta lähestyä, ja taviksia lähestytään enempi.
Tuttu mies kertoi, että hänelle tuli kerran tilaisuus olla kaunottaren kanssa intiimisti. Kertoi, ettei siitä mitään tullut, hän kun pelkäsi, että naisen meikki menee pilalle ja isot ripset irtoavat. Eikä sitten uskaltanut koskea.
Niin jäi kuulema sexi kokematta kauniin naisen kanssa.
Varmasti kauniit ihmiset saavat helpomman tien elämässä, en epäile sitä yhtään. Tuo nainen on kaunis, ainakin minun silmää miellytti.
Mutta. Haastattelu olisi kannattanut jättää tekemättä. Pitäisi nyt herranjestas tuollaiset ajatukset omana tietonaan. Todella vastenmielinen artikkeli. Yöks.
Liian leveät poskiluut ja miesmäinen leuka. Tykkään sirommista naiskasvoista.
Aika kaunis, mutta nuo vaalenavihreänkeltaiset liskosilmät hieman pelottaa
Ensin ajattelin, että onpas hullunkurinen lehtijuttu, sitten tuli aika surullinen olo. Ihan nätti tyttö kyllä ja livenä varmaan nätimpi, mutta kyllä nyt kela pyörii aivan liikaa epäolennaisessa ja oletukset omasta habituksesta saattavat olla vähän yläkanttiin.
On muuten oikeasti erittäin kaunis nainen, täydellistä amorinkaarta ja jänniä silmiä myöten. Lisäksi aikas luonnollinen. Itse käsitin, että isoista silmistä on puhuttu etenkin lapsena, nyt kuvissahan ne on tuollaiset vähän viirut. Musta ihan ok artikkeli siitä mitä huomiota herättävän jkaunis ihminen itse miettii aiheesta. Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 10vuotta ikäistään vanhemman näköinen, muuten aika perus Suomi-nainen.
No nyt kyllä kuulostaa katkeralta. :D Ihan siis perusnätti omaan silmään, mutta ei mitenkään ihmeellinen. Mutta EI TODELLAKAAN näytä ikäistään vanhemmalta!
Kuvat voivat vanhentaa, Mutta niissä ihan ehdottomasti näyttää yli nelikymppiseltä.
Ei ole ruma.