Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
kartassianit ilman meikkejä aika karsteita
Äh lä mi huo ria. Ihmettelen kuka näitä ihannoi ?
Vierailija kirjoitti:
Onko Emilialla iso penis?
Ehkä hän esittelee sen seuraavaksi ja kertoo miten sitä on kehuttu :-D
Vierailija kirjoitti:
Ihan jees näköinen naisoletettu, mutta ei mikään poikkeuksellisen kaunis. Miksi ihmeessä tällainen lehtijuttu?
M41
Kertoo journalismin tasosta Nykysuomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on hyvin persoonallisen ja vahvan näköinen kaunotar, voin hyvin kuvitella että kun hänet kohtaa, hänestä huokuu uniikkia lumoa joka pysäyttää.
Toisaalta sitten kaikki nämä kommentit täällä kertovat, että kauneus on katsojan silmissä. Media vaikuttaa paljon siihen mitä yleisesti pidämme kauniina, mutta myös kunkin omat mieltymykset vaikuttavat. Jollekin olet kaunis.
Kolmanneksi on tärkeää että hän kokee itsensä näin ja toivoisin jokaisen naisen ajattelevan ja kokevan ulkonäkönsä samoin. Se mitä itse ajattelemme itsestämme, on tärkeämpää kauneuden suhteen kuin mitä vaikkapa kaikki muut viisi miljoonaa suomalaista ajattelevat. Toivoisin, että jokaisella olisi hyvä tunne itsestä.
Ja takuulla jos et ole suosittu ulkonäkösi ansiosta, selviydyttyäsi ainakin kasvat vahvemmaksi kestämään vanhenemisen. Opit muita keinoja selviytyä.
Annas vaan kun olisi joku kardishianin klaanista niin kaikki ylistäisi, vaikka ovat tusinanaamoja. Pakkelilla ympättyä.
Emiliankin kun meikkaisi ja laittaisi juhlakampauksen ja vetävät vaatteet niin voila! Kyllä kääntyisi palstamamman päät!
Se, että on luomuna ilman mitään noin kaunis niin on todellakin kaunis.
Melkis ilman meikkiä,ei huulipunaa ei rajauksia ei tekoripsiä ei jatkohiusta.
Tukka vaan kietastu nutturalle nopeaan.
Ihan ku suoraan sängystä. Miettikää tuo ammattimeikkaajan käsittelyssä. Muija on uskomattoman kaunis ottaen huomioon vähän laittautumisen ja luonnonkauneuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on hyvin persoonallisen ja vahvan näköinen kaunotar, voin hyvin kuvitella että kun hänet kohtaa, hänestä huokuu uniikkia lumoa joka pysäyttää.
Toisaalta sitten kaikki nämä kommentit täällä kertovat, että kauneus on katsojan silmissä. Media vaikuttaa paljon siihen mitä yleisesti pidämme kauniina, mutta myös kunkin omat mieltymykset vaikuttavat. Jollekin olet kaunis.
Kolmanneksi on tärkeää että hän kokee itsensä näin ja toivoisin jokaisen naisen ajattelevan ja kokevan ulkonäkönsä samoin. Se mitä itse ajattelemme itsestämme, on tärkeämpää kauneuden suhteen kuin mitä vaikkapa kaikki muut viisi miljoonaa suomalaista ajattelevat. Toivoisin, että jokaisella olisi hyvä tunne itsestä.
Ja takuulla jos et ole suosittu ulkonäkösi ansiosta, selviydyttyäsi ainakin kasvat vahvemmaksi kestämään vanhenemisen. Opit muita keinoja selviytyä.
Annas vaan kun olisi joku kardishianin klaanista niin kaikki ylistäisi, vaikka ovat tusinanaamoja. Pakkelilla ympättyä.
Emiliankin kun meikkaisi ja laittaisi juhlakampauksen ja vetävät vaatteet niin voila! Kyllä kääntyisi palstamamman päät!
Emilia on kyllä huomattavan kaunis nainen. Ja kaunis myös vartaloltaan, ei vain kasvoiltaan!
Hei Emilia !
Enpä ole Emilia! Mutta sinä olet katkera ja kateellinen!
Emilia ON todella kaunis. Eikä vähättelysi muuta tätä tosiasiaa!
Vierailija kirjoitti:
Turha pelätä ikääntymistä. Olem 48v ja moni sanoo minua yhä kauniiksi,on sanottu aiemmin mutta yhä.
Olen aina ollut hoikka/normaalipainoinen,aina ollut hyvä iho ja säännölliset menkat.
Elämå kauniinq ollut melko miten sen sanoisi,vauhdikasta ja muiden kateuden kyllästämää.
Joiyakin todella vakaviakin asioita on sattunut,eräs tyyppi sai aika vasta minua kohtaan lainvoimaisen tuomion 1v ehdollista seksuaalisesta kajoamisesta.
Tyyppi tuli kotiini vaikka kielsin tulemasta.
Tapaus ei ollut missään lehdissä,löheiset vain tietävät.
😂
Vierailija kirjoitti:
Turha pelätä ikääntymistä. Olem 48v ja moni sanoo minua yhä kauniiksi,on sanottu aiemmin mutta yhä.
Olen aina ollut hoikka/normaalipainoinen,aina ollut hyvä iho ja säännölliset menkat.
Elämå kauniinq ollut melko miten sen sanoisi,vauhdikasta ja muiden kateuden kyllästämää.
Joiyakin todella vakaviakin asioita on sattunut,eräs tyyppi sai aika vasta minua kohtaan lainvoimaisen tuomion 1v ehdollista seksuaalisesta kajoamisesta.
Tyyppi tuli kotiini vaikka kielsin tulemasta.
Tapaus ei ollut missään lehdissä,löheiset vain tietävät.
woltista tilasit?
Vierailija kirjoitti:
Mä opiskelin aikanaan erittäin kauniin naisen kanssa. Hän oli upeakroppainen luonnonblondi, siniset silmät, klassiset piirteet, symmetrinen valkoinen hymy ja sopivasti pisamia. Lisäksi hänellä oli meribiologin tausta, ravintoloitsijapoikaystävä ja suomenruotsalainen, ilmeisen varakas suku. Ja tämä ihminen oli vieläpä aidosti sivistynyt ja sydämellinen ja iloisen tietämätön omasta viehätysvoimastaan. Ei hänen seurassaan tällainen tavis tullut kateelliseksi vaan pelkästään nauratti se, kuinka joku vaan voi saada kaiken, tai siltä ainakin vaikutti.
Tuskinpa hän olisi antamassa tällaista juttua lehteen, terkkuja vaan T.
Aa mäkin olin töissä samankaltaisen kaunittaren kanssa myynnissä. Teki parhaat myynnit. Suomenruotsalainen hänkin. Teki mallin hommia ja oli yliopistossa kouluttautunut. Oli UPEA, lämmin ja ystävällinen.
Joku vuosi sitten googletin ja voi rähmä. Taisi kateellisten panettelu tehdä tepposet, koska oli tuhonnut luonnollisen kauneuden nylkemällä hiuksensa ja vetämällä kaapun päälle.
Ei ole helppoa olla kaunis ja fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Hän on kyllä luonnollisen kaunis, ei siis mikään tusinablondi joka on värjännyt maantienväriset hiuksensa.Jotenkin magnetisoiva.Voin kyllä kuvitella,että livenä kadulla pysäytetään.Luonnollista kauneutta tässä ajetaan takaa ja jutun pointti oli se, että ihmiset kehuvat aina kauniiksi niin, että jopa kadulla pysäytetään.Ei siis olla mitään huippumallia esittelemässä tässä.
Itse katsoin että nyt on taas pakkelia ja pinotexia ja filtteriä oikein olan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä opiskelin aikanaan erittäin kauniin naisen kanssa. Hän oli upeakroppainen luonnonblondi, siniset silmät, klassiset piirteet, symmetrinen valkoinen hymy ja sopivasti pisamia. Lisäksi hänellä oli meribiologin tausta, ravintoloitsijapoikaystävä ja suomenruotsalainen, ilmeisen varakas suku. Ja tämä ihminen oli vieläpä aidosti sivistynyt ja sydämellinen ja iloisen tietämätön omasta viehätysvoimastaan. Ei hänen seurassaan tällainen tavis tullut kateelliseksi vaan pelkästään nauratti se, kuinka joku vaan voi saada kaiken, tai siltä ainakin vaikutti.
Tuskinpa hän olisi antamassa tällaista juttua lehteen, terkkuja vaan T.
Yhteen aikaan hupakkojen haaveammatti oli meribiologi. Varmaan katsoneet Flipperiä vai mikä se delfiiniohjelma oli 😂
Tai Jacques Cousteauta. T oli ÅA:n kasvatti. Tästä on kymmenisen vuotta, toivottavasti hänellä on elämä mallillaan. Hän halusi perustaa perheen ja tarvitsi siihen vähemmän maailman merille vievän työn, sen merkeissä tavattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim Kardashian › Nettovarallisuus
1,9 miljardia USD
2026
Emilia on todella kaunis, mutta juttu on ristiriitainen. Hän kokee olevansa pidetty mutta ei sitten koekaan. Koulussa opettajat pitivät hänestä, mutta se johtuikin kiltteydestä eikä kauneudesta jne. Mitä tuolla jutulla nyt haetaan?
T: ruma nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia on kyllä huomattavan kaunis nainen. Ja kaunis myös vartaloltaan, ei vain kasvoiltaan!
Hei Emilia !
Enpä ole Emilia! Mutta sinä olet katkera ja kateellinen!
Emilia ON todella kaunis. Eikä vähättelysi muuta tätä tosiasiaa!
Tänne keskusteluun on osunut tämä mt-ongelmainen joka jankkaa joka keskusteluun pahaa oloaan. Lääkkeitä on kehitetty paljon mutta tälle sitä oikeaa lääkitystä ei ole vielä(kään) löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Emilia on provo!!!
Mieheksi kovasti naisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Noin 10vuotta ikäistään vanhemman näköinen, muuten aika perus Suomi-nainen.
No nyt kyllä kuulostaa katkeralta. :D Ihan siis perusnätti omaan silmään, mutta ei mitenkään ihmeellinen. Mutta EI TODELLAKAAN näytä ikäistään vanhemmalta!
Mä oikeasti uskon että aidosti kauniita ei uskolleta lähestyä, ja taviksia lähestytään enempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim Kardashian › Nettovarallisuus
1,9 miljardia USD
2026
So ?
Taitaa olla jutun tekijä Emilian kaveri ja juttuaiheista pulaa. Helsingin keskustassa näkee jatkuvasti todellisia kaunottaria eikä heitä juuri näytä kukaan pysäyttelevän.