Emilia kertoo olevansa niin kaunis, että kadulla pysäytetään
https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011991716.html
Joko tämä on käsitelty täällä?
Emiliaa kehutaan joka puolella, kadullakin, kun hän on niin kaunis.
Muiden tyttöjen kanssa on ollut vähän vaikeuksia kaverisuhteissa, kun he ovat olleet Emilialle kateellisia kauneudesta.
Kommentit (287)
Mä opiskelin aikanaan erittäin kauniin naisen kanssa. Hän oli upeakroppainen luonnonblondi, siniset silmät, klassiset piirteet, symmetrinen valkoinen hymy ja sopivasti pisamia. Lisäksi hänellä oli meribiologin tausta, ravintoloitsijapoikaystävä ja suomenruotsalainen, ilmeisen varakas suku. Ja tämä ihminen oli vieläpä aidosti sivistynyt ja sydämellinen ja iloisen tietämätön omasta viehätysvoimastaan. Ei hänen seurassaan tällainen tavis tullut kateelliseksi vaan pelkästään nauratti se, kuinka joku vaan voi saada kaiken, tai siltä ainakin vaikutti.
Tuskinpa hän olisi antamassa tällaista juttua lehteen, terkkuja vaan T.
kartassianit ilman meikkejä aika karsteita
EMILIAN ASIAT ON HUONOSTI
Ei kannata ainakaan olla kateellinen. 33 vuotiasta Emiliaa pelottaa vanheneminen, se on paha juttu. Hän pohtii myös muitten ihmisten tunteita, siis niitä joita hän ajattelee itse aiheuttaneensa.
Välillä Emilia myös kokee kaikenlaisia tuntemuksia, liittyen omaan itseensä. Kauneuden katoaminen myös kumisee lujaa, ei kuulosta ihan terveeltä sekään. Emiliaa myös kauhistuttaa, ja tämä liittyy taas ikään.
Toivottavasti Emilia on hakenut itselleen terapiaa tms, vaikka rohkenen epäillä sitä. Mieluummin tulee kertomaan iltalehteen omasta ulkonäöstään.
Sekin on eräänlaista terapiaa, ja sitä Emilia taitaa tarvita.
Jotenkin ilkeän näköinen, ei minusta kaunis ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuden poikaystävä sanoi, että näytät muuten täydelliseltä, mutta peppu on liian pieni. Emilia alkoi heti käydä kuntosalilla.
Toinen mies sanoi pelkäävänsä, että Emilia lihoo. Emilia oli tuolloin lähes alipainoinen.
– Seuraava mies sanoi, että minusta eroaminen on hankalaa, koska olen niin kaunis.
Voi vit tu että on kus ta päässä äm mä lä ! Äijät lähtee lätkimään järjestään, taitaa olla vielä löysä rinkulakin.
Vierailija kirjoitti:
Koko juttu taitaa olla rage bait vauvapalstalaisille :D. Ihan tavallinen nainen. Toki nätit kulmakarvat on.
Mä ajattelin ihan samaa, kun näin jutun. Siis laitetaan tavis kertomaan miten on kaunis, niin johan kaikki rientää kertomaan asian todellisen laidan. Ja kyllä niitä oikeasti kauniitakin olisi ollut tuohon juttuun varmasti. Ja jokainenhan on tietysti omalla tavallaan kaunis, mutta tarkoitin siis klassisen kauniita ihmisiä, joilla on sirot piirteet eikä esim. suomalaiselle tyypillistä pottunenää (jollainen on kyllä minullakin :D).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina pitänyt itseäni rumana, koska minullakin on tuollainen jykevä leuka.
Muistuttaa Mika Aaltolaa.
Siitä miten puhuu omasta ulkonäöstään?
Ei, vaan ulkonäöltään.
Muistaako joku 1960-1970-luvulta nuoren naisen joka voitti säärikilpailun? Hän käveli Hgin Aleksanterinkadulla korkokengissä sipsuttamalla ja vähän väliä pysähtyi ihailemaan omia sääriään. Ei voinut olla huomaamatta häntä. Myöhemmin kuulin, että oli joutunut hoitoon.
Vaarallista olla liian kaunis.
Aina joku kaunis itkemässä miten häntä on syrjitty (muiden naisten toimesta) kauneuden perusteella ja sellaista ei voi ymmärtää kuin muut kauniit saman kokeneet.
Luuleeko se että rumat ei ole kokenut syrjintää ulkoisen olemuksen vuoksi muilta naisilta? Sitä tapahtuu jatkuvasti ja varmasti enemmän kuin kauniimmille
Hyvä kun kertoo, kaikki ei välttämättä itse itse huomaa.
Ehdottomasti positiivista että liialla meikillä ei ole ainakaan ulkonäköään pilannut. Ihan perus ok. Mutta kovin maskuliiniset kasvonpiirteet ja todella mauton pukeutumistyyli. Luulin tätä muijaa vanhemmaksi. Aikamoinen itsetunto. Ihmiset eivät taida jaksaa häntä hänen rasittavan luonteensa ja ylimielisyyden takia. Luulee itsestään liikoja. Sellaiset ihmiset on raskaita.
Lisäksi täytyy todeta, että todella huonosti hänet on kasvatettu. Jo lapsena hoettu että kaunis pitää olla yms. Mielenterveysongelmat haiskahtaa sukurasitteena. Jos on ihan nuorena miettinyt kylkiluiden poistakin niin eihän se tervettä ajatusmallia edusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on hyvin persoonallisen ja vahvan näköinen kaunotar, voin hyvin kuvitella että kun hänet kohtaa, hänestä huokuu uniikkia lumoa joka pysäyttää.
Toisaalta sitten kaikki nämä kommentit täällä kertovat, että kauneus on katsojan silmissä. Media vaikuttaa paljon siihen mitä yleisesti pidämme kauniina, mutta myös kunkin omat mieltymykset vaikuttavat. Jollekin olet kaunis.
Kolmanneksi on tärkeää että hän kokee itsensä näin ja toivoisin jokaisen naisen ajattelevan ja kokevan ulkonäkönsä samoin. Se mitä itse ajattelemme itsestämme, on tärkeämpää kauneuden suhteen kuin mitä vaikkapa kaikki muut viisi miljoonaa suomalaista ajattelevat. Toivoisin, että jokaisella olisi hyvä tunne itsestä.
Ja takuulla jos et ole suosittu ulkonäkösi ansiosta, selviydyttyäsi ainakin kasvat vahvemmaksi kestämään vanhenemisen. Opit muita keinoja selviytyä.
Annas vaan kun olisi joku kardishianin klaanista niin kaikki ylistäisi, vaikka ovat tusinanaamoja. Pakkelilla ympättyä.
Emiliankin kun meikkaisi ja laittaisi juhlakampauksen ja vetävät vaatteet niin voila! Kyllä kääntyisi palstamamman päät!
Se, että on luomuna ilman mitään noin kaunis niin on todellakin kaunis.
Miten niin luomuna? Nykyäänhän luonnollinen meikki on niin suosittua, että yleensä kun luulet jonkun olevan ilman meikkiä, hänellä on sävyttävä meikkivoide, contourit ja heijastavat bronzerit, peitevoiteet vaikeisiin kohti, paakkuuntumaton ripsiväri, lip gloss ja laminoidut, pigmentoidut kulmakarvat. Se, ettei ole kassvojen väripaletin ulkopuolista väriä naamassa ei tarkoita ettei ole meikkiä
Se on pientä verrattuna siihen, että rumasta miehestäkin taiotaan siro kaunotar meikeillä!
On ankkahuulet, pidennykset joka tuutista ja leikkaukset päälle. Kaikki on nykyää samannäköisiä.
Onhan tuo kaunis.
Kun on itse saanut koko ikänsä kärsiä muiden naisten kohtelusta ulkonäön takia, niin osaan samaistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on hyvin persoonallisen ja vahvan näköinen kaunotar, voin hyvin kuvitella että kun hänet kohtaa, hänestä huokuu uniikkia lumoa joka pysäyttää.
Toisaalta sitten kaikki nämä kommentit täällä kertovat, että kauneus on katsojan silmissä. Media vaikuttaa paljon siihen mitä yleisesti pidämme kauniina, mutta myös kunkin omat mieltymykset vaikuttavat. Jollekin olet kaunis.
Kolmanneksi on tärkeää että hän kokee itsensä näin ja toivoisin jokaisen naisen ajattelevan ja kokevan ulkonäkönsä samoin. Se mitä itse ajattelemme itsestämme, on tärkeämpää kauneuden suhteen kuin mitä vaikkapa kaikki muut viisi miljoonaa suomalaista ajattelevat. Toivoisin, että jokaisella olisi hyvä tunne itsestä.
Ja takuulla jos et ole suosittu ulkonäkösi ansiosta, selviydyttyäsi ainakin kasvat vahvemmaksi kestämään vanhenemisen. Opit muita keinoja selviytyä.
Annas vaan kun olisi joku kardishianin klaanista niin kaikki ylistäisi, vaikka ovat tusinanaamoja. Pakkelilla ympättyä.
Emiliankin kun meikkaisi ja laittaisi juhlakampauksen ja vetävät vaatteet niin voila! Kyllä kääntyisi palstamamman päät!
Emilia on kyllä huomattavan kaunis nainen. Ja kaunis myös vartaloltaan, ei vain kasvoiltaan!
Vierailija kirjoitti:
Mä opiskelin aikanaan erittäin kauniin naisen kanssa. Hän oli upeakroppainen luonnonblondi, siniset silmät, klassiset piirteet, symmetrinen valkoinen hymy ja sopivasti pisamia. Lisäksi hänellä oli meribiologin tausta, ravintoloitsijapoikaystävä ja suomenruotsalainen, ilmeisen varakas suku. Ja tämä ihminen oli vieläpä aidosti sivistynyt ja sydämellinen ja iloisen tietämätön omasta viehätysvoimastaan. Ei hänen seurassaan tällainen tavis tullut kateelliseksi vaan pelkästään nauratti se, kuinka joku vaan voi saada kaiken, tai siltä ainakin vaikutti.
Tuskinpa hän olisi antamassa tällaista juttua lehteen, terkkuja vaan T.
Yhteen aikaan hupakkojen haaveammatti oli meribiologi. Varmaan katsoneet Flipperiä vai mikä se delfiiniohjelma oli 😂
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nelikymppinen hoikka akka, jolla on sininen tukka ja varsinkin saparojen kera saan paljon hymyjä. Ei ne tän tukan takia varmaan usko ikää, ilman meikkiä ja pipo päässä varmaan kyllä.
En mä nyt usko että ne välttämättä ihan huumaavan kauneuden takia katsoo.
Kaikki katsoo mielenkiintoisen näköisiä ihmisiä, oli se mielenkiinnon kohde sit mikä vaan.
Ihan nätti likkahan tuo sinänsä on mutta haluaisin nähdä nää, ketkä pyörtyilee ja pysähtyilee.
Oletko jotenkin jälkeenjäänyt muutenkin kuin ulkonäöllisesti ?
Turha pelätä ikääntymistä. Olem 48v ja moni sanoo minua yhä kauniiksi,on sanottu aiemmin mutta yhä.
Olen aina ollut hoikka/normaalipainoinen,aina ollut hyvä iho ja säännölliset menkat.
Elämå kauniinq ollut melko miten sen sanoisi,vauhdikasta ja muiden kateuden kyllästämää.
Joiyakin todella vakaviakin asioita on sattunut,eräs tyyppi sai aika vasta minua kohtaan lainvoimaisen tuomion 1v ehdollista seksuaalisesta kajoamisesta.
Tyyppi tuli kotiini vaikka kielsin tulemasta.
Tapaus ei ollut missään lehdissä,löheiset vain tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia on kyllä huomattavan kaunis nainen. Ja kaunis myös vartaloltaan, ei vain kasvoiltaan!
Hei Emilia !
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö pöksystä kookas patukka ja kiinteät kivekset? :)
No heti nostaisi Emilialle pisteitä Mmmhhh slurps! ;P
M25
Yhtä kaunis nainen kuin Arnold Schwarzenegger.