Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä 30+ naisia jotka olisivat oikeasti pysyneet hoikkina ja siroina?

Vierailija
17.05.2026 |

Millaisella päivittäisellä ruokavaliolla ja millaisella liikunnalla? Mitat? Kun ihan oikeaa sanotaan, että yli kolmenkymmenen tuo on mahdotonta, niin kiinnostaa.

Kommentit (242)

Vierailija
201/242 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin pulska lapsi ja nuori. aloin hoikistumaan +30 vuotiaana ja nyt nelikymppisenä olen oikein kivan näköinen ja kokoinen.

Vierailija
202/242 |
19.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ap? Eihän nyt kolmekymppisenä vielä ole harvinaista että on hoikka ja siro. Silloinhan ollaan ihan tyttösiä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/242 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin hiukan päälle 30-vuotiaana hoikimmillani. 40-vuotiaana paino uhkasi nousta. Aloin lenkkeilyn, juoksin ja juoksen pitkiä matkoja. Auttoi. Nyt on 50 rikki, lenkkeilystä huolimatta paino uhkaa nousta. Aloitin kuntosalitreenin, auttaa. Eli sanoisin, että voi pysyä hoikkana, mutta mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän sen eteen pitää tehdä hommia. Itse en tykkää itsestäni pulleana, joten tämä on sitten tätä. Syön terveellisesti, olen aina syönyt, mutta paino on uhannut nousta silti. Ja onhan liikunta terveellistä muutenkin.

Joo tämä sama on mulla. Olen aina ollut hoikka/laiha, syönyt terveellisesti ja urheillut. 50 paikkeilla paino ei pysy mulla näillä elämäntavoilla kurissa. Tässä ei ole muuttunut muu kuin hormonitoiminta. Huonot unet, stressaava pääkoppa ja yöhikoilu varmaan tekee osansa painonnousussa. 

Mutta eikös yöhikoilu juuri laihduta?

Vierailija
204/242 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ap? Eihän nyt kolmekymppisenä vielä ole harvinaista että on hoikka ja siro. Silloinhan ollaan ihan tyttösiä vielä.

Kyllä, ja kolmekymppinenhän on parhaassa iässä: yleensä jo pahimmat biletykset ja darrasafkat on historiaa, myöskin kyky ja resurssit hallita omaa elämää ovat esim. parikymppistä vahvemmat.

Vierailija
205/242 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin pulska lapsi ja nuori. aloin hoikistumaan +30 vuotiaana ja nyt nelikymppisenä olen oikein kivan näköinen ja kokoinen.

Kyllä, kolmekymppinen on vielä nuori.

Vierailija
206/242 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Syön mitä huvittaa ja jumppaan silloin tällöin.

N45

Tää on se perusvastaus täällä. Kuten se että laitan vaan apteekin perusvoidetta naamaan ja iho on kuin vauvan pylly vielä 50-vuotiaanakin.

Vierailija
207/242 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Syön mitä huvittaa ja jumppaan silloin tällöin.

N45

Tää on se perusvastaus täällä. Kuten se että laitan vaan apteekin perusvoidetta naamaan ja iho on kuin vauvan pylly vielä 50-vuotiaanakin.

Joo, oon kans huomannut ja a herkkuja edetään kaksin käsin (= yksipieni kuiva pulla viikossa)

Vierailija
208/242 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen todellakin 30+ kun on jo ihan 40+. 166/54. Ei ole vaikeaa.

Miten?!

Vierailija
209/242 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan riippuu ihon kollageenipitoisuudesta.

En ole ikinä käyttänyt muuta kuin markettivoidetta 6e prk satunnaisesti ja nyt 60+v on tullut ensimmäisey rypyt

Kaverin äiti täytti 90v ja on lähes rypytön

Vierailija
210/242 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä käyttänyt muuta kuin markettivoidetta 6e prk satunnaisesti ja nyt 60+v on tullut ensimmäisey rypyt

No onko se ihme että kemikaalit kuivattaa?

Vierailija
211/242 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen Puuha-Petra, teen istumatyötä mutta iltaisin lähes kaikki tekemiseni on jaloillaan. Iso koira, joka liikuttaa. En syö aamupalaa, ei maistu, ja syön kevyen lounaan, ettei ala väsyttää iltapäivästä. Töiden jälkeen välipala esim. voileipää, rahkaa ja mysliä, täytettyä bageliä tms. Illalla sitten isompi lämmin, itse kokattu päivällinen jälkiruokasuklaineen italiailaistyyliin, mutta ei koskaan ähkyyn asti, koska siitä tulee fyysisesti minulle tosi epämukava ja ahdistava olo. Syön paljon hiilihydraatteja ja kasviksia, punaista lihaa vain pari kertaa viikossa, paljon kalaa. Viikonloppuisin saa revitellä pizzalla, ribseillä, pullolla viiniä, kokonaisella kakulla jne :D

Vierailija
212/242 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sellainen Puuha-Petra, teen istumatyötä mutta iltaisin lähes kaikki tekemiseni on jaloillaan. Iso koira, joka liikuttaa. En syö aamupalaa, ei maistu, ja syön kevyen lounaan, ettei ala väsyttää iltapäivästä. Töiden jälkeen välipala esim. voileipää, rahkaa ja mysliä, täytettyä bageliä tms. Illalla sitten isompi lämmin, itse kokattu päivällinen jälkiruokasuklaineen italiailaistyyliin, mutta ei koskaan ähkyyn asti, koska siitä tulee fyysisesti minulle tosi epämukava ja ahdistava olo. Syön paljon hiilihydraatteja ja kasviksia, punaista lihaa vain pari kertaa viikossa, paljon kalaa. Viikonloppuisin saa revitellä pizzalla, ribseillä, pullolla viiniä, kokonaisella kakulla jne :D

Pakko kysyä paljonko painat ja olet pitkä? Noilla elämäntavoilla itse ylipainoinen...

Vierailija
213/242 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se ihme että kemikaalit kuivattaa?

Nyt en ihan ymmärtänyt mitä tarkoitat?

Useimpiin suomalaisnaisiin verrattuna käytän murto-osan kemikaaleja ihonhoitoon (pelkkä päivävoide satunnaisesti). Kollageenia taas on luonnostaan elimistössä

Vierailija
214/242 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla 50+:lla on paremmat kropat nykyään kuin 30+:lla.

Vierailija
215/242 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämän palstan naisilla ole varaa ozembic -kuureihin.

216/242 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yli 130 kg

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
217/242 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole siro ruumiinrakenne, vaan tanakka. Olen silti ollut hoikka kolmikymppisenä ja vielä nelikymppisenäkin. Minun geeneillä se vaati kyllä että ei syönyt mitä tahansa karkkia tai herkkuja, mutta ruokaa pystyi silti syömään normaalisti kun harrasti liikuntaa. Välillä, jos paino uhkasi nousta, pidin kevennyspäiviä tai pieniä paastoja. Sitten tuli sairaus, joka vaikeutti painonhallintaa ja paino nousi mutta en ole nyt ryhtynyt laihduttamaan. Nykyään olen hiukan pullea mutta terve kuuskymppinen. 

Vierailija
218/242 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä paljonko painat ja olet pitkä? Noilla elämäntavoilla itse ylipainoinen...

Annoskoko on tärkeä. Jotkut syö välipalaksi 1-2 voileipää, jotkut 6 leipää. Samoin se, paljonko sitä jälkiruokasuklaata syö. Joillekin riittää 1-2 palaa ja joku syö kerralla koko levyn. On tärkeää että annoskoko on oikeassa suhteessa omaan kulutukseen. 

Vierailija
219/242 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52 v. ja mitat pysyneet samassa viimeiset 30 vuotta 172 cm/58 kg. Vaihdevuodetkin jo oli.

Syön kun on nälkä,liikun kun huvittaa.Koiran kanssa tosin lenkkeilen päivittäin 1-3 tuntia mutta hyvin leppoisaan tahtiin.

Vierailija
220/242 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirous on ruumiinrakennekysymys. Ei se riipu elintavoista. Hoikkuuteen voi vaikuttaa itse. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi