Miten naiset selittävät maksullisten naisten väitteen, että varatut miehet ovat suurin asiakasryhmä?
Elätte psykoosissa, jossa maksullista käyttää lähinnä vain yksinäiset luuserit.
Kommentit (450)
Miksi mun sitä mitenkään tarvii selittää. Kyllä mä tiedän, että naimisissa olevat ovat suurin käyttäjäryhmä.
Yksikin kaveri kertoo, että käy huor*ssa persreijän takia, ei vaimolta sellaista alistumista pyydetä. Tai meillä perheellinen työnantaja tilaa "ilotyttöjä" duunin illanistujaisiin. jne. Onhan näitä aivan liian lähellä.
Suurin osa miehistä kellä ylipäänsä on varaa maksaa satoja euroja per kerta mistä tahansa palvelusta on varattuja. Varatuilla ei ole myöskään aikaa tai pokkaa alkaa lepertelemään naisille tinderissä. Näin oma mutu vaisto kertoo 😀
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun sitä mitenkään tarvii selittää. Kyllä mä tiedän, että naimisissa olevat ovat suurin käyttäjäryhmä.
Yksikin kaveri kertoo, että käy huor*ssa persreijän takia, ei vaimolta sellaista alistumista pyydetä. Tai meillä perheellinen työnantaja tilaa "ilotyttöjä" duunin illanistujaisiin. jne. Onhan näitä aivan liian lähellä.
Oliko tämä nyt sitten h u o r a n vastaus.
Mistä tiedät asiakkaasi taustat niin hyvin? Itselle on helpompaa uskoa, että maksullisia tarvitaan, kun on aiemmasta suhteesta erottu ja uutta ei syystä tai toisesta ole löydetty.
Miehet ovat kitsaita. Eivät he maksa siitä, mitä kotona saa ilmaiseksi joka päivä.
Tiedän kyllä näitä miehiä. Nämä ketä tiedän ovat varattuja ja aika suurituloisia kaupunkilaisia. Hyvännäköisiä miehiä, joilla kauniit ja menestyneet vaimot sekä lapset. Tekisi mieli romauttaa nämä kulissit kertakaikkiaan. Olen pohtinut kertovani vaimoille. Miehet ovat ihan kusi sukassa. Ottaa päähän vaimojen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät asiakkaasi taustat niin hyvin? Itselle on helpompaa uskoa, että maksullisia tarvitaan, kun on aiemmasta suhteesta erottu ja uutta ei syystä tai toisesta ole löydetty.
Miehet ovat kitsaita. Eivät he maksa siitä, mitä kotona saa ilmaiseksi joka päivä.
Kyllä maksavat. Oletko sinä tuollainen sinisilmäinen vaimo. Älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän syy on hyvin yksinkertainen: Kun naimisissa ollessa naiselta katoaa kokonaan seksihalut. Varsinkin jos on vielä lapsia.
Ei siinä miehillä mitään ihmeempää selitettävää ole, pää ei vain kestä ja pakko jostain saada helpotusta.
Kysyisin mieluummin naisilta, miksi siitä seksin harrastamisesta pitää tehdä niin vakava ja vaikea projekti, että pienikin väsymys, harmistus, flunssa, stressi jne... tekee siitä mahdotonta?
Tee miehenä oma osasi kotona, niin nainen ei ole niin väsynyt.
Teen, itseasiassa enemmänkin, töissä käynnin lisäksi. Ja hän on samaa mieltä. Ei koskaan ole ollut siinä suhteessa ongelmaa.
Mielestäni hyvä ja reilu diili on, että mies leikkaa yhden raajan itseltään irti per lapsi. Se vastaa suunnilleen ehkä sitä haittaa, mitä naisen keho kokee yhdestä lapsesta, joka syö ravinteet tämän kehosta. Ekasta lapsesta oikea tai vasen jalka, sillä eka lapsi vie eniten ravinteita.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä kellä ylipäänsä on varaa maksaa satoja euroja per kerta mistä tahansa palvelusta on varattuja. Varatuilla ei ole myöskään aikaa tai pokkaa alkaa lepertelemään naisille tinderissä. Näin oma mutu vaisto kertoo 😀
Perheenisillä on valtavasti aikaa tinderöidä. Röyhkeimmät tekevät sitä kun katsovat lastensa kanssa leffoja, haaveillen että olispa tässä sohvalla jotain seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se h u o r a tietää, onko hänen asiakkaansa naimisissa, naimaton, leski tai eronnut?
En hetkeäkään usko näihin "tilastoihin". Ei asiakkaat maksa siitä, että keskustellaan taustoista ja perhetilanteesta. Päin vastoin halutaan olla inconito.
Jatketaan vain, mutta mutuillen.
Voi kuule, yleenäs jos mies alkaa käymään h uoruleissa hän on erittäin katkera ja vihainen vaimolleen ja haluaa kyllä että kaikki tietävät millainen hirviö ja pihtari se oma vaimo on, kun pakottaa miehen pettämään, aviorikokseen ja muuhun vastaavaan. Mies joka r aiskasi vaimoaan ja vaimo otti lopulta tästä syystä eron, kehtasi vielä jostain thaikkuliasta antaa julkiseen mediaan haastista, että vaimo pakottaa hänet r aiskaamaan nyt aasiah uoria :D Onneksi pääsi nainen eroon tuosta hirviöstä, oli varmaan helvetillinen avioliittokin.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa settiä, vaimoa r aiskataan vaan pilluun ja tuusataan tämän sukuelimiä pillun myrkyttämisen ja steroidien avulla :D Vieraita naisia sitten myös suoleen!!
Miehet ovat kyllä kunnon kultakimpaleita, mitähän maailma on tehnyt ansaitakseen nämä mätämunat. Pikku hiljaa voisi kuolla koko y-laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se h u o r a tietää, onko hänen asiakkaansa naimisissa, naimaton, leski tai eronnut?
En hetkeäkään usko näihin "tilastoihin". Ei asiakkaat maksa siitä, että keskustellaan taustoista ja perhetilanteesta. Päin vastoin halutaan olla inconito.
Jatketaan vain, mutta mutuillen.
Voi kuule, yleenäs jos mies alkaa käymään h uoruleissa hän on erittäin katkera ja vihainen vaimolleen ja haluaa kyllä että kaikki tietävät millainen hirviö ja pihtari se oma vaimo on, kun pakottaa miehen pettämään, aviorikokseen ja muuhun vastaavaan. Mies joka r aiskasi vaimoaan ja vaimo otti lopulta tästä syystä eron, kehtasi vielä jostain thaikkuliasta antaa julkiseen mediaan haastista, että vaimo pakottaa hänet r aiskaamaan nyt aasiah uoria :D Onneksi pääsi nainen eroon tuosta hirviöstä, oli varmaan helvetillinen avioliittokin.
Tutkimusten mukaan juuri päin vastoin. Maksullisissa käyvä mies voi muuttua erittäin hyväksi, tehdä kotitöitä paljon ja antaa vaimolleen lahjoja. Lievittää näin omaa pahaa oloaan teoistaan vaimon suuntaan. Tuollainen yksilö, josta sinä mainitsit on jotenkin muutenkin sairas.
Vierailija kirjoitti:
Ei se meidän Jussi ainakaan ikinä,..
Tämä. Naiset aina kuvittelevat tietävänsä, mitä miehen päässä liikkuu.
Miehet sen sijaan ovat yleensä luovuttaneet naisen ymmärtämisen jo 2 kk suhteen alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä maksavat. Oletko sinä tuollainen sinisilmäinen vaimo. Älä viitsi.
H u o r a n sanaan ei voi luottaa.
Haluaisin kysyä naisilta, joiden miehet käyvät säännöllisesti esim poikien reissuilla, mitä he ajattelevat miestensä tuolloin tekevän? Yleensä ne eivät ole yhtä puhtoisia kuin naisten shoppailureissut kavereineen. Vai haluavatko he vain uskoa parasta, koska LUOTTAMUS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele lukemaan! Tuossahan kerrottiin ystävästä ja työnantajasta. Ei omista asiakkaistaan.
Huh, kunnon miesvihaketju naamioitu aviovaimoja dissaavaksi. Vanhatpiiat vauhdissa naamioituneina h u o r i k s i.
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun mällitarpeitaan yhdeksään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä olet höntti. Mies maksaa siitä, mitä ei kotona saa! Ymmärrätkö. Erilaisesta kokemuksesta, josta ei kotona edes puhu.
LUULEN, että osalla naimisissa olevista asiakkaista on jonkin asteinen omatunto. Heidän pitää selitellä olevansa varattu ja pyytää huo raa olemaan hiljaa, vaatii vaitioloa, ettei vaimo saa tietää. Siksi huo rat tietävät asiakkaista tämän asian. Lisäksi moni käyttää sormusta. Miehen pitää perustella omalle tunnolleen ne käynnit, ettei jää pahamieli.
"Suurin osa ilohuoneistojen asiakkaista on yli 50v miehiä, eli vaimonsa ovat joko vaihdevuosivaivaisia tai jo menopausaalisia."
Ei kyllä ole vaan kaikenikäisiä.
Kun ottaa huomioon ihmiskaupan, mistä suurimmassa osassa prostituutiosta on kyse, ei voi kuin ihmetellä miesten itsekkyyttä.
Vastassa on hädin tuskin 18v nainen, joka ei puhu edes englantia. Varmasti täytyy tajuta, että kyseessä on parittajan Suomeen tuoma. Ei mitään väliä, oma halu ensin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kysyä naisilta, joiden miehet käyvät säännöllisesti esim poikien reissuilla, mitä he ajattelevat miestensä tuolloin tekevän? Yleensä ne eivät ole yhtä puhtoisia kuin naisten shoppailureissut kavereineen. Vai haluavatko he vain uskoa parasta, koska LUOTTAMUS.
Mieheni ei käy poikien reissuilla. Reissaamme vain kahdestaan. Muutenkin olemme 24/7 yhdessä. 😊
Kaikki on aina naisten vika palstainceleiden mielestä. Hohhoijaa.