Miten naiset selittävät maksullisten naisten väitteen, että varatut miehet ovat suurin asiakasryhmä?
Elätte psykoosissa, jossa maksullista käyttää lähinnä vain yksinäiset luuserit.
Kommentit (450)
Onko se ylläri että ns normiheterot miehet hakevat miesseuraa? Siitä olen lukenut kun joku paljastanut keitä ovat tyypillisimmät mieseuran( panon) hakijat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän syy on hyvin yksinkertainen: Kun naimisissa ollessa naiselta katoaa kokonaan seksihalut. Varsinkin jos on vielä lapsia.
Ei siinä miehillä mitään ihmeempää selitettävää ole, pää ei vain kestä ja pakko jostain saada helpotusta.
Kysyisin mieluummin naisilta, miksi siitä seksin harrastamisesta pitää tehdä niin vakava ja vaikea projekti, että pienikin väsymys, harmistus, flunssa, stressi jne... tekee siitä mahdotonta?
Koska sitten mies valittaa, kun ei ole täysillä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Onko se ylläri että ns normiheterot miehet hakevat miesseuraa? Siitä olen lukenut kun joku paljastanut keitä ovat tyypillisimmät mieseuran( panon) hakijat.
Tästähän oli juttu lehdessä. Homosaunaan tulevat perheenisit piipahtelemaan työpäivän jälkeen. Siellä homokeinussa yhdytään anonyymiin tautipesäkkeeseen ja ei kun kotiin. Tällainen on suomalainen mies.
Useampi mies etsii työpaikalta sen s*ksisuhteen koska helpompi ja ei tarvitse maksaa.Vaimo ei pysty epäilemään kun mies on ”töissä” vaikeampi jäädä kiinni pettämisestä kun on töissä.
Välillä kakkosnaista ja välillä maksullista. Onnea vaan kakkosille tähänkin hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Useampi mies etsii työpaikalta sen s*ksisuhteen koska helpompi ja ei tarvitse maksaa.Vaimo ei pysty epäilemään kun mies on ”töissä” vaikeampi jäädä kiinni pettämisestä kun on töissä.
Niinhän sitä vois luulla.
Yksikin mies väsyi lopulta pukkimaan kakkosen paksua takamusta.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä kellä ylipäänsä on varaa maksaa satoja euroja per kerta mistä tahansa palvelusta on varattuja. Varatuilla ei ole myöskään aikaa tai pokkaa alkaa lepertelemään naisille tinderissä. Näin oma mutu vaisto kertoo 😀
Ai onko tinderissä vain ne naimisissa olevat ja puolisoaan pettävät miehet, jotka ovat liian pihejä maksaakseen seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampi mies etsii työpaikalta sen s*ksisuhteen koska helpompi ja ei tarvitse maksaa.Vaimo ei pysty epäilemään kun mies on ”töissä” vaikeampi jäädä kiinni pettämisestä kun on töissä.
Niinhän sitä vois luulla.
Totta, tuollaisesta työpaikkaromanssista jää aina kiinni ja tulee ero.
Ai miksiköhän? Siksi, että aina joku onneksi kertoo puolisolle. Tämä on nähty jo omalla työpaikallani useita kertoja. Sääli nuoria eroperheiden lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampi mies etsii työpaikalta sen s*ksisuhteen koska helpompi ja ei tarvitse maksaa.Vaimo ei pysty epäilemään kun mies on ”töissä” vaikeampi jäädä kiinni pettämisestä kun on töissä.
Niinhän sitä vois luulla.
On todella yleistä työpaikoilla, joissa on vain miehiä. Etenkin insinööritoimistoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampi mies etsii työpaikalta sen s*ksisuhteen koska helpompi ja ei tarvitse maksaa.Vaimo ei pysty epäilemään kun mies on ”töissä” vaikeampi jäädä kiinni pettämisestä kun on töissä.
Niinhän sitä vois luulla.
On todella yleistä työpaikoilla, joissa on vain miehiä. Etenkin insinööritoimistoissa.
Ai miehet keskenään? No sitten nuo romanssit voivat toimia jäämättä puolisolle kiinni rysänpäältä. Jatkakaa homostelua.
Aikanaan työpaikkallani oli miehiä ja naisia aikalailla yhtä paljon. Suurin osa naimisissa. Voi sitä menoa kun jotkut bileet ei siinä paljon välitetty kumppaneistaan.
Selittyy sillä että miehet vaan ovat ääliöitä myös ne varatut. Yksinkertaista.
Seksihalut hiipuvat naisilta parisuhteessa. Jännämiehissä on jotain,, mutta omaa kumppania ei enäö halua. Ai niin, tämä on ratkaistu vauvapalstalla
Miehen vika, jos ei peittonheilu.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää, että kyse on parituksesta?
Asiakas näkee verkossa ilmoituksen seksin myymisestä. Ilmoitus on kirjoitettu suomeksi tai englanniksi. Paikalla on vastassa ihminen, joka ei puhu juurikaan kumpaakaan kieltä.
Ruotsi on lähtenyt siitä politiikasta, että seksin ostajaa rangaistaan. Oispa Suomessakin.
Ja aikana jolloin AI:lla voi kirjoituttaa mitä haluaa, aivan millä kielellä vaan niin sinusta ilmoituksen kielellä on jotain todistusarvoa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä se h u o r a tietää, onko hänen asiakkaansa naimisissa, naimaton, leski tai eronnut?
En hetkeäkään usko näihin "tilastoihin". Ei asiakkaat maksa siitä, että keskustellaan taustoista ja perhetilanteesta. Päin vastoin halutaan olla inconito.
Jatketaan vain, mutta mutuillen.
Minulla on kokemusta seksin myymisestä, käytin vähän nuorempana hyödykseni ulkonäköni ja myös kykyäni keskustella ihmisten kanssa. Yllättävän monet asiakkaistani puhuivat taustoistaan ja valottivat yksityiselämäänsä. Eivät tietenkään yksityiskohtaisesti, mutta melko hyvin hahmottuivat persoonat seksuaalisten kohtaamisten lisäksi.
Miksi naisten täytyisi selitellä miesten tekemisiä yhtään mitenkään?
Sillähän se selittyy, että h uoria käyttävät miehet ovat moraalittomia narsisteja ja käyvät paneskelemassa ristiin rastiin.
Miehet on todella itsekkäitä ja epäromanttisia avioseksissä mitä tästä ketjusta käy ilmi. Ihan järkyttävää henkistä ja fyysistä kidutusta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6489046/hs-kun-lopetin-yhdynnat-ymmarsi…