Miten naiset selittävät maksullisten naisten väitteen, että varatut miehet ovat suurin asiakasryhmä?
Elätte psykoosissa, jossa maksullista käyttää lähinnä vain yksinäiset luuserit.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ilohuoneistojen asiakkaista on yli 50v miehiä, eli vaimonsa ovat joko vaihdevuosivaivaisia tai jo menopausaalisia.
Tai muuten vaan mieheensä perin kyllästyneitä. Kyllähän se petturi jo tuossa vaiheessa tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika selvä asia tuo on. Varattujen miesten on pakko käyttää ammattilaisia irtoseksin harrastamiseen, koska ei ole paljon tilaisuuksia iskeä naisia ja eikä aikaa lämmittelyihin. Ammattilaisissa ei myöskään niin paljon riskiä, että ryhtyisi stalkkaamaan tai ottamaan yhteyttä vaimoon .
PAKKO pettää. PAKKO rikkoa avioliitto ja perhe.
Ei tietenkään pakko, mutta vapaat miehet saavat helposti vaihtelevaa seksiä vapailta naisilta, kun taas varatuilla on nuo rajoitteensa.
Jos ei pysty olemaan yhden ihmisen kanssa, niin sitten ei tarvitse mennä parisuhteeseen ollenkaan tai aloittaa parisuhteen ihmisen kanssa jolle sopii avoin suhde. Pettäminen on täyttä paskaa eikä siihen oikeuta mikään.
Niin, Viktorian aikana vaimo oli perillisen tuottamista varten, yhdeynnän aikana vaimo katseli kattoon ja ajatteli Englantia. Valkoiset ristityt heteromiehet pitivät hauskaa bordelleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kai fakta. Kertoo miehistä jotain tosi vastenmielistä. Mutta kuitenkin seksiä ostaa murto-osa miehistä.
Ei taida nykypäivän pitää paikkaansa. Kiitos median, hu0r1sta on tullut arkipäivää ja hyväksytty tapa miehille.
Sääli, koska se vaikuttaa miten miehet suhtautuu naisiin yleisellä tasolla. Eli meistä kaikista naisista tulee vain halveksuttua kauppatavaraa :(
Ei sinun tarvitse antaa miehen tai kenenkään määritellä sitä, mitä olet. Itsestään he vaan kertovat käydessään ruikkimassa ulosteitaan h uoruleihin ja mädättäessään omaa perimäänsä.
Eikö se huoraaminen olekaan hieno ammatti? Ei kai media valehtele?
Ovatko kaikki ihmiset sinusta samaa mieltä kuin joku "media"?
Entä voisiko olla niin, että klikkauksien vuoksi tehdään juttuja aiheista, jotka eivät ole hienoja ja normaaleja? Juuri siksi, että kaikenlainen saasta tyydyttää ihmisten tirkistelynhalua?
Jos mediassa olisi vain juttuja toinen toistaan upeammista ihmisistä, monelle lukijalle tulisi kurja ja kateellinen olo. Sensijaan, kun ihminen lukee pervoista ja huorista, hän voi pöyristellä aikansa ja todeta miten hyvä itse on.
Joku aiemmin kirjoittanut naisten vaihdevuosista. Mietin, että koska se seksinhimo pitäisi laantua? Itse täytän kesällä 47v eikä mun himot ole hiipuneet. Vähän jotakin oireita on. Parisuhdetta ei ole, mutta seksisuhde erään miehen kanssa, mutta valitettavasti pystymme tapaamaan liian harvoin. Mitään mielenkiintoa ei ole etsiä uutta seuraa koska on täysin hakuammuntaa, että löytää sopivan petikumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, Viktorian aikana vaimo oli perillisen tuottamista varten, yhdeynnän aikana vaimo katseli kattoon ja ajatteli Englantia. Valkoiset ristityt heteromiehet pitivät hauskaa bordelleissa.
Höpö höpö. Aina on ollut naisia, jotka nauttivat seksistä. Ilmeisesti kuningatar Viktoria itse oli tällainen, ja hyvin rakastunut puolisoonsa Albertiin. Ilmeisesti Albert tiesi mitä teki, ja piti puolisonsa tyytyväisenä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pettävät, ei siinä sen kummempaa. Ja nämä sitten muka tarvitsisivat konservatiivisen vaimon. Ja sitten ihmetellään kun naiset hakee eroa.
Miesten suuri haave on se, että saisi paneskella ympäriinsä sitä ja tätä ilman vastiuta. Ja tottakai ne kulissit pitää olla kunnossa: on kodinkone, lastentekokonr ja vakipillu, sekä tsemppari ja henkinen tuki ja terapeutti-äiri, eli vaimo. Helpompi harrastaa hu* raamista. Ja lisäksi, jos mies haluaa sen uran, niin pitää olla ne kulissit kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Joku aiemmin kirjoittanut naisten vaihdevuosista. Mietin, että koska se seksinhimo pitäisi laantua? Itse täytän kesällä 47v eikä mun himot ole hiipuneet. Vähän jotakin oireita on. Parisuhdetta ei ole, mutta seksisuhde erään miehen kanssa, mutta valitettavasti pystymme tapaamaan liian harvoin. Mitään mielenkiintoa ei ole etsiä uutta seuraa koska on täysin hakuammuntaa, että löytää sopivan petikumppanin.
Ei ole olemassa mitään sellaista, että "seksinhimon pitäisi laantua". Se on vain noiden huonoitsetuntoisten miesten selittelyä, kun vaimo tietää heidän itsekkään jyystönsä eikä halua heiltä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, Viktorian aikana vaimo oli perillisen tuottamista varten, yhdeynnän aikana vaimo katseli kattoon ja ajatteli Englantia. Valkoiset ristityt heteromiehet pitivät hauskaa bordelleissa.
Kyllä ja monista valkoisista heteromiehistä tuli tylsämielisiä sairastuttuaan kuppaan . Osa heidän miespuolisista jälkeläisistään kirjotteleekin ahkerasti tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehenä katsoisin peiliin, enkä tekisi tästäkin naisten ongelmaa
Naiset ei tietenkään näe itsessään mitään syytä miksi mies käy maksullisissa. Liian vähän ja liian yksipuolista seksiä on se ihan oikea syy miksi ne varatut miehet käyvät maksullisissa.
Kukaan nainen ei ole velkaa yhdellekään miehelle siitossimulaatiota ja jos mies on seksiaddikti niin se on ihan hänen henkilökohtainen ongelmansa. Ihan oikein, että naiset ottavat r ahat pois miehiltä jotka yrittävät r aiskata elämänsä aikana 10 000 kertaa. Vaimon asema on tuollaisen ukon kanssa kaikista huonoin, sinänsä hyvä hänelle että on saanut voimia lopettaa r aiskattuna olemisen ja miehen väkivaltainen ra iskauskäytös alkaa hajaantumaan ulospäin.
Sulla näyttää olevan ongelmia seksin kanssa. Koita oppia erottamaan raiskaus ja seksi koska ne ovat aivan eri asioita. Jos et halua seksiä niin älä ole miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehenä katsoisin peiliin, enkä tekisi tästäkin naisten ongelmaa
Naiset ei tietenkään näe itsessään mitään syytä miksi mies käy maksullisissa. Liian vähän ja liian yksipuolista seksiä on se ihan oikea syy miksi ne varatut miehet käyvät maksullisissa.
Eli vaimon pitäisi olla yhtä hyvä seksissä kuin seksityöntekijä? Silti sillä vaimolla ei saa olla paljoa seksikokemusta ennen suhdetta.
Voi v ittu. Sitä saa mitä tilaa sitten.
Miehet ei koskaan näe omassa toiminnassaan mitään ongelmaa. Ei vaikka se olisi itse aiheutettua.
En minä oo koskaan epäillyt sitä asiaa.
Kyllähän ne naimisissa olevat miehet eniten baareissakin lähentelevät naisia, sinkkumiehet harvemmin.
Kai niille on kehittynyt vakavanpuoleinen seksiriippuvuus, kun kuvittelevat seksin ruuan tapaiseksi perustarpeeksi.
Mitä selitettävää siinä on? Tai siis miehillähän siinä on selitettävää, naisilla ei ole selitysvastuuta miesten sekoiluista. Miehet ovat pääasiassa seksipakkomielteisiä irstaita pettureita, tämä ei ole uutinen naisille eikä miehille itselleenkään. Harvinaisia ovat hyvät miehet. Ja harvinaisia ovat ne Päivit jotka vannoo että ei heidän miehensä kun mies on oikein kirkkoherra.
Jos gallupeihin aiheesta on uskominen, maksullisissa käynti ei kuitenkaan ole yleisin pettämisen muoto. Joten kyseessä on varsin selektiivinen vähemmistö miehiä (n. 15 % Pohjoismaissa). Tästä vähemmistöstä suurin osa on varattuja miehiä. Toki arvio voi olla vähän alakanttiin, koska joku saattaa hävetä harrastustaan jopa anonyymissä kyselytutkimuksessa.
Vaimon pitäis olla neitsyt kun mennään yhteen. Uskollinen vaimo synnyttää lapset ja hoitaa kodin. Pian mies ei saa enää seksiä tai se on liian tylsää miehelle ja menee maksullisiin. Luulisi että mies edes yrittäisi korjata asiaa uskollisen ja hyvän vaimon kanssa asiasta keskustelemalla, terapialla ja kaikin mahdollisin keinoin ennen kun pettää vaimoaan. Mutta ei. Miehet vaan on pettureita ja sitten haukkuvat naisia vielä päälle ja kysyvät meiltä missä vika?
Jotkut miehet haluaa nuoren neitsyen tai erittäin vähän kokeneen naisen ja sitten ihmetellään, kun nainen ei olekaan sängyssä heti luonnostaan täysi seksipeto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän syy on hyvin yksinkertainen: Kun naimisissa ollessa naiselta katoaa kokonaan seksihalut. Varsinkin jos on vielä lapsia.
Ei siinä miehillä mitään ihmeempää selitettävää ole, pää ei vain kestä ja pakko jostain saada helpotusta.
Kysyisin mieluummin naisilta, miksi siitä seksin harrastamisesta pitää tehdä niin vakava ja vaikea projekti, että pienikin väsymys, harmistus, flunssa, stressi jne... tekee siitä mahdotonta?
Tee miehenä oma osasi kotona, niin nainen ei ole niin väsynyt.
Teen, itseasiassa enemmänkin, töissä käynnin lisäksi. Ja hän on samaa mieltä. Ei koskaan ole ollut siinä suhteessa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksulliset naiset voisivat alkaa pitää kursseja rouville, että mitä mies oikeasti haluaa. Sitä jos vaimoltaan pyytää jotain niin riita siinä tulee kuitenkin. Silloin se on sama käydä aina joskus maksullisissa, niin saa naida oikein kunnolla.
Kukahan pitäisi miehille kursseja siitä, mitä rouva haluaa? Se ei nimittäin ole mitään ihmeellistä, vain sitä että hoidetaan oma osa kotitöistä, lastenhoidosta, perheen elatuksesta jne. Jos se vaimo ei ole rättiväsynyt kun kaatuu illalla sänkyyn mieslapsen viereen, niin ehkäpä seksikin maistuisi useammin kuin kerran vuodessa.
Kokemuksesta ei pidä paikkaansa.
Mistä se h u o r a tietää, onko hänen asiakkaansa naimisissa, naimaton, leski tai eronnut?
En hetkeäkään usko näihin "tilastoihin". Ei asiakkaat maksa siitä, että keskustellaan taustoista ja perhetilanteesta. Päin vastoin halutaan olla inconito.
Jatketaan vain, mutta mutuillen.
Ha ha. Eksä kertoi "kerran" nuorena käyneensä huorissa, mutta oli niin kännissä, ettei seissyt.
Sittemmin jäi kiinni useasta suhteesta naimisissa oleviin naisiin, äiteihin. Yhden avioliitto hajosi siihen. Vannoi kuienkin uskollisuutta.
Lopulta hajotti liiton kun ihastui naimisissa olevaan naiseen, äitiin. Nyt odottaa, että nainen eroaisi ja ylenisi työssään sellaiseen asemaan, että parisuhde ei näyttäisi hyväksikäytöltä.
Sääliä kai näitä onnettomia pitäisi, mutta enemmän iloitsen, että pääsin eroon.