Miten naiset selittävät maksullisten naisten väitteen, että varatut miehet ovat suurin asiakasryhmä?
Elätte psykoosissa, jossa maksullista käyttää lähinnä vain yksinäiset luuserit.
Kommentit (51)
Löystynyt synnyttäjä vei himon eli maksan.
Vierailija kirjoitti:
Miks mun pitäisi selittää tätä asiaa? Ei ole minun ongelmani eikä minun päätökseni. Miehet ovat vastuussa omista päätöksistään.
En ole AP mutta luitko edes aloitusta? Ymmärrätkö lukemaasi?
No se mies ei ole vaimon mielestä haluttava.
Syitä tähän voi olla monia, kuten miehen huono hygienia, huonot hampaat, iso vatsa, huonot käytöstavat, käyttää alkoholia, ei osoita kunnioitusta, jne.
Vierailija kirjoitti:
Miestenhän se on selitettävä.
miksi naisten valheellinen ja asenteellinen väite on miesten selitettävä?
Ehkä siksi koska miehet on hölösuita ja kertovat että ovat varattuja. T Nainen
modet hoi, eikö saa kommentoida ihmisryhmän valheellista leimaamista?
Yritän rautalangasta: miksi naiset väittävät täysin väärää ihmisryhmää maksullisissa kävijöiden enemmistöksi, vastoin tutkittua todellisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mun pitäisi selittää tätä asiaa? Ei ole minun ongelmani eikä minun päätökseni. Miehet ovat vastuussa omista päätöksistään.
En ole AP mutta luitko edes aloitusta? Ymmärrätkö lukemaasi?
Luitko viestin, johon vastasit? Ymmärsitkö lukemaasi? Ei naisten tarvitse selitellä miesten pettämisiä. Ne voi ihan vaan tuomita.
Kaikkia naisia kiinnostaa vain heidän omat tunteensa miestä kohtaan. Miesten tunteet ei naisia kiinnosta. Rakastipa tai vihasipa mies naista, nainen kokee vain omat tunteensa miestä kohtaan.
Eksäni varmasti toimii näin. Kun hänellä pitää aina olla kaksi naista samaan aikaan. Sitä se pikku pippeli teettää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, että pettäjämiehiä on aika paljon. Onneksi en ole suhteessa, ei tarvitse olla huolissaan pettämisestä.
On paljon. Myös pettäviä naisia on paljon.
Parisuhteessa ei tarvitse välttämättä olla huolissaan pettämisestä. On paljon myös suoraselkäisiä ihmisiä (sekä naisia että miehiä) jotka eivät ole koskaan puolisoaan pettäneet.
Tuon takia ei kannata parisuhdetta vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Yritän rautalangasta: miksi naiset väittävät täysin väärää ihmisryhmää maksullisissa kävijöiden enemmistöksi, vastoin tutkittua todellisuutta?
Helppohan sitä on huoralle syöttää pajunköyttä, että kotona on vaimo ja lapset, kun ei halua myöntää olevansa incel.
Miksi heidän pitäisi mitään selittää?
Kai siihen voi olla useampikin syy. Kulahtanut parisuhde. Epätasaiset seksihalut. Jännityksen halu. Kusipäisyys. Itsekkyys. Läheisriippuvuus (=ei eroa vaikka tunteet ja kaikki muukin kadonnut parisuhteesta).
Paljon on parisuhteita, jotka ovat syntyneet ja pysyvät kasassa väärin perustein.
Pakkohan se on, kun naiset ei ymmärrä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on, kun naiset ei ymmärrä seksiä.
Mieshuorillako ne sitten käy?
Meillä ainakin on miehellä lupa käydä maksullisissa. Ei tarvitse minun häntä hoidella. On parempaakin tekemistä.
Kyllä ne on parisuhteessa elävät ja perheenisät jotka maksullisia käyttävät...
Kyllä, meidänkin Petri käyttää mutta maksaa sen verkossa, eli ei tapaa naisia. Hänellä aina ollut tämä sama juttu. Kertoi kuinka kaksi vuotta oli seurannut ja maksanut yhtä naista mutta sitten se oli kadonnut, meillä ei ollut kymmeneen vuoteen seksiä kanssamme.