Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko taivaaseen pakko mennä?

Vierailija
15.05.2026 |

Jos `pääsis mutta ei halua?

Kommentit (221)

Vierailija
141/221 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut kuoleman. Se on hetki, jossa kaiken luovuttaminen tapahtuu luonnollisesti, sitten on vain rauha, mutta ei ketään kokemassa sitä rauhaa. Rauha, jota ei sanoin voi selittää. Ei ole vastassa Jeesuksia tai Pietareja, ainoastaan rauha. Ei paikkaa missä kokea sitä. Ei aikaa jota siellä vietetään. Ei ole mitään tuttavallista tai tuntematonta; vain rauhaa.

Mielenkiintoista. Olen pohtinut, että Jumalan ja saatanan ero on lähinnä siinä, että Jumala on objekti ja saatana subjekti.

Vierailija
142/221 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että ensin mennään Limbukseen, missä sitten mietitään lopullista sijoituspaikkaa. 

Tuo on yhtä kun kiirastuli, joka on katolilaisuuden harhaoppi, eikä ole Raamatullinen. Mitään välitilaa ei ole!

Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?

Asumismuotosi päätetään jo maanpäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/221 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
144/221 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
145/221 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan, jos vain kehtaa, voi elää kuin persut tai kokkareet. Pahantekijät välttyvät taatusti Taivaalta. Tulee kuumat paikat...

Vierailija
146/221 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan, jos vain kehtaa, voi elää kuin persut tai kokkareet. Pahantekijät välttyvät taatusti Taivaalta. Tulee kuumat paikat...

Kyllä persu tai kokkare voi myös olla uudestisyntynyt kristitty - perussuomalaisista tiedänkin sellIaisia. Politiikka kyllä on mielestäni huono alusta uskovalle, kun sisältää niin paljon oman edun tavoittelua jne. 

Helposti sitä pitää myös itseään parempana, että "ne persut ja kokkareet" on pahoja, minä en. Kaikissa meissä asuu itsekkyys ja meillä on heikot kohtaamme.

Taivaaseen ei noin vain vahingossa pääse - muistakaa se.

Vierailija
147/221 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
148/221 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole pakko mennä. Se on oma valinta.

Mutta miten joka tavalla epämiellyttävä, ikuisen vaivan paikka, jossa kärsii iankaiken omia sovittamattomia syntejään, olisi jotenkin parempi paikka? Itse olen sitä mieltä, ettei sellainen ihminen ole vielä alkuunkaan ymmärtänyt ikuisuutta ja ikuista kärsimystä. jos ei halua taivaaseen.

Heh, luulevaisten pelottelutaktiikka taas käytössä.

Vierailija
149/221 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit syntyä uudelleen. Mutta dimensioita on monenlaisia?

Sielu ei vaella. Meillä on YKSI maallinen elämä!

Okei, meillä on vaikka kuinka monta. Kiva että jokaiselle on jotain. 

Vierailija
150/221 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta vaihtoehtona on itku ja hammasten kiristys. 

Taivasta puolestaan on kuvattu kuin onnen uneksi. Kumman valitset?

Niin, jumala esittää uhkavaatimuksen suuressa rakkaudessaan. Usko ja palvo sokeasti tai kärsit ikuisesti. Suurin rikos on olla uskomatta sillä siitä on säädetty julmin rangaistus.

Vierailija
151/221 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko, voit valita demonien kidustus sellin sensijaan, esim. ruumiinosa irroitetaan, se kasvaa uudeelleen, irroitetaan, se kasvaa uudelleen ikuisesti. Huudat siellä, palat, tiedät ettei ole toivoa, tämä kestää ikuisesti.

Kuulostaa ihan hauskalta, tuon voisin ehdottomasti valita. Demonitkin varmaan siistejä tyyppejä. 

Vierailija
152/221 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko, voit valita demonien kidustus sellin sensijaan, esim. ruumiinosa irroitetaan, se kasvaa uudeelleen, irroitetaan, se kasvaa uudelleen ikuisesti. Huudat siellä, palat, tiedät ettei ole toivoa, tämä kestää ikuisesti.

Ja ajatella, jumala on järjestänyt kaiken tämän.

Vierailija
153/221 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin elää uuden, paremman elämän. Tämä on ollut ihan epäoikeudenmukainen.

Minua lohduttaa esim. se, että taivaassa ei ole epäoikeudenmukaisuutta eikä mitään pahaa - mikäli sinne joskus pääsen (sitäkään ei voi pitää itsestäänselvyytenä vaikka olisikin uskossa).  T. Kristitty

Kyllä pelastavassa uskossa oleva, Jeesukseen Kristukseen voi nimenomaan olla varma että pääsee Taivaaseen. Ja tietää kyllä itse jos on . Jos et ole; rukoile että saisit vastaanottaa pelastaa uskoa,ja uudestisyntyä Pyhästä Hengestä!

Ei voi, teille on ehkä valehdeltu. 

Vierailija
154/221 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaasta on kirjoitettu: Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;

ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt." Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki"

Kannattaa pyytää Jeesusta johtamaan Taivaan kodin tielle.

Vierailija
155/221 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et haluaisi ikuiseen autuuteen ja täydelliseen rakkauteen?

Kuulostaa ihan liian homolta. 

Vierailija
156/221 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä et tiedä sin, minä  eikä kukaan.  Aamen. 

Kyllä tiedän, koska uskon Raamatun olevan Jumalan virheetön ilmoitus meille.

Tiedät, koska uskot? Etkö ymmärrä miten typerältä kuulostat?

Vierailija
157/221 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sinä hekumoitkaan tuolla ajatuksella. Naapurin ateistipirkon ikuisilla kärsimyksillä tuuditat itsesi hurskaaseen uneen.

Vierailija
158/221 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne vahingossa joudu. Vain pelastavassa uskossa olevat pääsevät Taivaaseen: 

Uudestisyntynyt, henk koht, elävä usko Raamatulliseen Jeesukseen, ja Hänen sovitustyöhönsä ristillä. Pyhä Henki ohjaa tällaista uskovaa, ja uskova pyrkii elämään Jumalan tahdon mukaisesti, eikä elä syntisessä, Jumalanvastaisessa elämäntavassa. 

Kapea on Tie joka johtaa Taivaaseen, opettaa Jeesus.  Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa. Tapakristitty, kulttuurikristitty, ei Taivaaseen pääse vaikka kävisi kirkossa joka viikko. Täytyy olla uudestisyntynyt, elävä usko. 

Etsikää niin kauan kun aikaa on, aika loppuu kuolemaan, ja sen jälkeen  jokainen joutuu viimeiselle tuomiolle. Taivas on ikuinen, mutta niin on Helvettikin.

Entäs kaikki miljardidt hindut ja buddhalaiset? Syntyivät väärään maahan niin oma henkilökohtainen voivoi?

No kristittyjen mielestä se on ihan oikein. Ei hetkauta heitä lainkaan. Se on sitä kristittyjen lähimmäisenrakkautta.

Vierailija
159/221 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinne vahingossa joudu. Vain pelastavassa uskossa olevat pääsevät Taivaaseen: 

Uudestisyntynyt, henk koht, elävä usko Raamatulliseen Jeesukseen, ja Hänen sovitustyöhönsä ristillä. Pyhä Henki ohjaa tällaista uskovaa, ja uskova pyrkii elämään Jumalan tahdon mukaisesti, eikä elä syntisessä, Jumalanvastaisessa elämäntavassa. 

Kapea on Tie joka johtaa Taivaaseen, opettaa Jeesus.  Vain Raamatullinen Jeesus pelastaa. Tapakristitty, kulttuurikristitty, ei Taivaaseen pääse vaikka kävisi kirkossa joka viikko. Täytyy olla uudestisyntynyt, elävä usko. 

Etsikää niin kauan kun aikaa on, aika loppuu kuolemaan, ja sen jälkeen  jokainen joutuu viimeiselle tuomiolle. Taivas on ikuinen, mutta niin on Helvettikin.

Entäs kaikki miljardidt hindut ja buddhalaiset? Syntyivät väärään maahan niin oma henkilökohtainen voivoi?

Se on hyvä kysymys., johon ei liene aukotonta vastausta. Joku minua viisaampi kristitty voisi vastata tuohon. Siksi evankeliointi onkin tärkeää, kun on miljardeja ihmisiä, jotka eivät tunne Jeesusta 

Mutta eikö heitä käy sääliksi kun jumala on järjestänyt sanomansa levittämisen niin huonosti, että miljardit ihmiset joutuvat syyttään ikuiseen kiddutukseen?

Vierailija
160/221 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus puhuu Johannes Kastajasta tulevana Eliana (esim. Matt. 11:14). Tämä on selkeä viittaus siihen, että profeetta Elia on syntynyt uudelleen Johannes Kastajana.

Luuk. 1:17 Ja hän käy hänen edellään Eliaan hengessä ja voimassa, kääntääksensä isien sydämet lasten puoleen ja tottelemattomat vanhurskasten mielenlaatuun, näin Herralle toimittaaksensa valmistetun kansan.

Tässä se sanotaan Elian hengessä, ei Eliana.  Rukoile viisautta.

Rukoilu on syntiä sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi