Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko taivaaseen pakko mennä?

Vierailija
15.05.2026 |

Jos `pääsis mutta ei halua?

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei juma! Jos siellä oletetussa taivaassa on näitä muita tuomitsevia ahdasmielisiä uskovaisia menen mieluummin vaikka sinne oletettuun helvettiin!

Mitä haluaisit vastaukseksi?

En mitään! Pidä uskontosi! Ei kiinnosta ja älä puhu minulle mitään siitä! Kiitos!

Olen eri mutta totean että sisimmässäsi sinulla on epävarmuus ja pelko siitä jos Raamattu onkin totta. Sinua pelottaa ikuinen Helvetti. Jos ei, silloin voit ottaa tällaiset keskustelut kevyesti. Mieti tätä.

LOPETA!  ÄlÄ PUHU MINULLE MITÄÄN! KIITOS! Jos vastaat tähän jotain pyydän ylläpitoa poistamaan kommentin!

Miksi sitten roikut tässä ketjussa?

Miksi ahdistelette täällä ihmistä! Jättäkää hänet rauhaan! 

Vierailija
122/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onko pakko, jos ei taho? 🤔 Hyvä kysymys! 

Ei ole pakko. Mutta se toinen vaihtoehto vain on ikuinen kadotus. "Vahingossa" taivaaseen ei joudu. Olkaa siunatut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii mennä. Portilla Pietari pitää kirjallisen tentin johon voi vastailla sopivasti. Porukkaa on pyrkimässä aika paljon joten voit huijata ottamalla kännykän mukaan ja käyttää vaikka chatGPT:tä (kenttä on yleensä aika hyvä, pidä huolta ettei perikunta heti lopeta liittymää). 

Toisessa ulottuvuudessa  menet minne käsketään.

Sielu on kuin trooni, ohjauksesta huolimatta se voi harhautua. Se ammutaan alas rajan ylitettyään. Hesekiel Mähönen ABC 19:09

Hyvä analyysi. Lisäksi ajankohtainen. 

Vierailija
124/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2:9 vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat".
2:10 Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin.
2:11 Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki. 
2:12 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;

Vierailija
125/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei juma! Jos siellä oletetussa taivaassa on näitä muita tuomitsevia ahdasmielisiä uskovaisia menen mieluummin vaikka sinne oletettuun helvettiin!

En mitään! Pidä uskontosi! Ei kiinnosta ja älä puhu minulle mitään siitä! Kiitos!

Olen eri mutta totean että sisimmässäsi sinulla on epävarmuus ja pelko siitä jos Raamattu onkin totta. Sinua pelottaa ikuinen Helvetti. Jos ei, silloin voit ottaa tällaiset keskustelut kevyesti. Mieti tätä.

LOPETA!  ÄlÄ PUHU MINULLE MITÄÄN! KIITOS! Jos vastaat tähän jotain pyydän ylläpitoa poistamaan kommentin!

Miksi hän itse pysyy tässä ketjussa kun aihe ei miellytä?

JÄTTÄKÄÄ HÄNET RAUHAAN JA HETI! TÄÄLLÄ SAA PUHUA MYÖS SIITÄ ETTEI USKO TAIVAASEEN JA NYT LOPETATTE AHDISTELUN! KOMMENTTINNE ILMIANNETAAN TÄSTÄ LÄHTIEN ja POISTETAAN!

Vierailija
126/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuolin lensin ylöspäin ihailin kaikkea kunnes pakotettiin takaisin kehoon.

Siksi tiedän rajakokemuksen saaneena hyvät pääsee taivaaseen pahat helvettiin.

Vierailija
127/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomalaiskirje:
14:11 Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa".

Vierailija
128/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joutuu kysymyksen eteen.

NYT LOPETTTE JA HETI! OLETTE   T Ö R K E I T Ä!   Kaikki kommenttinne. I L M I A N N E T A A N  JA POISTETAAN!

Vierailija
129/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roomalaiskirje:
14:11 Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa".

Kaikkivaltias on puhunut.

Vierailija
130/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran  haltuun.

Vierailija
131/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ilkeät uskovaiset, kun niitäkin on?

Kun ihminen syntyy uudesti Jumalan valtakuntaan, hänen sielunelämänsä on vasta oppilasvaiheessa prosessissa.

Kyllä, mutta jos usko ei tuota mitään Hengen hedelmiä uskontulon jälkeen niin silloin kyseessä on tyhjä usko. Tämä on Raamatussa. 

Ihminen ei jatka Jumalan vastaisessa elämäntyylissä, vaan Pyhä Henki ohjaa uudestisyntynyttä Jumalan tahdon mukaiseen elämään.

Vierailija
132/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitää sitten taivaan porteilla sanoa, jos haluaakin helvettiin? Vai riittäisikö enkelin raiskaaminen?

Tällaista saa ateistit kirjoittaa?? Mutta uskovat eivät saisi kertoa mitä Raamatussa lukee??

Vierailija
133/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut kuoleman. Se on hetki, jossa kaiken luovuttaminen tapahtuu luonnollisesti, sitten on vain rauha, mutta ei ketään kokemassa sitä rauhaa. Rauha, jota ei sanoin voi selittää. Ei ole vastassa Jeesuksia tai Pietareja, ainoastaan rauha. Ei paikkaa missä kokea sitä. Ei aikaa jota siellä vietetään. Ei ole mitään tuttavallista tai tuntematonta; vain rauhaa.

Vierailija
134/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitää sitten taivaan porteilla sanoa, jos haluaakin helvettiin? Vai riittäisikö enkelin raiskaaminen?

Luota lajittelun tehokkuuteen.

Vierailija
135/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut kuoleman. Se on hetki, jossa kaiken luovuttaminen tapahtuu luonnollisesti, sitten on vain rauha, mutta ei ketään kokemassa sitä rauhaa. Rauha, jota ei sanoin voi selittää. Ei ole vastassa Jeesuksia tai Pietareja, ainoastaan rauha. Ei paikkaa missä kokea sitä. Ei aikaa jota siellä vietetään. Ei ole mitään tuttavallista tai tuntematonta; vain rauhaa.

Pietari Taivaan portilla on katolilaisuuden harhaoppi ( yksi monista), joka ei ole Raamatusta.

Vierailija
136/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole pakko mennä. Se on oma valinta.

Mutta miten joka tavalla epämiellyttävä, ikuisen vaivan paikka, jossa kärsii iankaiken omia sovittamattomia syntejään, olisi jotenkin parempi paikka? Itse olen sitä mieltä, ettei sellainen ihminen ole vielä alkuunkaan ymmärtänyt ikuisuutta ja ikuista kärsimystä. jos ei halua taivaaseen.

Mutta jos haluaa kavereiden luo?

Vierailija
137/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkesi laatu  määrää  sen.  Tuskin  pääset  jos asenne  on tuo. 

Mitä jos ei tykkää olla uskovaisten kanssa samanssa paikassa?

Vierailija
138/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että ensin mennään Limbukseen, missä sitten mietitään lopullista sijoituspaikkaa. 

Tuo on yhtä kun kiirastuli, joka on katolilaisuuden harhaoppi, eikä ole Raamatullinen. Mitään välitilaa ei ole!

Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?

Vierailija
139/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä jos ei tykkää olla uskovaisten kanssa samanssa paikassa?"

Jos ei kestä uskovaisten seuraa, niin tuskin sitten taivas on sinulle oikea paikka.

Vierailija
140/142 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että ensin mennään Limbukseen, missä sitten mietitään lopullista sijoituspaikkaa. 

Tuo on yhtä kun kiirastuli, joka on katolilaisuuden harhaoppi, eikä ole Raamatullinen. Mitään välitilaa ei ole!

Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?

Tuossa puhutaan Taivaasta! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi