”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (2638)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla joku nuori kundi, joka on tuota mieltä. Kunhan miehistyy, niin huomaa olleensa väärässä. Sellainen estoton, mutta ei holtiton, nainen on parasta mitä on. Mielellään myös kokenut erilaisia miehiä.
M51
Viinan menevillä ei ole estoja. Panevat kaikkea mikä vähän liikahtaa.
Alkoholin tuo naiselle testosteronia ja panohalut.
Outoa että noinkin vanha pappa kuvittelee että kokematon = estoinen. Ja mitä lisäarvoa muka tuo että on ollut erilaisia miehiä? Ei mitään, päinvastoin.
Vielä vanhempi pappa
Totta turiset. Kokematon nainen on erittäin utelias ja herkkä aisteiltaan, siksi saavat orgasmejakin todella helposti ja ne ovat rajuja.
Minä kokemattomana feikkasin orgasmeja, koska en uskaltanut kertoa, mistä tykkään. Exä sitten myöhemmin ihmetteli, miten tulin suhteen alussa vähintään viisi kertaa, mutta nyt en kertaakaan.
Naiset ovat säälittäviä reppanoita. Sitäkin olen nauranut kun moni nainen sanoo haluavansa kokemuksia monen eri miehen kanssa sen takia että tietäisi mistä pitää. Minä tiedän mistä pidän vaikka sen yhden ainoan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla joku nuori kundi, joka on tuota mieltä. Kunhan miehistyy, niin huomaa olleensa väärässä. Sellainen estoton, mutta ei holtiton, nainen on parasta mitä on. Mielellään myös kokenut erilaisia miehiä.
M51
Outoa että noinkin vanha pappa kuvittelee että kokematon = estoinen. Ja mitä lisäarvoa muka tuo että on ollut erilaisia miehiä? Ei mitään, päinvastoin.
Vielä vanhempi pappa
Totta turiset. Kokematon nainen on erittäin utelias ja herkkä aisteiltaan, siksi saavat orgasmejakin todella helposti ja ne ovat rajuja.
Minä kokemattomana feikkasin orgasmeja, koska en uskaltanut kertoa, mistä tykkään. Exä sitten myöhemmin ihmetteli, miten tulin suhteen alussa vähintään viisi kertaa, mutta nyt en kertaakaan.
Naiset ovat säälittäviä reppanoita. Sitäkin olen nauranut kun moni nainen sanoo haluavansa kokemuksia monen eri miehen kanssa sen takia että tietäisi mistä pitää. Minä tiedän mistä pidän vaikka sen yhden ainoan kanssa.
Oletko kysynyt siltä naiselta tykkääkö hän samoista asioista mitä sinä? Kumman tahdon mukaan mennään, jos toinen tykkäisi jostain ja toinen taas ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Vielä vanhempi pappa
Joo lapsi on koulutettu myötäilemään eikä se yleensä tajua, että r aiskaajaa ei tarvitse myötäillä, ellei joku sitä tälle kerro. Yhteiskunnassa ei kerrota. Ei kouluteta miehiä pidättäytymiseen tai kunnioittamaan naista, vaan naisia mutiloidaan ja groomataan s eksiorjuuteen.
Itse havahduin ja lopetin miesten myötäilyn joskus kolmekymppisenä. Vamhemmat sukulaisnaiseni vähän myöhemmin. Nykynuorissa naisissa on onneksi jo paljon tyttöjä joita ei voisi vähempää kiinnostaa r aiskaavat pervopenat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Vielä vanhempi pappa
Miehelle se on ihan eri aia. "tulevat " lähes aina, mutta naiselle se ei ihan niin helposti toimi, että " tulisi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuvanhempi ei ole hyvä kumppani ehdokas ikinä.
T miesvauva. Ajattele että uskovaisilla voi olla vaikka 10 lasta ja sinulle yksikin on liikaa, kun et pääse olemaan kaiken huomion keskipiste
Uskovaiset ovatkin saman kumppanin kanssa usein yhdessä loppuun asti.
Mutta onhan tuossa se hyvä jos seurustelee sinkkuvanhemman kanssa niin ei tarvitse ilmoitella menemistä ja kertoa tekemisistänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Vielä vanhempi pappa
Joo lapsi on koulutettu myötäilemään eikä se yleensä tajua, että r aiskaajaa ei tarvitse myötäillä, ellei joku sitä tälle kerro. Yhteiskunnassa ei kerrota. Ei kouluteta miehiä pidättäytymiseen tai kunnioittamaan naista, vaan naisia mutiloidaan ja groomataan s eksiorjuuteen.
Itse havahduin ja lopetin miesten myötäilyn joskus kolmekymppisenä. Vamhemmat sukulaisnaiseni vähän myöhemmin. Nykynuorissa naisissa on onneksi jo paljon tyttöjä joita ei voisi vähempää kiinnostaa r aiskaavat pervopenat.
Ai nuoria naisia ei raiskaajat kiinnosta? Onko niitä tullut rasisteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin moni mies ihailee naisia joilla on matala kumppanimäärä. Myös sellaiset miehet, joilla olisi ottajia. Ei naisten ulinat siihen vaikuta. Sellainen on vaimomatskua, niin yksinkertaista se on.
Jostain kumman syystä naiset eivät halua sitä hyväksyä.
Vaimomatsku jo kuulostaa kauhealta. Onko se olevinaan jotain miesten romanttista ajattelua? Kun on saatu se vaimomatsku, käydään hu*rissa tai kavereilla tai mitä vaan. Kuuluu kai matskuun hyväksyä tämäkin.
Ja miehen oma kikkelin uittaminen missä tahansa on ihan sallittua ja suotavaa. Ihan kauheaa kuitenkin kun nainen nauttii seksistä usean kumppanin kanssaa.
Aivan eri asia.
Ei ole.
Tottakai on .
Mies voi panna alulle satoja jälkeläisiä vuodessa, nainen ei.
Miehen pitää olla erityinen että saa helposti naisia, naisen ei.
Naisen eritteet ei jää mieheen vaan ne lähtee hetkessä pesulla pois. Miehen eritteet ja DNA jää naiseen yllättävän pitkäksi aikaa.
Tuossa muutama esimerkki minkä takia eroaa.
Kasuaali seksi ei tähtää lisääntymiseen. Miehen dna:n jääminen naisen kehoon ei aiheuta mitään haittoja.
Lol, halu seksiin johtuu juuri lisääntymishalusta. Ja miehen pitäisi lipittää pillua josta valuu edellisen miehen mällit?
Tiesitkö että suurin osa seksistä tapahtuu sen vietin takia, ei lisääntymisen takia? Saat halutessasi osallistua tuollaisiin seksiakteihin, toki kannattaa kaikkien olla käynyt testeissä kun ilman kumia touhuilette.
Ei helvetti voi kukaan olla noin tyhmä. Se vietti on olemassa lisääntymisen takia.
Ironista väittää muita tyhmäksi, kun ei itse erota lisääntymistä lisääntymisvietistä. Toistan: suurin osa ihmisten välillä tapahtuvasta seksistä ei tähtää lisääntymiseen, vaan sitä harrastetaan nautinnon takia. Siinä sulle sulattelemista.
Saahan sitä toivoa puolisolta vaikka millaisia kriteereitä, ei siinä mitään. Mielestäni tuollaiset kyläpyörittelyt vain kertoo ihmisestä paljon eikä se ole positiivista. Mites hänen oma menneisyys parisuhderintamalla tai seksisuhteissa? Onko sillä väliä.
Tuollaisista kommenteista henkii sellainen ajatus että miesten aiemmilla suhteilla vähät väliä mutta naisen menneisyydellä on väliä.
Veikkaan että löytyy aika paljon naisia joilla voi olla vähän seksikumppaneita mutta eivät koski tikullakaan mieheen joka ajattelee naisista tuolla tyylillä.
Enkä muutenkaan ymmärrä miten entiset suhteet vaikuttaa tai yleensäkään kuuluisivat uuteen/nykyiseen parisuhteeseen. Sillä ei ole paskankaan väliä. Eikä ainakaan omassa kaveriporukassa ihmiset edes juttele seksikumppanien määristä kumppaninsa kanssa. Ei minua ainakaan ole ikinä kiinnostanut mieheni entiset panot. Tiedän että on ollut muutama parisuhde mutta se siitä.
Jos toivoo kumppania joka on esimerkiksi yhtä kokematon kuin itse niin eihän siinä mitään pahaa ole. Sen asian kun voi ilmaista fiksumminkin eikä heitellä jotain helvetin vanhentuneita kommentteja kyläpyöristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin moni mies ihailee naisia joilla on matala kumppanimäärä. Myös sellaiset miehet, joilla olisi ottajia. Ei naisten ulinat siihen vaikuta. Sellainen on vaimomatskua, niin yksinkertaista se on.
Vaimomatsku jo kuulostaa kauhealta. Onko se olevinaan jotain miesten romanttista ajattelua? Kun on saatu se vaimomatsku, käydään hu*rissa tai kavereilla tai mitä vaan. Kuuluu kai matskuun hyväksyä tämäkin.
Ja miehen oma kikkelin uittaminen missä tahansa on ihan sallittua ja suotavaa. Ihan kauheaa kuitenkin kun nainen nauttii seksistä usean kumppanin kanssaa.
Ei siinä mitään kauheaa ole, en itse koske sellakseen naiseen jolla ei ole pysynyt housut jalassa. Menneisyys on paras indikaattori myös tulevasta sellaisella naisella jolle yhdyntä on kuin kättely ei moiseen kukaan voi luottaa. Maatkoon hutsut ihan kuinka monen kanssa tykkää mutta vastuu pitää teoista ottaa, kun sitä joku joka haluaa sitoutua tosissaan kysyy niin on myös syytä kertoa miten asiat on. On mielenkiintoista havaita kuinka suu vaahdossa naiset selittävöt että kuinka nainen voi nauttia seksista monen kumppanin kanssa mutta sitten kun halutaan sitoutua ja perhe perustaa valehdellaan määrä alaspäin, reilusti alaspäin. Niinpä niin tietävät sitten kuitenkin että väärin se on eikä siitä mihinkään pääse.
Missä vaiheessa sinä kysyt naiselta tämän seksikumppaneiden määrää? Kuvitteletko ihan tosissaan, että he vastaa tuollaiseen kysymykseen, kun kysyjä on vieras mies? Minun vastaus olisi "riittävästi" vaikka oikea lukumäärä on yksi.
Tämä on aivan ratkaisevan tärkeä asia suhteen jatkon kannalta ja minä kysyn asian ensimmäisellä tapaamisella. Mikäli selkeää rehellistä vastausta ei tule niin juon kahvin loppuun ja kävelen pois. Aloitan suhteen vain avoimen ihmisen kanssa joka on niin sinut itsensä kanssa että voi suoraan vastata suoraan kysymykseen. Ei ole mitään järkeä tuhlata molempien aikaa sillä jos nainen on lumpannut niin juttu ei ensimmäistä kahvia pidemmälle etene. Jos nainen sanoo määrän vähäiseksi niin tulevilla tapaamisilla muutamalla jatkokysymyksellä selviää hyvin nopeasti onko tarinassa aukkoja vai ei. Vaimoni jonka kanssa minulla on kaksi lasta vastasi suoraan ja se mitä kertoi kesti minkä tahansa keskustelun ja jatkokysymykset. Terve suhde rakennetaan avoimuudelle ja rehellisyydelle ei häpeälle ja peittelylle.
Hyvin sanottu.
Onneksi on vielä olemassa naisia, jotka tuntevat oman arvonsa, eivätkä jaa pimpulaansa. Joslus törmäsin 23v naiseen jota todella monet miehet olivat yrittäneet iskeä. Hemmetin kaunis vielä ja minä hänet sain itselleni. Hän sanoi, että olin ensimmäinen mies, joka halusi tutustua hänen persoonaan, eikä päällimmäisenä ajatuksena ollut päästä vain sänkyyn ja lällätellä muille miehille, että onnistuipas. Oltiin tapailtu varmaan jo reilu 2kk, kunnes ensirakastelu toteutui. Oltiin kyllä nukuttu jo muutaman kerran yhdessä ja sen nyt tietää, että kumpaakin himotti aivan sairaasti. Tuon ensirakastelun kruunasi vielä se, että hän oli vielä neitsyt.
"Joskus törmäsin" on erikoinen ilmaus, kun on tavannut ensimmäistä kertaa tulevan puolisonsa. Olisit voinut kirjoittaa elämäsi rakkaudesta, tulevasta puolisosta ja lastesi äidistä. Itse voisin sanoa "joskus törmäsin", jos olisin satunnaisesti tavannut jonkun ihmisen, josta tuli myöhemmin joku julkkis tyyliin laulukilpailun voittaja.
Toinen kohta mikä pisti silmään "oltiin tapailtu" eli te ette edes seurustelleet siinä vaiheessa. Etkö sinä ollut vakavissasi naisen kanssa? Tuossa ajassa olisi sinun pitänyt jo tietää seurusteletteko te avioliittoon tähtäävästi vai ei.
Olis kyllä todella ällöä, jos oma mies kirjoittaisi/ajattelisi noin minusta.
Ihan kuin se olisi ollut tärkeintä, etten ole jakanut "pimpulaa" kenellekään. Jos minä olisin ollut yhtä tarkka siitä, ettei mies ole jakanut letkuansa kenellekkään niin olisipa tämäkin ihmissuhde jäänyt syntymättä. Oltu jo vuosikymmeniä naimisissa ja 4 lasta saatu.
Ihan sama onko se toinen kokematon vai ei. Sillä ei loppupeleissä ole mitään väliä. Se neitsytvaimo ei onnea takaa ja voihan sille hyvinkin tulla myöhemmin mieleen, että miltähän se homma tuntuisi jonkun toisen kanssa. Kokenet sen jo tietää, eikä tarvitse enää mennä testamaan.
On sillä paljonkin väliä. Tässäkään ketjussa ei takuulla ole ollut yhdenkään neitsytvaimon typerää lässytystä, varsinkaan vuosikymmenien naimisissaolon jälkeen.
Miten voi olla neitsytvaimo aina vaan kymmenen vuoden naimisissaolon jälkeen? Arvostatko siis niin korkealle tän neitsytvaimosi, ettet koske häneen koskaan, näin pyhä neitsyt säilyttää puhtautensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on saavutus saada naisia, naiselle on saavutus olla siveä ja löytää se yksi laadukas mies, joka sitoutuu naiseen. En suinkaan suosittele miehellekään kevytkenkäisyyttä, mutta sanonpahan vain, että biologisesti miehet ja naiset ovat toistensa vastakohtia tässä asiassa.
Tästä biologisesta paketista miehet haluavat toki vain osan. Sperman levittämisestä seuraava elatusvelvollisuus on toiseksi suurin palstaporun aihe. Naisten valikoivuus on se suurin.
Kolmas on sitten naisten ajoittainen haluttomuus.
"Haluan naisen, jolla on matala libido ja joka on halunnut mahdollisimman vähän seksiä tähänastisessa elämässään." (2v myöhemmin) "Yäääää naiseni ei halua seksiä yhtä usein kuin minä! Tämä on vääryys! Kärsin!"
Suomessa enemmistö parisuhteista on liberaaleja ja tämä keskustelu todistaa sen, että se on suorastaan paheksuttavaa ja naurettavaa, jos joku haluaisi puolisokseen joko täysin kokemattoman tai todella vähän aikaisempia suhteita omanneen.
Nyt sitten käsi sydämelle, että miksi n. 80% avioliitoista päättyy eroon ja miksi niin monessa suhteessa seksin haluaminen hiipuu?
Mä olin ensimmäinen vaimolle ja hän eka mulle. Ollaan oltu naimisissa kohta 20v eikä hiipumista ole ilmassa. Musta tuntuu siltä, että irtosuhteet kuluttavat libidoa.
Mistä revit tuon luvun 80%? Täysin sekopäistä keskustelua, kun faktoilla ei ole mitään väliä.
Varmaksi tiedät teidän avioliiton pysyvyyden vasta, kun jompi kumpi kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle on saavutus saada naisia, naiselle on saavutus olla siveä ja löytää se yksi laadukas mies, joka sitoutuu naiseen. En suinkaan suosittele miehellekään kevytkenkäisyyttä, mutta sanonpahan vain, että biologisesti miehet ja naiset ovat toistensa vastakohtia tässä asiassa.
Tästä biologisesta paketista miehet haluavat toki vain osan. Sperman levittämisestä seuraava elatusvelvollisuus on toiseksi suurin palstaporun aihe. Naisten valikoivuus on se suurin.
Kolmas on sitten naisten ajoittainen haluttomuus.
"Haluan naisen, jolla on matala libido ja joka on halunnut mahdollisimman vähän seksiä tähänastisessa elämässään." (2v myöhemmin) "Yäääää naiseni ei halua seksiä yhtä usein kuin minä! Tämä on vääryys! Kärsin!"
Suomessa enemmistö parisuhteista on liberaaleja ja tämä keskustelu todistaa sen, että se on suorastaan paheksuttavaa ja naurettavaa, jos joku haluaisi puolisokseen joko täysin kokemattoman tai todella vähän aikaisempia suhteita omanneen.
Nyt sitten käsi sydämelle, että miksi n. 80% avioliitoista päättyy eroon ja miksi niin monessa suhteessa seksin haluaminen hiipuu?
Mä olin ensimmäinen vaimolle ja hän eka mulle. Ollaan oltu naimisissa kohta 20v eikä hiipumista ole ilmassa. Musta tuntuu siltä, että irtosuhteet kuluttavat libidoa.
Ei se itseasään ole väärin. Mutta kyläpyöräksi kutsuminen on ja kaksoisstandardit, et vain naisen kokemattomuudella on merkitystä.
Johanna Tukiainen on paikallinen kyläpyörä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Vielä vanhempi pappa
Tuo eroaa varsin paljon siitä, miten naiset kokevat ensimmäisen/ensimmäiset kertansa, mutta mitäs pienistä kun ei pienetkään meistä, ei anneta häiritä.
Siksipä olisi ensiarvoisen tärkeää opettaa tytöille, ettei pidä suostua seksiin, jos ei todella ole siihen tarpeeksi aikuinen ja haluaa sitä ehdottomasti myös itse. Minulla miehenäkin oli helvetin kamala ensimmäinen kerta 15-vuotiaana, kun jo kokenut 16v tyttö ensin runkkasi niin rajusti, että pelkäsin koko munan irtoavan ja sitten istui päälle ja survoi vehkeeni täysin kuivaan värkkiinsä. Voi helvetti että teki kipeetä. Viimeinen niitti oli, kun otti vielä suihin, eli jyrsi kullia kuin porkkanaa ja sen koommin en sitten suostunut suuseksiin kenenkään kanssa vasta kuin sitten kun tapasin vaimoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö se naisen uskottavuutta ja luotettavuutta jos miehiä on ollut kymmeniä ja homma ei ole toiminut edes hänen lasten isän kanssa. Ei sitä voi luottaa että itsekkään olisi tällaiselle naiselle loppuelämän mies vaan yksi monista.
Aivan samoin naisesta toiseen hyppivä mies on epäilyttävä.
Naapurissa asuu 20-30v nainen. Tällä on kolme lasta ja kaikki eri miehille ja pari näistä mulatteja. On kuulemma katkera, kun ei löydy kunnon miestä. 😂
Eräs tuttava joskus seurusteli naisen kanssa jolla oli tummaihoinen lapsi. Se irvailun ja pilkan määrä sille miehelle oli ihan valtavaa. "Ei taida olla sinun lapsi heheh"
Naisten on hyvä tietää että erirotuinen lapsi on aivan valtava turnoff suomalaisille miehille.
Näin se on. Työkaverin tytär teki sompun kanssa mukulan. Muksu oli alusta saakka todella paljon hoidossa isovanhemmillaan ja tietenkään somppuisä ei pysynyt kuvioissa. Tuo kaverin tytär löysi sitten suomalaisen ihan kunnon miehen ja pam, taas paksuna. Aikanaan tuli tuon uuden muksun ristiäiset ja vasta silloin paljastui, että mimmillähän on sompun kanssa muksu jo entuudestaan. Oli kuulemma ollut melkoinen show, kun miehen äiti sai raivarin. Nyt sitten kumpikin muksu on lähes aina hoidossa isovanhemmillaan. Etsineköhän kyläpyörä uutta miestä.
Tässä mielenkiintoinen versio "kyläpyörästä". Kun on saanut kaksi lasta kahdelle eri miehelle, on siis "kyläpyörä". Jassoo. Kun nää miehet saavat toisenkin lapsen toiselle naiselle, mitäs he sitten ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Vielä vanhempi pappa
Oletko kysynyt siltä naiselta tykkääkö hän samoista asioista mitä sinä? Kumman tahdon mukaan mennään, jos toinen tykkäisi jostain ja toinen taas ei?
Käsittääkseni palstamammat menevät aina miehen tahdon mukaan.
Perustelut:
Eivät saa suuta auki, eivätkä orgasmeja.
Lisäksi lihovat järkyttäviksi palleroiksi, mutta tässä tapauksessa mennään kummankin tahdon mukaan, eli mies ei tahdo enää seksiä ja nainen ei tahdo laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51
Vielä vanhempi pappa
Eli sukusi koostuu enimmäkseen lesboista.
Ei ketään kiinnosta Tomin oikut :D. Miksi miehet luulevat että voivat vain sanella mitä saavat? Ei naisetkaan huuda miten eivät halua mitään köyhää paskaa. Miksi miehet ovat näin ilkeitä, dramaattisia ja kaksinaamaisia? Jokainen mies katsoo pornoa, he itse luovat kaiken kysynnän seksille ja rivoilulle. Ihan turha kitistä! Miksi olisin siveä sukupuolta varten joka rai*kaa, ta**aa ja katsoo pornoa? :D Aika kovat deluusiot Tomilla. Yksikään järkevä nainen ei koske ukkoon, varsinkaan sellaiseen joka esineellistää muita jos he eivät käytä kehoaan kuten Tomi haluaa.
Miksei Tomi aloita siveyttä lopettamalla pornon katsomisen ja haukkumalla huorissa käyviä miehiä? Niinpä.
Miten jaksatte katsoa tätä ukkojen paskaa kiusaamista? En tiedä ketään lesboa joka puhuisi potentiaalisista kumppaneistaan näin. Te heterot olette jäätävän myrkyllisiä ja eläimellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään kauheaa ole, en itse koske sellakseen naiseen jolla ei ole pysynyt housut jalassa. Menneisyys on paras indikaattori myös tulevasta sellaisella naisella jolle yhdyntä on kuin kättely ei moiseen kukaan voi luottaa. Maatkoon hutsut ihan kuinka monen kanssa tykkää mutta vastuu pitää teoista ottaa, kun sitä joku joka haluaa sitoutua tosissaan kysyy niin on myös syytä kertoa miten asiat on. On mielenkiintoista havaita kuinka suu vaahdossa naiset selittävöt että kuinka nainen voi nauttia seksista monen kumppanin kanssa mutta sitten kun halutaan sitoutua ja perhe perustaa valehdellaan määrä alaspäin, reilusti alaspäin. Niinpä niin tietävät sitten kuitenkin että väärin se on eikä siitä mihinkään pääse.
Missä vaiheessa sinä kysyt naiselta tämän seksikumppaneiden määrää? Kuvitteletko ihan tosissaan, että he vastaa tuollaiseen kysymykseen, kun kysyjä on vieras mies? Minun vastaus olisi "riittävästi" vaikka oikea lukumäärä on yksi.
Tämä on aivan ratkaisevan tärkeä asia suhteen jatkon kannalta ja minä kysyn asian ensimmäisellä tapaamisella. Mikäli selkeää rehellistä vastausta ei tule niin juon kahvin loppuun ja kävelen pois. Aloitan suhteen vain avoimen ihmisen kanssa joka on niin sinut itsensä kanssa että voi suoraan vastata suoraan kysymykseen. Ei ole mitään järkeä tuhlata molempien aikaa sillä jos nainen on lumpannut niin juttu ei ensimmäistä kahvia pidemmälle etene. Jos nainen sanoo määrän vähäiseksi niin tulevilla tapaamisilla muutamalla jatkokysymyksellä selviää hyvin nopeasti onko tarinassa aukkoja vai ei. Vaimoni jonka kanssa minulla on kaksi lasta vastasi suoraan ja se mitä kertoi kesti minkä tahansa keskustelun ja jatkokysymykset. Terve suhde rakennetaan avoimuudelle ja rehellisyydelle ei häpeälle ja peittelylle.
Hyvin sanottu.
Onneksi on vielä olemassa naisia, jotka tuntevat oman arvonsa, eivätkä jaa pimpulaansa. Joslus törmäsin 23v naiseen jota todella monet miehet olivat yrittäneet iskeä. Hemmetin kaunis vielä ja minä hänet sain itselleni. Hän sanoi, että olin ensimmäinen mies, joka halusi tutustua hänen persoonaan, eikä päällimmäisenä ajatuksena ollut päästä vain sänkyyn ja lällätellä muille miehille, että onnistuipas. Oltiin tapailtu varmaan jo reilu 2kk, kunnes ensirakastelu toteutui. Oltiin kyllä nukuttu jo muutaman kerran yhdessä ja sen nyt tietää, että kumpaakin himotti aivan sairaasti. Tuon ensirakastelun kruunasi vielä se, että hän oli vielä neitsyt.
En ole mitään pimpulaa jakanut, vaan olen keräillyt pipulakokemuksia. Jokainen kerta eri miehen kanssa on erilainen. En missään tapauksessa halua parisuhdetta miehen kanssa, jos seksi ei ole vähintäänkin tyydyttävää, ja tää selviää ainostaan kokeilemalla.
Samaa mieltä. Tosin miehen kelvollisuudesta rakkauselämään kertoo hyvin paljon miehen asenne seksuaalisuutta kohtaan. Ennakkoluuloisuus ja pelokkuus näissä asioissa on kyllä erittäin iso punainen lippu. Sehän kertoo enemmän siitä miehestä itsestään, hänen sisäistetystä häpeästään ja estyneisyydestään aihetta kohtaan. MIkään ei vie haluja tehokkaammin kuin seksuaalihäpeää poteva mies, joka yrittää häpäistä muitakin kyläpyöräksi nimittelemällä. Enkä todellakaan haluaisi olla mitän "vaimomatskua".
Hyi, puhut kuin katutyttö et todellakaan ole vaimomateriaalia eikä kukaan kunniallinen mies halua tuollaista naista lastensa äidiksi.
"kunniallinen mies"😂 Eipä tällä palstalla montaa näkynyt. Tunnetko edes yhtään??
Itselle onneks käynyt tuuri, ja kunniallisia miehiä onneksi on. Mutta näissä palstaurpojen jutuissa lähinnä vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Pillut jakoon vaan, se se vasta on elämää. Itse en ainakaan säästele soutuvenettäni. Ei muuta kuin köyrimään!
T: Pena
Mies ottaa, saa vuoden kakkua, on syvällä lain tuomarien mielessä.