Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut

Kommentit (1533)

Vierailija
1521/1533 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle on saavutus saada naisia, naiselle on saavutus olla siveä ja löytää se yksi laadukas mies, joka sitoutuu naiseen. En suinkaan suosittele miehellekään kevytkenkäisyyttä, mutta sanonpahan vain, että biologisesti miehet ja naiset ovat toistensa vastakohtia tässä asiassa.

Tästä biologisesta paketista miehet haluavat toki vain osan. Sperman levittämisestä seuraava elatusvelvollisuus on toiseksi suurin palstaporun aihe. Naisten valikoivuus on se suurin.

Kolmas on sitten naisten ajoittainen haluttomuus.

"Haluan naisen, jolla on matala libido ja joka on halunnut mahdollisimman vähän seksiä tähänastisessa elämässään." (2v myöhemmin) "Yäääää naiseni ei halua seksiä yhtä usein kuin minä! Tämä on vääryys! Kärsin!"

Tämä kyllä menee toisinpäin. Jos naisen seksuaalisuus on virittynyt aina uusiien kumppaneiden tuomaan jännitykseen, niin kyllähän ne halut pitkässä sitoutuneessa suhteessa luotettavaan kumppaniin kuolevat. 

Ja varsinkin kun kyky sitoutua on poltettu loppuun ja selkärankareaktioksi suhteen ongelmiin on muodostunut kumppanin vaihtaminen, niin parisuhteeseen panostaminen kyseisen henkilön kanssa ei kyllä kovin järkevää ole. 

Voisin jopa muotoille muille miehille asian niin, että uskollisuuden vaatiminen ja odottaminen tällaiselta yksilöltä on erittäin epäreilua. Vähän kun olisi koiralle vihainen siitä kun se kusee postilaatikoihin.

"Kevytsuhde" on paljon järkevämpi reilumpi vaihtoehto tällaisessa tapauksessa.

Miksi kuvaamasi ilmiö koskisi nimenomaan naisia? Uutuuden viehätyksen etsiminenhän on yleisesti miehisenä pidetty ominausuus seksissä. Suhteen muilta osin voi tosin olla niin, että jos on jo katkaissut monia suhteita erilaisten epätyydyttävyyksien vuoksi, voi olla taipuvaisempi ennemmin eroamaan kuin jatkamaan kumppanin kanssa, jossa taaskin on jokin heikkous. Muutenhan olisi voinut pysyä jonkun edellisen kanssa. Pitäisi löytyä kaikin puolin täydellinen yksilö. Ja tämän kuvauksen kuulin miehen suusta, joten ei ole ainakaan pelkästään naisten juttu.

Siinä olet täysin oikeassa, että sama efekti toimii molempiin suuntiin. Tätä havaintoa tukee ihan turkimuksetkin.

Ero on lähinnä siinä, että naisille yksi kiinnostusta lisäävä elementti on se kun muutkin naiset ovat kiinnostuneet miehestä. 

Ihan sellainen pro tip tip palstan sinkkuniehille. Kokeilkaapa hankkia kanikonttorista hyvin erottuva sormus vasemman käden nimettömään. Varsinkin jos et mikään adonis ole, niin ero naisten kiinnostuksessa on huomattava.

Kuvitellaan, että olet työnantaja, joka kutsuu haastatteluun hakijan, jolla on useampia hakuja meneillään sekä aiempaa työkokemusta. Valitsetko hänet, koska muutkin firmat ovat hänet kelpuuttaneet ja nytkin osoittavat kiinnostusta? Vai siksi, että hakija kokemuksensa pohjalta tietää, mitä etsii, sopivan itsevarmana tekee positiivisen vaikutuksen sinuun haastattelussa ja ennen kaikkea täyttää tuolle työntekijälle itse asettamasi vaatimukset, niin luonteensa, taitojensa kuin potentiaalinsa puolesta? Ei se sen ihmeellisempää.

Se erohan tässä on, että tuo on ihan puhdasta viettikäytöstä. Ei kukaan nainen järjellä ajattele, että nytpä rakastus renttuun juoppoon, kun isäkin oli sellainen. Se make vaan sydämen läpättämään.

Jos tuo seksuaalinen halu olisi itse päätettävissä, niin olen ihan varma että aika moni mies päättäisi olla homo, kun elämä olisi paljon helpompaa. xD

..mutta ei ole valintakysymys.

Palstan naiset luulevat että se on valintakysynys. Ilmeisesti itse voivat muuttua lesboiksi niin halutessaan. 

Vierailija
1522/1533 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon satunnaispano/parisuhdemateriaaliin lisään oman kommenttini. Jotkut ovat seksuaalisesti haluttavia, mutta he ovat liian erilaisia jotta heidän kanssaan voisi olla parisuhteessa. Esimerkiksi maailmankatsomus tms. joiden takia ei pidempiaikainen yhteiselo onnistu. Silloin tällöin tavatessa hänen kanssaan voi olla hyvinkin mukavaa vaikka ilman seksiä.

Hyi. Millainen retardi yhdistää perimänsä ihmiseen jota ei edes siedä? Kaltaistenne vuoksi ihmiskunnassa on ihan helvetisti rikkinäisiä lapsia ja perheitä. Syy on itsessänne ja vammaisessa r aiskauskäytöksessänne. Perustatte perheen ja yhdytte siihen naiseen josta pidätte, jos on aivan pakko. Terve ei välttämättä yritä r aiskata sitäkään naista vaan rakastaa tätä, ihan niinkuin rakastaisi lastaankin ja sisartaan. Miehet ovat kerta kaikkiaan niin rikki ja pahoja nykyään. Hyi helvetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1533 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Tinderissa pyörät kiertää hyvin 👍

Vierailija
1524/1533 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin moni mies ihailee naisia joilla on matala kumppanimäärä. Myös sellaiset miehet, joilla olisi ottajia. Ei naisten ulinat siihen vaikuta. Sellainen on vaimomatskua, niin yksinkertaista se on.

Jostain kumman syystä naiset eivät halua sitä hyväksyä.

Vaimomatsku jo  kuulostaa  kauhealta.  Onko se  olevinaan  jotain  miesten  romanttista ajattelua?  Kun  on  saatu se  vaimomatsku,   käydään  hu*rissa  tai  kavereilla  tai mitä  vaan.  Kuuluu  kai  matskuun  hyväksyä  tämäkin. 

Ja miehen oma kikkelin uittaminen missä tahansa on ihan sallittua ja suotavaa. Ihan kauheaa kuitenkin kun nainen nauttii seksistä usean kumppanin kanssaa.

Aivan eri asia.

Ei ole.

Tottakai on . 

Mies voi panna alulle satoja jälkeläisiä vuodessa, nainen ei.

Miehen pitää olla erityinen että saa helposti naisia, naisen ei.

Naisen eritteet ei jää mieheen vaan ne lähtee hetkessä pesulla pois. Miehen eritteet ja DNA jää naiseen yllättävän pitkäksi aikaa. 

Tuossa muutama esimerkki minkä takia eroaa.

Kasuaali seksi ei tähtää lisääntymiseen. Miehen dna:n jääminen naisen kehoon ei aiheuta mitään haittoja. 

Lol, halu seksiin johtuu juuri lisääntymishalusta. Ja miehen pitäisi lipittää pillua josta valuu edellisen miehen mällit? 

Tiesitkö että suurin osa seksistä tapahtuu sen vietin takia, ei lisääntymisen takia? Saat halutessasi osallistua tuollaisiin seksiakteihin, toki kannattaa kaikkien olla käynyt testeissä kun ilman kumia touhuilette.

Ei helvetti voi kukaan olla noin tyhmä. Se vietti on olemassa lisääntymisen takia. 

Miehen bakteerit jää naiseen. Bakteeri vaginoosi voi olla miehen bakteerikannan aiheuttamaa. 

Ne naisen eritteet eivät myöskään lähde pesemällä miehestä - syfilis,, klamydia jne  Vaikka miehillä riski sairastua on pienempi, niin se ei ole nolla.

Taudit ei ole sama kuin eritteet. Tietenkin eritteet lähtee pesemällä mutta taudit ei. 

Vierailija
1525/1533 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla joku nuori kundi, joka on tuota mieltä. Kunhan miehistyy, niin huomaa olleensa väärässä. Sellainen estoton, mutta ei holtiton, nainen on parasta mitä on. Mielellään myös kokenut erilaisia miehiä.

M51

Viinan menevillä ei ole estoja. Panevat kaikkea mikä vähän liikahtaa.

Alkoholin tuo naiselle testosteronia ja panohalut.

Vierailija
1526/1533 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon satunnaispano/parisuhdemateriaaliin lisään oman kommenttini. Jotkut ovat seksuaalisesti haluttavia, mutta he ovat liian erilaisia jotta heidän kanssaan voisi olla parisuhteessa. Esimerkiksi maailmankatsomus tms. joiden takia ei pidempiaikainen yhteiselo onnistu. Silloin tällöin tavatessa hänen kanssaan voi olla hyvinkin mukavaa vaikka ilman seksiä.

Hyi. Millainen retardi yhdistää perimänsä ihmiseen jota ei edes siedä? Kaltaistenne vuoksi ihmiskunnassa on ihan helvetisti rikkinäisiä lapsia ja perheitä. Syy on itsessänne ja vammaisessa r aiskauskäytöksessänne. Perustatte perheen ja yhdytte siihen naiseen josta pidätte, jos on aivan pakko. Terve ei välttämättä yritä r aiskata sitäkään naista vaan rakastaa tätä, ihan niinkuin rakastaisi lastaankin ja sisartaan. Miehet ovat kerta kaikkiaan niin rikki ja pahoja nykyään. Hyi helvetti.

Taisi olla naisen kirjoittama tuo johon vastasit 😅

Vierailija
1527/1533 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla joku nuori kundi, joka on tuota mieltä. Kunhan miehistyy, niin huomaa olleensa väärässä. Sellainen estoton, mutta ei holtiton, nainen on parasta mitä on. Mielellään myös kokenut erilaisia miehiä.

M51

Outoa että noinkin vanha pappa kuvittelee että kokematon = estoinen. Ja mitä lisäarvoa muka tuo että on ollut erilaisia miehiä? Ei mitään, päinvastoin.

Vielä vanhempi pappa 

Vierailija
1528/1533 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle on saavutus saada naisia, naiselle on saavutus olla siveä ja löytää se yksi laadukas mies, joka sitoutuu naiseen. En suinkaan suosittele miehellekään kevytkenkäisyyttä, mutta sanonpahan vain, että biologisesti miehet ja naiset ovat toistensa vastakohtia tässä asiassa.

Tästä biologisesta paketista miehet haluavat toki vain osan. Sperman levittämisestä seuraava elatusvelvollisuus on toiseksi suurin palstaporun aihe. Naisten valikoivuus on se suurin.

"Haluan naisen, jolla on matala libido ja joka on halunnut mahdollisimman vähän seksiä tähänastisessa elämässään." (2v myöhemmin) "Yäääää naiseni ei halua seksiä yhtä usein kuin minä! Tämä on vääryys! Kärsin!"

Tämä kyllä menee toisinpäin. Jos naisen seksuaalisuus on virittynyt aina uusiien kumppaneiden tuomaan jännitykseen, niin kyllähän ne halut pitkässä sitoutuneessa suhteessa luotettavaan kumppaniin kuolevat. 

Ja varsinkin kun kyky sitoutua on poltettu loppuun ja selkärankareaktioksi suhteen ongelmiin on muodostunut kumppanin vaihtaminen, niin parisuhteeseen panostaminen kyseisen henkilön kanssa ei kyllä kovin järkevää ole. 

Voisin jopa muotoille muille miehille asian niin, että uskollisuuden vaatiminen ja odottaminen tällaiselta yksilöltä on erittäin epäreilua. Vähän kun olisi koiralle vihainen siitä kun se kusee postilaatikoihin.

Miksi kuvaamasi ilmiö koskisi nimenomaan naisia? Uutuuden viehätyksen etsiminenhän on yleisesti miehisenä pidetty ominausuus seksissä. Suhteen muilta osin voi tosin olla niin, että jos on jo katkaissut monia suhteita erilaisten epätyydyttävyyksien vuoksi, voi olla taipuvaisempi ennemmin eroamaan kuin jatkamaan kumppanin kanssa, jossa taaskin on jokin heikkous. Muutenhan olisi voinut pysyä jonkun edellisen kanssa. Pitäisi löytyä kaikin puolin täydellinen yksilö. Ja tämän kuvauksen kuulin miehen suusta, joten ei ole ainakaan pelkästään naisten juttu.

Siinä olet täysin oikeassa, että sama efekti toimii molempiin suuntiin. Tätä havaintoa tukee ihan turkimuksetkin.

Ero on lähinnä siinä, että naisille yksi kiinnostusta lisäävä elementti on se kun muutkin naiset ovat kiinnostuneet miehestä. 

Ihan sellainen pro tip tip palstan sinkkuniehille. Kokeilkaapa hankkia kanikonttorista hyvin erottuva sormus vasemman käden nimettömään. Varsinkin jos et mikään adonis ole, niin ero naisten kiinnostuksessa on huomattava.

Kuvitellaan, että olet työnantaja, joka kutsuu haastatteluun hakijan, jolla on useampia hakuja meneillään sekä aiempaa työkokemusta. Valitsetko hänet, koska muutkin firmat ovat hänet kelpuuttaneet ja nytkin osoittavat kiinnostusta? Vai siksi, että hakija kokemuksensa pohjalta tietää, mitä etsii, sopivan itsevarmana tekee positiivisen vaikutuksen sinuun haastattelussa ja ennen kaikkea täyttää tuolle työntekijälle itse asettamasi vaatimukset, niin luonteensa, taitojensa kuin potentiaalinsa puolesta? Ei se sen ihmeellisempää.

Se erohan tässä on, että tuo on ihan puhdasta viettikäytöstä. Ei kukaan nainen järjellä ajattele, että nytpä rakastus renttuun juoppoon, kun isäkin oli sellainen. Se make vaan sydämen läpättämään.

Jos tuo seksuaalinen halu olisi itse päätettävissä, niin olen ihan varma että aika moni mies päättäisi olla homo, kun elämä olisi paljon helpompaa. xD

..mutta ei ole valintakysymys.

Palstan naiset luulevat että se on valintakysynys. Ilmeisesti itse voivat muuttua lesboiksi niin halutessaan. 

Näistähän enemmistö on lesboja, mikä muukaan selittäisi silmittömän vihan miehiä ja kauniita, sopusuhtaisia naisia kohtaan.

Vierailija
1529/1533 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

Outoa että noinkin vanha pappa kuvittelee että kokematon = estoinen. Ja mitä lisäarvoa muka tuo että on ollut erilaisia miehiä? Ei mitään, päinvastoin.

Vielä vanhempi pappa 

Totta turiset. Kokematon nainen on erittäin utelias ja herkkä aisteiltaan, siksi saavat orgasmejakin todella helposti ja ne ovat rajuja. 

Vierailija
1530/1533 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut läheskään koko ketjua, mutta ihmettelen joidenkin ajatusmaailmaa, että on olemassa vain joko täysin siveellinen nainen tai sitten jokaiselle jakava. Ei mahdu pieneen mieleen mitään tuolta väliltä.

Itse olen 46v nainen ja mulla on ollut useampi petikumppani. Osa noista parisuhteissa. Olen ollut avoliitossa jossa sain lapsen. Myöhemmin toisen miehen kanssa naimisissa. Koskaan en ole pettänyt eikä ole edes käynyt mielessä. Mulla ei ole koskaan kelvannut kuka tahansa enkä hyppää kaikkien kanssa sänkyyn. Mulle seksi on yhteinen nautinto eikä sitä, että nainen antaa ja jakaa. Todella vastenmielinen ajattelutapa teillä joiden mielestä nainen vain antaa ja jakaa. 

Parisuhteessa en ole tällä hetkellä enkä edes tiedä haluanko sellaista enää. Seksisuhde mulla on ollut melkein kolme vuotta eikä mitään mielenkiintoa parisuhteeseen. Seksisuhdemiehen kanssa nautitaan yhdessä ja siinä saa ja antaa molemmat.

No eipä nuo sun suhteesi näytä oikein kestäneen. 

Vierailija
1531/1533 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut läheskään koko ketjua, mutta ihmettelen joidenkin ajatusmaailmaa, että on olemassa vain joko täysin siveellinen nainen tai sitten jokaiselle jakava. Ei mahdu pieneen mieleen mitään tuolta väliltä.

Itse olen 46v nainen ja mulla on ollut useampi petikumppani. Osa noista parisuhteissa. Olen ollut avoliitossa jossa sain lapsen. Myöhemmin toisen miehen kanssa naimisissa. Koskaan en ole pettänyt eikä ole edes käynyt mielessä. Mulla ei ole koskaan kelvannut kuka tahansa enkä hyppää kaikkien kanssa sänkyyn. Mulle seksi on yhteinen nautinto eikä sitä, että nainen antaa ja jakaa. Todella vastenmielinen ajattelutapa teillä joiden mielestä nainen vain antaa ja jakaa. 

Parisuhteessa en ole tällä hetkellä enkä edes tiedä haluanko sellaista enää. Seksisuhde mulla on ollut melkein kolme vuotta eikä mitään mielenkiintoa parisuhteeseen. Seksisuhdemiehen kanssa nautitaan yhdessä ja siinä saa ja antaa molemmat.

No eipä nuo sun suhteesi näytä oikein kestäneen. 

Tuokaan reppana ei vieläkään tajua, että on kelvannut ainoastaan panopuuksi.

Vierailija
1532/1533 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä sentään kanin valikoimasta tarvitse hankkia. Jos käyttää normaalia kokoa, uudenkin hopeasormuksen saa parilla kympillä mistä vaan koruliikkeen verkkokaupasta. Käytettyjen korujen liikkeitä löytyy niin ikään netistä, sieltä löytää harvinaisempia kokoja ja edullisemmin arvokkaampia metalleja. Itse omakohtaisesta kokemuksesta suosittelen naisille, vähentää melko tehokkaasti lähestymisiä... Ei sitten tarvitse kaiken maailman kyläpyöräilijöitä käännyttää niin paljoa :)

Riippuu tapauksesta. Kokemukseni mukaan se sormusta on täysin turha huomioida jos kaikki muu viittaa kiinnostukseen, katsekontaksi, kehonkieli, äänensävy, miten nainen asiat ilmaisee. Ihan samat mahikset päätyä panemaan, kunhan logistiikan hoitaa varatulle sopivalla tavalla diskreetisti. Sillä varauksella tiwtysti, että moraali antaa myöten. Ja kyllähän se nuorena antoi.

Vierailija
1533/1533 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turbohuulet rulaa 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi