”En ikinä huolisi mitään kyläpyörää”, Tomi täräyttää Tiktokissa – Eikä hän ole ainut
Kommentit (470)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua miestä joka on ollut intiimissä kanssakäymisessä useamman kuin 3 naisen kanssa. Ettäs tiedätte. T. Kaunotar
Mutta sitten ette myöskään halua miestä joka ei ole ollut kenenkään kanssa. Tämäkin on niin nähty.
Tarkoitat siis itseäsi? Niin, siihen löytyvät syyt sinusta, käytöksestäsi ja asenteestasi. Et saa ketään haluamaan sinua.
Ei vaan mulle aikanaan suoraan sanottiin, että "miks et oo ollu kenenkään kaa, aika outoa", ja sitten poistettiin tai estettiin. Siitä viisastuneena aloin esittämään, että olin kokenut, kunnes sain ne ensimmäiset kokemukset. Naisilla toimii vahvana ns. sosiaalinen tutka, eli vain ne kelpaavat, jotka ovat kelvanneet muille.
Siis miksi ihmeessä tutustuessa menet jauhamaa jostain bodycounteista ja niiden puutteesta? Tulet takuulla estetyksi, kuten huomaat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä reppanoita. Miten heikko miehen täytyy olla että voimaantuu kuvitellusta naisten alistamista?
Eikös se ole voimakkaan ihmisen merkki, kun tietää mitä haluaa? Miksi miehillä ei saisi olla mitään kriteerejä millä kumppaninsa valitsee?
On voimakkaan ihmisen merkki että tietää mitä haluaa. Kun taas tarve haukkua ,pitää toisia ihmisiä omaisuutena/ itseään huonompana on heikon ihmisen merkki.
En minä ainakaan pidä naista, jolla on ollut villimpi historia mitenkään huonompana ihmisenä. Parisuhteeseen taas en sellaisen naisen kanssa menisi.
Sitten sinä et ole henkilö josta juttu kertoo. Tosin se että sinulla on tarvetta kertoa syitä miksi et halua kuviteltua suhdetta on myös heikkouden ja epävarmuuden merkki.
Onko ketjun kaikki naiset sitten kanssa heikkoja ja epävarmoja, kun keksivät syitä miksi eivät menisi jutun henkilön kanssa suhteeseen?
Hienosti projisoitu. Ultimaattinen merkki heikkoudesta'.
Taisi vain tulla oma looginen ajatteluketjusi koputtamaan ovelle. Pidetään siis kaksinaismoralismimme. Voisit vain sanoa, että et pidä miehistä.
Naisella on syitä miksi ei mene suhteeseen = voimakas ihminen, joka tietää mitä haluaa
Miehellä on syitä miksi ei mene suhteeseen = heikko ja epävarma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua miestä joka on ollut intiimissä kanssakäymisessä useamman kuin 3 naisen kanssa. Ettäs tiedätte. T. Kaunotar
Mutta sitten ette myöskään halua miestä joka ei ole ollut kenenkään kanssa. Tämäkin on niin nähty.
Tarkoitat siis itseäsi? Niin, siihen löytyvät syyt sinusta, käytöksestäsi ja asenteestasi. Et saa ketään haluamaan sinua.
Ei vaan mulle aikanaan suoraan sanottiin, että "miks et oo ollu kenenkään kaa, aika outoa", ja sitten poistettiin tai estettiin. Siitä viisastuneena aloin esittämään, että olin kokenut, kunnes sain ne ensimmäiset kokemukset. Naisilla toimii vahvana ns. sosiaalinen tutka, eli vain ne kelpaavat, jotka ovat kelvanneet muille.
Minua on luultu mm. homoksi ja impotentiksi, kun en herrasmiehenä ole heti ensitreffeillä halunnut päästä panemaan. Nuorempana joutui sentään hurmaamaan tytön, mutta myöhemmin joutui monesti jopa kieltäytymään seksistä. Lopulta etsin ja löysin aasialaisen koskemattoman naisen.
Söpö' voimaantumisfantasia'😅
Onks tää jotenkin vaikeuttanut tän tomin elämää, että on niin paljon halukkaita, et kyläpyörään vihdoin piti vetää raja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ajattelee naisista kuin Tomi, mutta eivät vaan sano sitä ääneen. Miettikää naiset tätä, kun seuraavan kerran avaatte haaranne.
Mitä mun pitää miettiä? Elän omaa elämääni, ja toivottavasti sinä elät omaasi....puutteessa.
Sinun pitäisi miettiä, että miltä tuntuu kun seksikumppanisi todennäköisesti ajattelee samoin tavoin naisista kuin Tomi.
En ole Tomin kaltaisten aivottomien nyhvöjen kanssa, hyvä lapsi :D
Jos mies halveksii naista ja tämän seksuaalisuutta, sen huomaa miehestä. Ja sellaista miestä ei sänkyyn viedä.
Niinhän sinä luulet. Suurin osa miehistä kuitenkin ajattelee naista kyläpyöränä jos tietää naisella olleen monia seksikumppaneita. Osaavat vaan olla asiasta hiljaa.
Mieshän on itsekin sitten k*läpyörä, typerimmät miehet toki eivät kaksinaismoralismissaan näe sitä :D
Kukaan nainen ei halua kumppanikseen miestä, joka sallii itselleen mitä vaan, mutta laatii kumppanilleen pitkän listan sääntöjä.
Miehille on vaan meriitti jos pääsee kastamaan kärkensä moneen naiseen. Vaikka tasa-arvo onkin, niin naisissa ja miehissä on eroja.
Kenen mielestä meriitti? Toisten miesten vai samaa harrastavien naisten? Toivottavasti samantyyppiset ihmiset kohtaavat toisensa.
Suurimman osan mielestä meriitti kuten vaikka Simo Häyhän suorittamat tapot. Kyllä täällä moni nainenkin kiukustuessaan miehelle, kirjoittaa hänen jäävän ilman pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettivätkö naiset mainettaan nykyään enää ollenkaan?
Entä miehet? Tuon "Tomin" maine tässä ainoastaan meni.
Tomi on ÄIJÄ!
Tomi on incel.
Sellainen kunnianloukkaus sieltä. Täytyy vinkats Tomille tästä ketjusta TikTokissa. Helpot korvausmassit tiedossa.
Joo, voit kertoa tässä ketjussa Tomin sukunimenkin niin päästään helpommin kaikki kunnianloukkaamaan inceliä :D
Tomihan kunnianloukkasi kaikkia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä tutustuessa menet jauhamaa jostain bodycounteista ja niiden puutteesta? Tulet takuulla estetyksi, kuten huomaat!
Te naiset olette kyllä kaikessa kuvittelemassanne "viisaudessa" aika yksinkertaisia. Tuskin kukaan sitä itsekseen sanoo, vaan se tuli ilmi naisen sitä kysyessä tai koska somessa ei ollut ketään seuraajaa/kaveria. Alkuun vastasin rehellisesti, mutta koska se ei tuottanut tulosta aloin hieman kaunistelemaan ja hankin someen muutaman feikkitilin seuraajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä reppanoita. Miten heikko miehen täytyy olla että voimaantuu kuvitellusta naisten alistamista?
Eikös se ole voimakkaan ihmisen merkki, kun tietää mitä haluaa? Miksi miehillä ei saisi olla mitään kriteerejä millä kumppaninsa valitsee?
On voimakkaan ihmisen merkki että tietää mitä haluaa. Kun taas tarve haukkua ,pitää toisia ihmisiä omaisuutena/ itseään huonompana on heikon ihmisen merkki.
En minä ainakaan pidä naista, jolla on ollut villimpi historia mitenkään huonompana ihmisenä. Parisuhteeseen taas en sellaisen naisen kanssa menisi.
Sitten sinä et ole henkilö josta juttu kertoo. Tosin se että sinulla on tarvetta kertoa syitä miksi et halua kuviteltua suhdetta on myös heikkouden ja epävarmuuden merkki.
Onko ketjun kaikki naiset sitten kanssa heikkoja ja epävarmoja, kun keksivät syitä miksi eivät menisi jutun henkilön kanssa suhteeseen?
Taisi vain tulla oma looginen ajatteluketjusi koputtamaan ovelle. Pidetään siis kaksinaismoralismimme. Voisit vain sanoa, että et pidä miehistä.
Naisella on syitä miksi ei mene suhteeseen = voimakas ihminen, joka tietää mitä haluaa
Niin hän sinulle kävi. Yritit voimaantua haukkumalla naisia, ja kun jäit kiinni heikkoudestasi yritti projisoida omaa käytöstäsi muihin.
Nainen ei halua suhteeseen häntä vihaavan ja omaisuutena=mies haukkuu naista kyläpyöräksi.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen määrittelee itse, millaisen puolison haluaa. Suurin osa naisista ei ole kyläpyöriä, joten ei ole vaikea löytää naista, jolla on normaali seksihistoria.
Kyllä tuollaisen naisvihaajan on vaikea löytää ketään. Tuo video pyörii netissä pitkään, eikä yksikään järkevä nainen katso päinkään. Ja kuvittelee vielä ottavansa jonkun. Sitä saa mitä annetaan, eli ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomi on ÄIJÄ!
Tomi on incel.
Sellainen kunnianloukkaus sieltä. Täytyy vinkats Tomille tästä ketjusta TikTokissa. Helpot korvausmassit tiedossa.
Joo, voit kertoa tässä ketjussa Tomin sukunimenkin niin päästään helpommin kaikki kunnianloukkaamaan inceliä :D
Kunnianloukkaus on yksittäiseen henkilöön kohdistuva rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin hän sinulle kävi. Yritit voimaantua haukkumalla naisia, ja kun jäit kiinni heikkoudestasi yritti projisoida omaa käytöstäsi muihin.
Nainen ei halua suhteeseen häntä vihaavan ja omaisuutenaan pitävän miehen kanssa=mies haukkuu naista kyläpyöräksi'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomi on ÄIJÄ!
Tomi on incel.
Huomaan, ettet ymmärrä laista tuon taivaallista. En palstanaiselta kyllä muuta odottanutkaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen määrittelee itse, millaisen puolison haluaa. Suurin osa naisista ei ole kyläpyöriä, joten ei ole vaikea löytää naista, jolla on normaali seksihistoria.
Kyllä tuollaisen naisvihaajan on vaikea löytää ketään. Tuo video pyörii netissä pitkään, eikä yksikään järkevä nainen katso päinkään. Ja kuvittelee vielä ottavansa jonkun. Sitä saa mitä annetaan, eli ei mitään.
Kuten rikollisetkin jäävät ilman naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on luultu mm. homoksi ja impotentiksi, kun en herrasmiehenä ole heti ensitreffeillä halunnut päästä panemaan. Nuorempana joutui sentään hurmaamaan tytön, mutta myöhemmin joutui monesti jopa kieltäytymään seksistä. Lopulta etsin ja löysin aasialaisen koskemattoman naisen.
Mua luultiin yläasteella homoksi, koska en mennyt mukaan muiden poikien harrastamaan tyttöjen ahdisteluun ja laittomaan kosketteluun. Koomisinta vielä oli, että sen vuoksi mua luuli homoksi silloiset pojat että tytöt. Ikinä ei voi voittaa vaikka kuinka yrittää tehdä oikein🤷🤷
Jos naiset ovat pahempia kyläpyöriä, miksi 95 prosenttia aseksuaaleista on naisia? Ehkä toi voisi kokeilla etsiä sieltä tyttöystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme asenne palsran naisilla!
Taidatte itse olla niitä kyläpyöriä, vai miten ihmeessä voitte puolustella moisia tyttöjä?
En todellakaan hyväksyisi miniäkseni mitään jakorasiaa. Jokin moraali ja elämänarvot on sentään oltava tulevien lastenlasteni äidillä!
Luulisi olevan kaikille itsestään selvä asia, mutta ei näköjään.
-Ja todellakin otan miniäkseni mieluummin kunnollisen aasialaisen, kuin suomalaisen hepsankeikan, joka kumminkin pettää tai hakee eroa heti ensimmäiaen riidan tullen.
Voi Luoja auta, mihin tämä maa onkaan vajoamassa.
Pojallesi vähän kokeneempia kyläpyöriä sieltä pattayalta.
Valmiit lapsetkin heillä jo :D Tuleekohan ne seuraavalla koneella perässä?
Tomilla on kaikki oikeus etsiä sellaista kumppania kuin haluaa. Samoin naisilla on myös kaikki oikeus olla huolimatta Tomia. En jaksa uskoa että Tomi kovin monelle kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä me huolita niitä miehiä jotka ei kykene empatiaan.
Kyläpyörä ei juuri empatioita herättele.
Kukahan niistä on kyläpyöriä tehnyt? H uoripukit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei halua suhteeseen häntä vihaavan ja omaisuutenaan pitävän miehen kanssa=mies haukkuu naista kyläpyöräksi'.
Olet selvästi hiukan yksinkertainen, mutta näillä on mentävä.